Lynn suc6!!!!! Vanmiddag je kindje in je armen!! Zonnetje.. same here...:x Net Mr moneypenny naar werk gebracht, dus ik kan weer joyriden ga alleen nog even slapen zo als ik mijn ontbijtje op heb! En vanmiddag weer naar de VK! Hoi Jesssss hoe beviel je eerste nacht thuis met jullie Délano??!! Lilage.. misschien vandaag!! Spannund... en idd rustig aan doen!
Oh jess je hebt er al wat neergezet Was weer te sloom met typen Heb de foto's gezien op je hyves!!! Heel mooi!! Vooral die ene waar Délano bij je op de borst ligt!!
Had net goed en wel een half uurtje slaap weg, ging de wekker van hubbie alweer. Toen hij weg was heb ik nog geprobeert te slapen en dat leek te gaan lukken maar toen was daar opeens weer die %$@$^#$^& heipaal om half 8 al vandaag. Miss jij zei dat die mannetje maar slapen nou die van mij is zodra ik het bed verlaat ( tig keer wegens wc gebruik) ook wakker, maar valt daarintegen na 5 min weer in slaap
jess die mooi mannetje lynn succes hier waren niels en lindy vannacht om de beurt wakker hele nacht. fyne dag
Goeiemorgen... Kheb beroerd geslapen. Vannacht nog eruit geweest voor een kop melk. Als ik wist dat miss en zonnetje er waren was ik ook even online gekomen hihi. Lynn heel veel succes vandaag!!! Het gaat dan eindelijk gebeuren. Je wordt mama!!! Al iets van trieske en lilage?? En flex??? Jess mooie foto's van jullie knul!! Hier vanmiddag de groeiecho. Ben benieuwd. Vind wel leuk dat we weer even naar ons beebke kunnen kijken.
Goeiemorgen! Oh Jess, die goedkope borstvergroting heb ik gelukkig achter de rug! Mennn, wat kan dat pijn doen zeg, stuwing... Trieske, hoe is t meid? Hoop dat t door heeft gezet! Lynn, heel veel succes vandaag, straks heb je je kleine spruit in je armen! Bloempjuh, hoe is t met jou? Miss en Zonnetje, weer nachtelijke avontuurtjes? Nog effetjes volhouden... Princi, vannacht lekker geslapen en weer wat bij kunnen tanken? Hier ben ik gisteren voor t eerst sinds mei, zelf even met de auto weg geweest! (En jaaa, ik heb t overleefd!) Dus zo langzaam aan, begin ik met kleine stapjes mn oude leventje weer wat terug te krijgen, wat een heerlijk gevoel! Ik moest voor Roann rooibosthee gaan halen ivm de krampjes die hij s'avonds heeft. Gisteravond voor t eerst uitgeprobeerd en hij heeft nergens last van gehad! gelukkig, want t is zooo zielig als je zo'n klein mensje zo ziet huilen... en hem niet stil krijgt!
Jessica, wat een mooi zoontje hebben jullie gekregen zeg, prachtig! Gefeliciteerd... Kom hier niet zo heel vaak te reageren, maar lees wel mee. Zijn al veel baby'tjes geboren, leuk leuk leuk! Ben zo benieuwd hoe dat nu voelt, een kleine ukkepuk van onszelf.... Voelen de mamma's zich wat goed na de bevalling??? Ik hoop het wel. Ik wens ze in ieder geval heel veel geluk en gezondheid toe en voor de dames die nog moeten bevallen (net als ik) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes
@ lynn succes @ trieske hoe gata het bij jou?? @ hier niks aan de hand moet zo naar de vk maar denk laat ff me neus zien voor ik ga want kan zijn dat we ook meteen weer naar intratuin gaan om een kunstboom te halen alvast Verder wil ik graag vertellen..... vanmorgen kreeg ik een sms van een oude vriendin van me van school ze was ook zwanger en in okt uitgerekend ze is gisteren bevallen met 40+6 van een Gezonde dochter Ilza ze wilde thuis bevallen maar was zoveel bloed verloren dat het kiele kiele was en meteen de ambu werdt gebeld ze is in shocktoestand in het ziekenhuis aangekomen inmiddels gaat het goed met haar tis even afw88 of ze morgen of overmorgen naar huis mag ze willen eerst kijken of ze nog bloed moet krijgen. met Ilza is wel alles goed
Wat een schokkende bavalling voor je vriendin Flex, jeetje! Hopelijk mag ze snel naar huis... Ja, dat vind ik ook zo leuk, dat het zo snel kerstmis is... Onze kleine wondertjes met de kerstboom op de foto. Hier krijgen we bij de gemeente een geboortebal bij het aangeven van de beeb. Die kan dan mooi in de boom, baby's eerste kerst Hebben jullie dat ook? Zo'n geboortebal?
Hallo meiden Hier heeft de volle maan ook niks geholpen helaas. Mij man kan het haast niet meer vol houden van de spanning. Wanneer zal de kleine nu komen... Veder iedereen die naar verloskundigen moet of iets anders heel veel suc6. groetjes
@Lydia, thanks... dat heeft ie van mama! wij hebben zelf een kerstbal van babay's first christmas mee laten nemen uit eurodisney, met een mini micky mouse in! @Fl3x, succes bij de vk! Verheug me nu ook al op kerst, maar eerst natuurlijk sinterklaas!
@Minke, mijn man vraagt elke avond als ik op bed ga: "denk je dat het vannacht komt?" Hahaha... In de avond heb ik nl. het meest last van alles, maar het zet niet door!!! Lijkt me wel erg frustrerend voor onze mannen hoor... Die voelen niks, horen alleen onze pijntjes wat aan en dan moeten ze maar afwachten.... @ Miracles, dat is ook leuk, met micky mouse.... Ieder jaar als je die bal erin hangt, moet je weer ff terug denk en aan nu, heerlijk toch?
@lydia Hij zei vanochtend ook voor dat hij naar ze werk ging: Eigenlijk schat ben ik het nu wel zat dat je zwanger bent. Ik zit steeds met spanning achter het stuur op me werk.en elke avond lig ik half te wake over je. Moest wel lachen arme mannen....