November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Update:

Bezoekje VK was niet helemaal goed..
    Had te hoge bloeddruk en moest dus over zo'n teststrip plassen. Uitslag: eiwitten in de urine.
    Zo heb je aldoor perfect score en ineens..
    Moet volgende week dinsdag dan ook urine meebrengen bij de volgende controle (mocht dit nog nodig zijn..)
    Maar wat ik me nou afvroeg? Zit er dan niet een te lange tijd tussen nu en volgende week, of zal er zo gauw niks gebeuren.
    Had het ook aan haar gevraagd maar kreeg niet echt een duidelijk antwoord. Nah jah zal wel goed zijn.. toch?!!

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zoof hoi hoi damens ben ik even, lees wel alles bij maar weinig energie nog :(:)

@ diddlmouse ....... Proficiat met jullie dochter!!

@ trieske.... gefeliciteerd met jullie zoon!!

Geniet er allebei van!
    De eerste dagen gaan zoooooo hard!

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Miss gaan ze wel erg makkelijk mee om vind ik, ookgeen CTG afspraak of iets ?
    Wat een verschil met de gyn.
    Hoe was je bloeddruk ?

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo was al bijgelezen..

FLEX.. lekker geshopt.. mogen wij ook meegenieten van je winterwonderland???? FOTOOOOOOOOO

PUZZ.. leuke link.. THNX.. en zooooo leuk om te lezen hoe intens je geniet van Joey....

Iedereen die weer is goedgekeurd.. SUPER...en sja.. wanneer je gaat bevallen kunnen ze niets van zeggen hoor.. Mijn vk zei ook al wel dat ze niet dacht dat ik voor de 40 wk zou bevallen.. en zie hier vandaag.. ze had gelijk..grrrrrr.. maar ze zei ook dat dat alleen maar gebaseerd is op de vorige zwangerschappen en dat dit niet iets wetenschappelijks is.. Het is nu eenmaal niet te voorspellen.. De jongens hier kwamen met 42,2 en 42 wk.. Lisa kwam met 41.1 wk.. ach.. we zullen t zien.. voorwerk genoeg dus dat zal wel wat doen verwacht ik.. ik moet donderdag weer naar vk.. moest eigenlijk gister, maar ze belden om het te verzetten.. Prima.. misschien willen ze donderdag wel s kijken hoe het er voor staat van binnen.. als ik dan nog niet bevallen ben.. heb behoorlijke harde buiken.. maar ja.. what else is new...;)

euh...... MASSEREN!!!... ik doe t al 3 wken.. t tepel en voetwerk doet wel wat.. krijg er wel harde buiken van, maar t zet dus voor geen moer door.. zodra ik mijn hiel vast pak en masseer krijg ik steevast een harde buik.. maar als ik stop dan stopt buikie er ook weer mee.. sja.. ik blijf natuurlijk niet aan de gang..;) zal wel pas helpen als de tijd daar is.. nou dan gaat t ook wel vanzelf..

Oeh.. buik doet nu ook wel zeer.. ik ga nog ff stofzuigen.. je weet maar nooit al verwacht ik er niks van..dan is dat iig maar gedaan..

5. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    ze heeft mijn bloeddruk 2x gemeten

de 1e keer was: 152/91
    de 2e keer was: 145/84 (15 min later)

Wat ik trouwens ook een groot verschil vind binnen 15 min, maar zal wel aan mij liggen. Ben geen medicus ;)

Ja ik vond haar ook nogal nonchalant en ik denk nu ook van alles te voelen. Ben er niet helemaal gerust op.
    Denk dat ik morgen toch even bel.
    Ook omdat ik toch wat vocht vast houd in mijn vingers en enkels. Maarjah dat is ook wel normaal voor deze termijn van zwangerschap.

6. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Even ter vergelijking, bij de laatste controle was mijn bloeddruk 129/76

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MissM.. vriendin van mij...gister uitgerekend.. moest ook bloeddruk laten controleren.. houd ook vocht vast.. .. gister was het te hoog, maar de rest was goed.. wel moest ze het in de gaten houden.. als ze misselijk werd of hoofdpijn kreeg moest ze bellen..

Ze zei al.. nu zit ik steeds in de rats.. ze is verkouden enheeft dus snel hoofdpijn.. en ja.. ook wel s misselijk, maar goed.. t eten viel niet lekker.. zij vind t nu errug lastig om t een van t ander te scheiden en nu je er op gaat letten voel je natuurlijk ook ineens veel meer.. Ze vond t maar vervelend...

T klinkt iig erg herkenbaar je verhaal...

8. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Hallo Dames!!

Ik zie dat jullie al op de hoogte zijn van trieske!
    Gefeliciteerd lieve patries! en hubbie natuurlijk..!

Mijn bevallingsverhaal enzo komt nog.. ik ben zo aan het genieten dat ik niet tot nauwelijks achter de pc zit...!

Zijn er nog veel beebs geboren? Heeft iemand een update voor me?

Geniet er allemaal van meiden!

