Mijn uk is ook rustiger dan normaal en volgens mijn mams ben ik ook met volle maan geboren. Verder heel de dag al veel last van rug en bekken. Van mij mag het een volle maan prinsesje worden maar ben bang dat ik me morgen ochtend weer ga melden zonder nieuws. Meiden mocht de volle maan bij jullie wel helpen dan alvast suc6.
Trieske succes meis!!! Heb niet bijgelezen, sorry. Hier rommelt het namelijk ook heel erg ineens. Hele dag had ik al een beetje buikpijn. Net met lilage een wandeling gemaakt en toen al steken in me cavia was het he Toen ik thuis kwam ook 'lekker' harde buiken, op de stoel geploft en me harde buiken gingen maar door. Nu steken onderin me buik. Dussee.. ga nu ff een douche doen en laat het dan maar doorzetten! Giovanni is ook geboren met volle maan. Dus zou wel kei gaaf zijn.
ik heb ook al de hele avond steken in mijn cavia en rugpijn, zou het dan echt waar zijn dat volle maan verhaal. @trieske, ik duim voor je!
Ontvangen. Enne, lees dat jij ook steken hebt. Succes dan ook als het doorzet! Gaan we zo tegelijk bevallen?
Trieske.. hoop dat het inmiddels is doorgezet en je bijna je kindje hebt!! Misschien heb je je kindje al wel in je armen!!! Lianne.. Spannend!!! Hoop dat de volle maanswandeling heeft geholpen!! @ hier helemaal niks.. zoals wel verwacht!! Ben zelf alleen onrustig.. na paar nachten van goede slaap volgen nu waarschijnlijk de slapeloze...grrrr Nu maar wat internetten en probeer zo nog even te gaan liggen. Just one of those nights...
trieske suc6 of wellicht heb je je beeb al lekker in je armen. Miss we hebben elkaar net gemist zo te zien. hier brengt volle maan niks anders dan een slapeloze nacht.
ik dacht al zal je zien ben ik het wakker liggen een keer zo zat dat ik naar beneden op internet ga is er niemand hahahaha. Ik drink effe een kopje thee en ga dan weer proberen te slapen vind dit ook maar niks zo alleen op de bank
Neej veelste koud he!! En die kerels maar slapen! Zit ook altijd maar doelloos wat te klikken 's nachts enz.. weet niet eens wat ik moet bekijken online. Soms heel soms heb ik geluk en is princi op msn, en dan beppen we wat af! Is het zo 2 uur later Maarjah die heeft een goede nacht denk ik en dat is maar goed ook Nou hoop dat je zo ook nog wat kan slapen zonnetje.. ik zoek mijn warme bedje ook weer op als ik mijn kop melk op heb. Slaap lekker! X
Goedemorgen dames, Trieske en Lianne, Is het doorgezet?????? Ben zo benieuwd.. Bloempjuh, hoe is het bij jou? Hier weer dik en onhandig wakker geworden, heb braaf mijn gordijn open laten staan vanacht, en lag volop in het maanlicht, maar helaas pindakaas , hier heeft het niet geholpen hahaha. Ben benieuwd of we vandaag veel babynieuws krijgen.
Hoi allemaal, laatste berichtje eventjes van mij: Iedereen super veel succes en sterkte en hoop dat veel meiden binnen enkele dagen hun beebje mogen vasthouden!! Ben benieuwd of er nog wat gebeurd is vannacht, hier niks in ieder geval, heb nog wel wat geslapen, maar lag al vanaf half 5 klaar wakker. Alle spullen staan gepakt klaar, nog 1 wasje draaien en dan de auto in....spannend, vandaag ga ik mijn kindje zien...ik kan er nog steeds niet aan wennen dat het dan ecth gaat gebeuren...
Lynn su6!!!!!! Ik heb heel even mijn ogen nog dicht kunnen doen maar heb verder klaar wakker gelegen. Misschien lukt een middag dutje nog
goeiesmorgens, nou ik heb vannacht vanaf een uur of kwart over drie maar es liggen kijken, heb zo'n 4 en half uur om de 8 minuten lichte weeen gehad...maar goed wss komt dat allemaal door het strippen en zegt het niks...ben nu dus wel lekker moe en nog niet helemaal fit...buik is nog altijd om de haverklap hard...en de krampen nog niet helemaal verdwenen, maar ik vrees ervoor dat het niet gaat doorzetten......(ik puf er zojuist weer eentje weg) De verlos kon er niks over zeggen, omdat het te onregelmatig was...na we zien wel.....Ik hou me maar een beetje rustig vandaag... hoest met de rest? x
hey meiden nou ik kom ff spammen hoor hahhaha maar eerst @ LYNN succes meis vandaag en gaat allemaal goed komen kijk maar naar mij wie weet ben je ook wel met 3 dgn thuis maar hoop dat ze jouw niet zolang laten wachten zoals ze bij mij hebben gedaan want pffffffff echt niet leuk.... nou hier eerste nachtje thuis ging wel redelijk hoor....mannetje heeft alleen giga honger iedere keer dus vanacht 2 keer eruit maar weet waar ik het voor doe gelukkig is manlief ook thuis dus die doet ook een hoop want merk wel door de trombose spuiten dat mijn spieren alles wat stijver zijn......oh en me boobs pffffffffffffff leuk zon goedkope borstvergroting maar ben er wel ff klaar mee sinds gister..................wel een leuke kraamhulp dat is zo makkelijk doet van alles zonder dat ik wat hoef te vragen ideaal.......ze komt zometeen al maar ikke zal ff fotos spammen hoop zo dat de rest ook snel bevalt ben errug benieuwd naar de beebs die nog komen gaan ik zet er een paar neer en anders moet je ff me hyves vragen dar staan er nog meer.... dikke kus