hoooiiiiiii Hier gewoon weinig nieuws dus ook niks te zeggen nou ja behalve dat ik lichtelijk 'dement' begin te worden haha Ik wilde vanavond soep gaan maken en ik had alle boodschappen dacht ik, stond ook al in de rij en toen dacht ik ow ja shit gehakt! dus ik nog gauw naar het vlees gerend en toen dacht ik shit wat moest ik nu ook alweer hebben :S en toen uiteindelijk toch gehakt gepakt..... En thuis liep ik naar boven voor de was en toen stond ik boven en ik wist het niet meer dus ik weer naar beneden en toen dacht ik ow ja shit de was.... hehe het begint nu al
Ja das een idee Zo dom,net als wat je hier beneden schrijft dat je (zw)dementie begint te krijgen,nou dat heb ik nu ook met creatieve dingen Klinkt vreemd maar is wel zo Met eten bv weet ik niet wat waar bij past... Ik ben altijd aan het zoeken in de winkel naar lekkere dingen die bijelkaar passen en als ik nu in de winkel sta is het zo van : UHM... .... ...Tja....Dan maar aard groente vlees...en begin ik te huilen Zo vaag haha Dus dat heb ik ook met ontbijt...
Wat ze ook aanraden tegen ochtendmisselijkheid is 1 of 2 crackers opeten, voordat je opstaat uit bed!
Nieuwe Zwangeren! Welkom & Proficiat !!! Zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst pb mij je gegevens en ik zet je erop!! @ alle damens over afspraken PB mij die afspraken!! anders kan ik continue het hele forum filteren om ze op de agenda te zetten
en zooof ik ben thuis heb eeen kl*te humear wilde na huis, band plat.... GRRRR eerst kunnen plakken en al nu nog huis aan kant maken en douchen en eten voordat MvM komt
Ha ha ha, zo herkenbaar allemaal. Ook ik stond net in de supermarkt, na een half uur rondstruinen toch maar zo'n knorr pak gehaald en het wordt...lasagna. Heb alleen het hoognodige gehaald want ik wilde zsm naar huis, voel me zo ontzettend lam vandaag. Ik hebniet eens de kracht om ergens over na te denken. Eigenlijk ben ik gewoon stront chagerijnig, gezellig voor de mensen om mij heen. Hebben jullie dat ook? XXX
@Claire, AARGGG daar zou ik nu ook helemaal niet tegen kunnen. Vanavond dus MvM, leuk joh! Zie je straks weer zo'n vet positieve test! JOEHOE.... Het maakte mij weer helemaal blij...
O ja en nog ff een vraagje: Lijkt het bij jullie ook alsof je nu meer afscheiding hebt? Soms voel ik het gewoon en trek dan meteen een sprintje naar de wc want ben dan bang dat het bloed is ofzo.
@trieske JA die afscheiding heb ik ook, erg vochtig allemaal maar gelukkig geen bloed. Hoort erbij. Mijn vriendin belde toen ik in bakker stond, kom thee drinken zorg ik voor wat lekkers erbij..kom ik thuis lekkers vergeten....hoe bedoel je vergeetachtig.. Morgen werken hopen dat ik daar geen blunders maak EN dat ik wat aktiever ben dan vandaag..hele middag op bank gehangen met boekje. Wil vanavond xtje lekker slapen!
Hallo dames, Volgens mij mag ik me hier nu ook gaan melden! Het is nog erg pril maar volgens de testen ben ik toch echt zwanger! Kan het nog moeilijk geloven hoor.... Gisteravond zo'n plus test van de kruidvat gedaan en er verscheen inderdaad al heel snel een + maar omdat ik ook negatieve verhalen over de test had gehoord heb ik vanochtend nog een test gedaan. De test van vanochtend staat in mijn album! Ook verscheen hier al heel snel een tweede streepje!