Hier een foto van ons prinsje

9. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ichtus..
    Zo zit ik dus ook idd, ben ook nog wat verkouden dus daar heb ik ook wat last van. En ik had een griepje waarbij ik hoofdpijn had en duizelig was en misselijk..dus jah.. hoe breng je dat in balans, bij wat is wat?

Nah jah ik ga er maar vanuit dat de VK me niet zomaar naar huis stuurt, ze heeft er ook duidelijk bij gezegd hoor dat als er ook maar iets veranderd in klachten dat ik meteen moet bellen.

Verder moet ik t maar ff rustig aan doen en goed in de gaten houden.

Weet iemand trouwens wat de gemiddelde bloeddrukwaarden zijn bij zwangerschap??
    Zit overal te googelen naar zo'n tabel, maar ik vind niks.

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wauw wat een mannetje! heerlijk!

11. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Jongemama...aaaaaaaaaaaaaaaachhhhhhhhh wat een dotje!!

Mooie foto!!

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MissM.. weet niet of er wel een tabel voor is.. ligt helemaal aan je normale bloeddruk..ik heb bijv altijd een lage bloedruk.. 100/50.. nu zit ik al de hele zwangerschap op 110 of 120 / 55-60.. snap ie m nog.. is dus iets hoger dan normaal, maar nog steeds errug laag.. als de onderdruk bij mij ineens naar 80 zou gaan zouden ze al aan de bel trekken terwijl dit voor een ander juist normaal zou zijn..

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh wat een mooi mannetje caleb!!!!

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga ff lopen.. kan niet meer zitten.. ben er zo weer..

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ jongmama wauw wat een mooi mannetje zeg!!

@ hier na heerlijk warm bad en gesprek met vriend (die er maar niks van snapt haha) voel ik me iets beter de kleine meid is echt enorm druk niet normaal:$:$ zit echt enorm te drukken op het geboortekanaal volgens mij wil ze eruit:p

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Miss,

Tja mij wilde ze dus een keer extra zien met mijn hogere bloeddruk. Ik zou haar inderdaad ff bellen morgen en zeker bellen als je echt hoofdpijn krijgt, of tintelende vingers, hoge buikpijn of zo.
    Overigens was bij mij de bloeddruk verschillend tussen de ene en andere arm. Ook dat is normaal blijkbaar. Bij mij is de hele zwangerschap de bloeddruk al ongeveer 120/80. Dat is normaal maar in een zwangerschap aan de hoge kant blijkbaar. Niet te druk maken en rustig aan doen hè! (jaja zegt ikke...ik weet het...ik vond dat supermoeilijk!). Hoe is het verder? En was de krabbel aangekomen?

Ichtus.....lekker gestofzuigd?? Gelopen...jij hebt wel het tegenovergestelde van mij zeg...jij wiebelbenen en moeten lopen en ik vooral rustig zitten en proberen te ontspannen en niet stiekem toch te veel te doen...

Nee, hier det de vk geen uitspraken over wanneer en zo. heeft ook geen zin toch. Ik verlies al twee weken slijmprop...zegt helemaal niets dus... Ik ga er ook vanuit dat ons meisje zich aandient als ze er klaar voor is. Dat is toch ook het beste....denk ik dan...

Inspe....wat een plaatje ook weer....

Suus, hoe is ie?

En ja hoor..ik had nog meer bedacht....maar wat....sjonge jonge

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@Jongemamainspe Wat een cuty!
    Stoere speen!
    *bling bling*

@ichtus ;)
    We hadden vandaag nog iets grappigs
    Joey lag lekker op de aankleedkussen en hubbie verschoonde hem
    Nou ineens een straal!
    Hij piesde zichzelf in zijn mondje...
    Ik gelijk mijn handen ervoor,hubbie zijn *uhm* aan de kant doen
    We zaten er alle 3 onder hihi
    En dat terwijl er een kont doekje lag op zijn *uhm*
    Even schrik en zijn hele lijfje schoonmaken daarna hard lachen :p

We zijn ook gaan wandelen vandaag even lekker eruit :)

18. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoi Miss,

De onderdruk moet onder de 90 blijven, die van mij bijvoorbeeld vandaag was 150/80 en dat is dan wel weer goed.
    Had ze de brede band gebruikt? dat wil ook nog wel eens schelen.
    En verder inderdaad gelijk bellen als je je eigen anders voelt.
    Beter een keer teveel dan te weinig......

19. linde90

linde90 Niet meer actief

mamainspe, wat een mooi mannetje!

20. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej!

Jonge mama, wat een snoepje!!!! Heerrlijk...

nou jeetje ik word een beetje moeiig van vandaag...echt na elke wee denk ik, nou dat was het, nu is het echt over....Maar nog altijd komt er weer iets...als ik actief word, word het erger, maar ook nu puf ik wel een weetje weg...dat duurt dus nu al zo'n 15 uur ongeveer...:) lekkere nasleep...Maar goed, het zal morgenvroeg vast wel over zijn dan...ik kan er nu niet zoveel mee...

Puzz, wat een richtingsgevoel heeft joey:D hihihi...piemeltjes....

heb het een klein beetje gemsit allemaal vandaag, sorry..

Miss, met jou was toch niet alles lekker bij de vk? he vervelend, en nu?

Deel Deze Pagina