Thanks Zonnetje! Ik was me net nog aan t bedenken hoe t met je gaat, aangezien we beiden de 12e uitgerekend zijn/waren...
Nou hier nog geen aktie ( jammer genoeg) ben het zooooooooooooo zat. Maar goet het duurt nu echt niet lang meer Nog even doorzetten en dan kan ik aan jouw en de rest mijn prinsesje showen. Morgen 39 weken voor mij. Ik kijk regelmatig op je hyves( even kijken of er nieuwe foto;s zijn hahahahah
miracles wat een scheetje! benieuwd hoe t nu met je gaat..laatste maanden waren zo zwaar, lukt het je nu om zelf voor de kleine vent te zorgen of is je vriend nog thuis??
Miracles, die met dat berenpakje...te schattig...haha! Je knapt ook lekker snel op zeg. Wat fijn! Ja zonnetje dat typen van mij gaat ook echt steeds slechter...pfff Suus, hoe is het met jou? Hier blijft het wat onrustig in mijn buik...zou leuk zijn als het doorzet vannacht...maar ik denk eigenlijk dat dat niet zal gebeuren. Morgen alweer naar de vk. Ben benieuwd wat ze zegt. Miss, voel je je alweer wat beter?? Ik heb hier weer eens opvlieger...bleh....
@ Veertje en minkep : Gefeliciteerd!!!! @ miracles: Wat een mooi ventje heb je!! @ Puzzcat: lijkt mij ook heel spannend de eerste keer alleen met je kindje!! Nog even een vraagje.. Ik ben buddy met koffieleutje maar moet morgen zelf ook weer naar voor onderzoek ziekenhuis.. als bloeddruk te hoog is mag ook ik niet meer naar huis.. Is er iemand die backup buddy wil zijn??? dan kan ik het nieuws weer doorbrieven aan jullie....
BUDDY NEWS!!!!! Lilage is vanochtend bevallen om half 12 van een gezonde jongen!! Hij heet voluit: Milo Geron Matiz 3080 gram, 49 cm!!!!
princi wie weet..als t onrustig blijft.. hier steeds savonds/snachts onrustige buiken maarre zet niet door. dacht steeds 4/5 of 6 nov te bevallen maarre inmiddels weet ik t niet meer.. slecht typen ja herkenbaar en hebben jullie t ook aan de tel. na een kwartiertje ofzo helemaal gehad? HEb ik dus ook sinds een paar dagen, kan ik me niet meer concentreren op een gesprek. Oef lekker klagen maarrre dat was toegestaan he vandaag.. morgen hopenlijk een zonnige en stralende suus (zit er voor vandaag ff echt niet meer in)
Huh, lilage....dat had je nog niet verwacht volgens mij... In elk geval... Gefeliciteerd met Milo!!! Leuke naam ook weer!! Geniet van elkaar en knap snel op!! Miracles en Suus, ja strippen doen ze hier pas vanaf 40 weken heb im begrepen...ik weet het ook niet zo met strippen. De kans dat het dan doorzet is niet zo heel groot maar het gerommel kan wel sterk toenemen. Moet ik nog maar eens over denken dus. Ja suus bellen...ligt er aan met wie...maar ik heb vrij weinig interesse meer voor iets anders dan zwanger...haha Ik zal eens een buikfoto erbij doen hier..waarschuwing voor mijn pluizebol qua haar...
@princi Ik vind je kapsel leuk staan! En een mooie buik! (of was dit je ochtend haar?maakt niks uit het staat je goed!) Me likes vol haar! Nu we het over haar hebben,ik MOET mijn haar verven! Ben bijna helemaal grijs... Ja ja,ik ben nog maar 27 maar mijn mem haar genen heb ik gekregen... Dus ben wit met mijn 35ste... Lang leve haarverf!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeh lilage, gefeliciteerd met je zoon, Milo een hele leuke naam, was ook 1 van onze favorieten als wij een jongen zouden krijgen.... Geniet ervan, en hoop dat alles goed gegaan is.!