November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

inderdaad, wil ook in de film, waar zijn de audities?????

2. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Hoop dat het werkt koffieleutje, er zijn igg zat meiden waarbij het daarna opeens snel gaat, hoop dat je daar ook bij hoort.

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Zo dan, ik kan ook niet ff naar de bijenkorf, wat een boel pagina's zijn er weer bij!

@Bloempjuh: spannend!!!!!

4. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Dat je sommige mensen als laatst als zwanger persoontje ziet en WEET dat dat over een paar dagen anders zal zijn is idd raar, dat had ik zaterdag op een verjaardag ook.

5. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    audities voor de film vanaf januari 2010 bij u in de buurt.

volle maan.......kijk die ooievaars gaan

6. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hoi mopsies,

even snel voor ik ga koken...Net bij de verlos geweest...omdat ik me al een tijdje niet goed voelde (psychisch dan) hebben ze vandaag gekeken of er gestript kon worden...
    Gelukkig was de baarmoedermond al half verstreken en alles soepel van binnen, ook ongveeer een cm ontsluiting..Dus ze heeft me gestript...Ook wel gezegd dat zo vroeg strippen vaak geen effect heeft, daar houd ik zelf ook rekening mee hoor...

Nu wat zeurderige buik, gewoon gevoelig, ik verwacht niet dat er echt iets gaat gebeuren...Vollgens de vk was de kans wel groot dat ik binnen nu en een week ga bevallen...

Gek hoor, komt ineens toch dichtbij he, ene kant super leuk en echt wel aan toe, anderzijds spannend over hoe en wat het gaat worden...

Fl3x, jij weet het spannend te houden!!!

Ichtus, vannacht weer een kans:)

Koffieleutje, spannend!!!

Allemaal dikke zoenen en succes enzo voor nu, ik moet echt even de huisvrouw gaan uithangen hier:D

Ps: miss, na de bevalling ga je toch lekker in je eva kostuum onder de boom liggen:):)

7. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    zooooo, ik ben hier helemaal alleen!!!!!

Dat klinkt hol zeg:)

Heb eten in de oven staan, heb even rest bijgelezen..

Princi, fijn dat alles in orde was weer!

Lara, gezellig zo'n bezoekje! En idd vreemd, want je bent wss de volgende keer zelf ook mama, volgens mij is dat voor ouders wel iets bijzonders hoor:)

Hier, tja, krijg wat pijn in mijn onderrug, buik voelt wel gespannen en wat pijnlijk, maar niet echt iets spectaculairs:) Zijn wss die harde buiken waar ze het over had...

Ik denk dat iedereen aan het eten is, smakelijk!!!!!!
    Ik meld me straks wel weer even:)

Knoefs!

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja fijn he lilage....ik was ook blij dat de bloeddruk goed was en ik niet het ziekenhuis hoefde of zoiets...
    Maareh, hoezo heb je het zwaar de laatste tijd? Je klinkt steeds erg vrolijk namelijk. (dat zegt niets dat weet ik wel...kan ik ook heel goed...heel vrolijk doen terwijl ik me zo niet voel...) Toch over je gewicht?

Ik ben zo benieuwd hoe het met Bloempjuh is....

En Jess, lekker thuis nu?

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej princi,

ja dat is ook het lekkere van dit forum, er valt genoeg te lachen:) Bovendien wil ik er niet de hele dag over nadenken!

Ik zit gewoon niet meer lekker in mijn vel, wodr steeds sneller minder mobiel en dan voel ik me helemaal zo'n niksnut, kan er deze keer slecht tegen dat ik dingen uit handen moet geven enzo...Twijfel dan aan mijn rol als mama en als vrouw...Ik wil te veel te goed doen denk ik...En dat gewicht, ja, ik denk dat het wel te maken heeft met het feit dat vroeg in mijn zwangerschap er zo'n stress situatie heeft bestaan over mijn werk, mensen die vanaalles beloven maar niks waarmaken...Waar ik me dan zwaar verantwoordelijk voor voelde, maar geen controle over had..Ik denk dat dat zich uiteindelijk weer heeft omngezet in controle houden op een voor mij bekende situatie, het eten dus...

En nu zit ik gewoon nog vol vertrouwen en kracht voor de bevalling en ik zou het graag met die kracht doen!