Hallo Allemaal, Zo ik ga lezen en reageren tegelijk dus ik hoop niet dat ik alles dubbel doe. Moeders voor moeders wil graag meedenken over het geheim houden heb ik begrepen dus dat komt vast wel goed. @Trieske: Over die darmen en scheten laten: Als er lucht in je darmen zit kan dat idd erg veel zeer doen en dat is ook een krampachtig gevoel. Ik heb een prikkelbare darm dus ken het verschil ondertussen maar het kan idd lijken op baarmoeder krampen. Het kan dus heel goed zijn dat het gewoon je darmen zijn geweest! @Bakerstreet, ja dat had ik dit weekend in die liezen en gister hetzelfde gevoel in je onderbuik. Schijnt gewoon bandenpijn te zijn.... Dat maakte mij wel weer rustig.... En wie zei dat nou van die droge mond...hier nog een! Ik drink dus ook veel water en moet veel naar de wc (haha zien jullie ook een verband?). Ja qua klachtjes heb ik niets te klagen hier...haha. ja misselijk ben ik ook wel. Ik hoef niet over te geven maar moet wel zorgen dat ik steeds op tijd iets eet idd. Ben nog steeds ontzettend buitensporig moe. Pffff. Op mijn werk komt er zo ongeveer niets uit mijn handen. Ik voel mijn tepels (vooral 1 ) zon ongeveer de hele dag en ben idd emotioneler. Dat vergeetachtige dat jullie beschrijven heb ik zo ongeveer standaard...haha. Dat heeft dan dus weer niets met de zwangerschap te maken. Gezellig dat het hier steeds drukker wodrt en dat er steeds meer geschreven wordt! En wat is het spannend allemaal en wat is het moeilijk om het geheim te houden en wat is het moeilijk om te wachten en..... Liefs Princi
hallo, Zo de honderd pagina's voorbij. @Marian hier geen last van bruine afscheiding. Het hoeft niet wat te betekenen. In het begin van de zwangerschap hebben veel vrouwen er last van. Zolang je maar geen hevige buikpijn hebt. Ik krijg vroeg een echo, omdat ik drie miskramen heb gehad en ik graag zekerheid zou willen. Ik krijg alleen een echo en voor de intake maken we een nieuwe afspraak. En hier is de vrgeetachtigheid ook begonnen en de afscheiding is ier ook flink. Eet smakelijk! Groetjes Gaby
LIJST NOVEMBERMAMMA'S 2009 content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002028C.gif Uitgerekend op: 1-11: PuzzCat: 1e kindje -zh-fv (uitger. 30 okt) MamaFemke: 1e kindje - zh - bv 2-11: Bruisje: 4e kindje - thuis - bv Juf Mariska: 1e kindje 3-11: Cruella: 4de kindje - zh - bv minkep: 2de kindje - Thuis - Bv Mosa1982: 1e kindje - thuis - bv 4-11: Knarboor: 1e kindje - thuis - bv Waterfall: 2e kindje NikkyF: 2e kindje - zh - bv Gepke1979: 2e kindje - zh - bv 5-11: Lynnes: 1e kindje - thuis - bv 7-11: Mutsefluts: 1e kindje -zh -bv Claire85: 1e kindje - Zh - Bv 14-11: Lydia2906: 1e kindje- zh- bv thuis: thuisbevalling zh: ziekenhuisbevalling bv: borstvoeding fv: flesvoeding aantal:15 *Lijst ff quoten, gegevens erbij zetten op datum* vergeet niet de quote van de voorganger weg te halen. Het plaatje zet je er zo weer bij. [ img]http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002028C.gif[/img] even de spatie bij 1e img weghalen copy en plakken op de juiste plek* Daar was 'ie weer... Ben wel een heeeeeeeeeeeeel eind terug gegaan, maar heb hem gevonden!
beste damens wij werken niet meer met die lijst! er staan al 100 berichtjes hier van mij met : ZIE linkk bij mijn banner november mama lijst! EN PB mij je gegevens en ik zet je erop ik heb er zoveel tijd ingestoken !