Lianne!!!!!!!!!!! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ zet hem op meid!! Vandaag je baby boy!!! Super!!! @ miracles en zonnetje.. okey dus als de onderdruk boven de 90 komt dan extra controle... Dat stelt me ietwat gerust!! Thnx Want de eerste stand die ze meette was 152/91 en 15 minuten later 145/85. Vandaar dat de vk niet zo zat te stressen. En idd wat Lara ook zei van die brede band / smalle band, ze deed eerst idd de brede band over mijn trui (nogal dikke) en de 2e keer de smalle band gewoon op blote arm. Nah jah het zal wel goed komen, ben nu toch 38 weken!!! Joehoe 38 weken!! En verder voel ik me opzich goed @ the moment. Heb gelukkig weer een goede nacht gehad!!
Waar is Lilage???????? Zij is onze insider wat betreft Lianne!! Of zou zij ook stiekem bezig zijn gegaan vanacht?!
Miracles: Wat een goede tip trouwens van de rooibosthee! Goedkoop en efficiënt.. daar houden we van! Kwam de kraamphulp ermee??
Lianne, succes vandaag!! You go girl!!! Koffieleutje, jij ook succes vandaag! Vanacht jullie allemaal misgelopen, kon niet lekker liggen, kreeg het de hele tijd benauwd. Alsof ik maar op halve kracht kan adem halen. Ga toch de VK daar vandaag eens over bellen, bij de minste inspanning hijg ik al als een gek, zal nog wat worden dan bij de bevalling8). Wie weet heeft ze nog tips of trucs.... Of hebben jullie advies??
@Miss, nee... haha! T consultatiebureau toen die hier kwamen voor de intake! Was trouwens geen haaibaai gelukkig! Ze gaf zelfs aan dat ze verpleegkundigen zochten, of dat niks voor mij was??? @Jongemamainspe, sab simplex hebben we inderdaad al geprobeerd, maar dat hielp niet helaas... hebben wel ook nog druppeltjes van de vsm (kamille) voor als hij er erg last van heeft, dat hij dan wat rustiger word. Maar sinds we dus de rooibosthee gebruiken, heeft hij nergens last meer van gehad *heel hard afkloppen natuurlijk* Nou, ik ga nu ff naar de HA. Even een plasje laten controleren, want heb niet echt pijn met plassen zelf, maar wel als ik de spier sluit zeg maar. Nu weet ik niet of t van een blaasontsteking kan zijn, of dat het komt omdat ik die blaaskatheter heb gehad... Maar s ff kijken wat de HA erover zegt!
Nou da's lekker!! Krijg je zowaar een baan aangeboden Dat scheelt idd dat het geen haaibaai was, er is dus nog hoop! hahaha Veel suc6 bij de HA! Kans opblaasontsteking is toch best groot na een blaaskatheter? Hoop dat een kuurtje voldoende is
'@miss je bovendruk is wel erg hoog hoor. maakt op zich niet zo heel veel uit maarre daar letten ze wel ook op! anders ff navragen volgende keer als ik zo'n hoge bovenduk heb (heb t ook al paar x gehad) meten ze na minuut of 10 nog een x..
@ suus.. whaha jah wat is het nou???????? nou ik maak me er maar niet druk om anders wordt die nog hoger Hou gewoon in de gaten of ik meer vocht ga vasthouden icm met hoofdpijn, sterretjes zien. En zolang dit niet het geval is ga ik gewoon chillen! Heb ik mezelf maar ff voorgenomen. Anders loop ik toch maar te panieken.
mmmmm zag helemaal niet tegen bevallen op maar nu t dichterbij komt vind ik t steeds enger worden.. hebben jullie al oproepen binnen voor vaccineren mexicaanse griep? Begreep dat ze hier in de buurt volgende week in gaan enten en dat de vk adviseert ook bij hoogzwangeren om het te doen. Heb er helemaal geen goed gevoel bij..