Hier kletsen is heeeerlijk, hahahahaha...over cavia's, schijten, bevallen, kerstbomen en nog meer van dat:D

Ik ga nu even aanvallen op de lasagne....

tot later!
    x

10. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hi ladies,

Hier ben ik weer een keer. Ik lees dat het allemaal steeds spannender wordt hier.

Sorry dat ik niet zoveel mee meschrijf maar heb het gewoon ff moeilijk. Princi nogmaals bedankt voor je lieve krabbel. Ik hoop dat ik nog wel af en toe terug mag vallen op jullie. Zo heb ik nu dus een vraagje: Weet iemand hoe de eerste weeen aanvoelen? Ik heb al vanaf zaterdag ongiepijn en sinds vandaag beetje slijm verloren en om het half uur een trekkende pijn onder in mijn buik die gepaard gaat met flinke stekenin mijn vagina. Hoop stiekem dat dit voorwerk is...

XXX

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

HEYYY fl3xie!
    Daar was je dan!
    Me is her buddy
    Wou haar net ook smsen toen ik surfje haar berichtjes las
    Maar je bent terecht!
    Was het gezelli?

@Gemeenschap Nou hier gieren de s**hormonen maar we mogen nog niks doen...
    Dan maar kroelen toch?
    Ik durf het nog niet aan namelijk...

Hubbie heeft vandaag lekker gewandelt met joey
    Ik wou ook mee maar kon niet ver komen...
    Elke dag even meer lopen dan komt het goed

We gaan joey in een lavendel badje doen vanaaf hihi ;)

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Trieske.. gewoon een dikke knuffel.. volgens mij kun je het wel gebruiken

@Lilage.. jij ook meis..en ben benieuwd.. het zeurderige gevoel na het strippen wat je zegt herken ik wel.. bij mij heeft t nog nooit doorgezet na t strippen, maar ken er genoeg bij wie het wel hielp.. dus wie weet.. spannend hoor..

@Jess.. volgens mij ben je lekker thuis aan het genieten..

@Princii. fijn dat alles goed was..zo horen we dat graag...

HIER: net lekker heel lang in bad gelegen..en nu met lappie op schoot niksen en forummen etc...

Er waren toch heel wat dames naar het zh vandaag voor ks??? niemand nog iets gehoord??

Ik heb even iets gemist van BLOEMPJUH.. was die bezig??? spannend..

13. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hoi meiden,

Jeetje wat een hoop bij te lezen als je een dag niet online bent!;)

@Vk, weer helemaal geodgekeurd en weer niets aangekomen, dus blijf steken op die 2,5 kilo.

@ alle meiden die op knappen staan, hopelijk helpt de volle maan.
    Ik ga vanavond ook voor het raam staan wie weet helpt het!

Dikke knuff voor jullie allemaal...

14. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    het is wel erg rustig in me buik moet ik zeggen...
    stilte voor de storm?

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ minkep wie weet :D hier is het ook stil in de buik strax liggen we vannacht allemaal te puffen met volle maan :D:D

16. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Hahaha als weer wolven hahah.

flex toch :p

17. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Laten we het hopen, ik ben er in ieder geval klaar voor!!!

18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Meiden succes met bevallen tijdens volle maan....hihi.
    Ben benieuwd morgen.
    Ik heb net lekker gedouched en ga in bedje project catwalk kijken. Tot morgen!

19. minkep

minkep Bekend lid

4 jan 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    slaap lekker iedereen.
    En hopen dat we morgen baby nieuws hebben.
    Of dat we in de weeen zitten.
    ik heb er zin in!

20. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej,

nog even voor het slapen gaan...Hier is de buikpijn wel eiegnlijk over, ajmmer maar helaas...Net een half uur met lianne in de volle maan gewandeld haha, was in elk geval gezllig:)

Nu niet veel gevoel meer in de buik..Verlies nog wel wat bloed, en de laatste keer met een redelijke hoeveelheid slijm, he gatver...misschien iets van mijn slijmprop?

Wel, ga nu met hubs en een verse ananas lekker naar bedje, hihi, heb al een liter bitter lemon op, maar daar had ik gewoon heel veel zin in!

Trsute! x

Deel Deze Pagina