@miss slim wantte bovendruk wordt vaak veroorzaakt door stress.. haha ik ben dus helemaal geen ziekenhuismens en tja als ze me dan 3 kwartier in wachtkamer laten wachten dan weet ik al dat bovendruk hoog is.. maak je er niet te druk om. Onderdruk is belangrijk voor zw.vergiftiging enne die was bij mij laatste keer ook 85..enne dat was geen reden om verder te kijken (of urine te onderzoeken)
ik heb het er wel over gehad met de VK, zij adviseerde het ook, maar hij bestaat uit 2 delen, en de 2e is voor ons allemaal al te laat denk ik, En inderdaad, we weten niet hoe of wat het uiteindelijk doet met de kleine, ik weet het ook allemaal nog niet....
Ik heb nog geen oproep gehad van de HA, maar mijn man wel. Ik neem de prik sowieso niet en mijn man denkt er nog over, maar denk dat hij hem ook niet haalt. En wat verder de mexicaanse griep betreft, wil sowieso geen snotterige en grieperige mensen tijdens mijn kraamperiode op bezoek. Ze worden volop gescreend aan de telefoon, familie of niet, i don't care. Ach en waarschijnlijk tegen de tijd dat je die prik zou moeten halen ben je misschien al wel bevallen!!
Hier adviseert vk juist om de vaccinatie NIET te nemen omdat de effecten op langere termijn zo onduidelijk zijn... Ik doe t toch niet..wat t advies ook is, maar das wat anders..
nu schijnt het ook te zijn dat als je verwacht een keizersnee te krijgen dat je je dan beter niet kan inenten..(blijkt in de folder te staan) maarre waarom wel/niet dat staat er niet bij..
Mogge allemaal, Lianne...spanennd!!!!!!! Zo ik had vannacht toch naar beneden moeten gaan zie ik...heb hier flinke harde buiken gehad vannacht die ik ook best een beetje zeer deden. Af en toe ongikrampen erbij....maar nee....t zette niet door dus... Miracles, joh....gewoon een baan aangeboden krijgen...dat is leuk! Hier kun je de vaccinatie halen op 18 november en dan nog eentje drie weken later. Als ik voor de 18de bevallen ben dan heb ik er geen recht meer op maar als ik na de 18de beval, heb ik wel recht op de tweede. Ik verwacht eigenlijk wel bevallen te zijn tegen de 18de....en anders denk ik er dan nog wel over...ik ga hem wel halen denk ik... Gisteren een vraag wie er nog moetsen bevallen toch van het cluppie? Ik dacht doen we ff een lijstje? Miss Ichtus Fl3x Knippy Lautjuh Princi 9-11 uitgerekend Suus 9-11 uitgerekend Koffieleutje Lara Bloempjuh Er zijn nog meer dames toch? Die ik nu vergeet. Sorry...is niet persoonlijk! Zo en dan nu...ontbijt!
Zo, net terug... kan morgen pas plasje inleveren, hadden liever dat het ochtend urine was! Hier ook al een anderhalve maand de oproep liggen van de mexicaanse griep (ivm werk), maar heb er eigenlijk voor gekozen me niet te laten inenten! soms twijfel ik hier nog wel aan, als je allemaal van die verhalen hoort en op t nieuws met die kinderen en zo! Verder word hier ook het grieperige bezoek vermeden hoor, ivm de kleine. Verder heeft de kraam ook geadviseerd, om al het bezoek dat Roann vast wil houden, de handen te laten wassen. Dus heb een voorraadje dettolzeep ingeslagen!
Nogmaals over die rotgriep: Wat Ichtus ook zegt je weet de effecten er niet van op de lange termijn. Voor jezelf niet en voor je kindje! Heb geen zin om als proefkonijn te fungeren en dat later blijkt dat de kindjes iets mankeren. Net zoals in de jaren 60 met die Softenon baby's en DES baby's Nou jah dan zullen onze kindjes wel volgroeit zijn en geen afwijkingen van de groei hebben, maar je weet niet of ze hierdoor een verminderd geestelijke ontwikkeling krijgen of rare ziektes
Miracles, op tv was onderzocht dat antibacteriele zeep je handen niet schoner maakt, dat je dan net zo goed met alleen water kunt wassen. Gewone zeep was het beste... Maar ja....