gelukkig ben ik niet de enige kan niet stoppen met janken en net alweer post gehad van het ziekenhuis moet me dinsdag met louise-faye bij de kinderarts melden bij de geboorte en afgelopen zondag is er bloed afgenomen ivm dat ik schildklierpatiente ben op dag 10 moeten we nog een keer prikken en ik zou een oproep krijgen als het niet in orde was maar die oproep is er nu al Verder kan de kleine zich errug moeilijk op temperatuur houden (stat waarschijnlijk ivm) Dus t staat hier allemaal behoorlijk op zn kop @ alle meiden die het zat zijn.... zet hm op en probeer toch nog te genieten! ik zit steeds te huilen en mezelf af te vragen of ik genoeg genoten heb van de zs ondanks alle ellende
@ claire dat is even schrikken dat je toch nog een oproep hebt gehad hoop dat het allemaal meevalt uiteindelijk !!! *knuff*
Mag ik dan ook even klagen.... Ik wil niet meer zwanger zijn....Ik lig op bed...en ik lig waar ik lig. Ik voel me net zo'n aangespoelde walvis die geen kant meer op kan. Ik kan me niet eens omdraaien. De kleine is erg actief in me buik en dat doet gewoon pijn. Pfff ik kan wel janken...En voel me ook nog niet fit. Heb ontzettende keelpijn. Sorry voor het klaaggezang, maar ben het echt zat!
OOOH meid kan me goed voorstellen dat je het zat bent! dikke digi knuff hoop dat je je morgen beter voelt!
Frustrerend is dat he.... Pff ik heb de kleine al even streng toegesproken haha. Of het moet stil liggen en anders laat maar komen. Ik doe een moord voor een nachtje lekker slapen en lekker liggen.
ja heerlijk een hele nacht doorslapen!! zou ik ook graag willen! moet er minimaal 4x per nacht uit om te plassen @ miracles zag weer helemooie foto's voorbij komen wat een mooi ventje zeg!!
Als ik naar de wc ben geweest en ik zie mijn husby languit lekker op zijn buik slapen dan denk ik....ik wil ooook. Pff nog even..hoop ik.
Hallo meiden, Hier nog even een berichtje van mij. Vannacht om 03.40 uur braken dus mijn vliezen en het eerste kwartier nog geen weeën, maar tegen 4e kwamen ze echt super snel achter elkaar. Om 04.00 uur zelf de VK gebeld (die overigens vond dat ik erg koel klonk) die er gelijk aan kwam zei ze. Rond 04.25 kwam ze binnen tijdens een erg heftige wee waarbij ik net als die ervoor al vreselijke persdrang had. Daarna snel naar boven om de ontsluiting te checken.... De VK riep gelijk tegen mijn moeder, laat Marc als de sodemieter naar boven komen want ik zie haar al komen. Marc stond net in de deuropening om zijn dochter gelanceerd te zien worden in de handen van de VK om 04.37 uur. Charissa heeft de hele bevalling doorgeslapen en werd rond 05.00 uur wakker, zwaar verbaasd zei ze goedemorgen tegen mijn moeder, want ze had zoiets van wat doe jij nou hier? Mijn moeder heeft haar meegenomen naar onze slaapkamer, ze kreeg hele grote ogen en fluisterde.... mijn zusje is geboren oma... zo lief! Daarna heeft ze haar lekker geknuffeld en natuurlijk even vastgehouden. Daarna is ze met papa haar kado uit gaan pakken die ze van Lisanne had gekregen en ben ik gehecht. Voel me echt super goed op wat naweeën na! Dikke knuff Veer
hoi meiden wat veel babynieuws leuk leuk gefeliciteerd minkep,veertje,lilage en lianne met jullie zoon's en dochter's koffieleutje heel veel succes hoop dat je vannacht wel wat slaapt flex en princi mooie buikkies hoor heb vanochtend van me zelf nieuwe buikfoto's gemaakt en staan in me album voor de liefhebbers uitgerekende datum van mij klopte trouwens de 25e maar hoop ook echt eerder hoor
ben strax blij dat ik fatsoenlijk weer kan draaien in bed zonder pijn en een enorme knap (alsof me botten door midden breken in me doos) AUW~!
oooh wat is zwanger zijn toch heerlijk he? zo hoop je dat je snel zwanger raakt en zo hoop je dat je er snel vanaf bent hihi
Zo veertje dat klinkt als een heftige bevalling. Gelukkig doet de kleine het goed! Schattige foto je dochter met haar zusje!! Flex omdraaien doet hier ook pijn. Maar dat komt omdat die dikke 7 ponder van mij met zijn rug en kont aan de linker kant ligt. Als ik op mijn linkerzij wil draaien werkt ie niet echt mee hahaha
@ veertje zooo dat was wel een hele vlotte bevalling zeg! en wat een leuke foto echt een trotse grote zus!
Ik ga naar bedje toe. Kan alle rust op het moment wel gebruiken. Welterusten en flex ik hoop dat je vannacht bevalt!!!
Princi, miracles, suus... vals alarm hier.. wat kon me lichaam me tijdens NOD voor de gek houden.. nou dat is nu nog erger! We dachten serieus dat het begonnen was, rond half 10 was het best wel heftig dus ook de vk gebeld. Alleen die kwam nog niet omdat er te veel tijd nog tussen de weeën zat. Arme hubbie, nu ineens wel in de stress. Maar op een gegeven moment zwakte het weer af tot het niveau 0.. Naar bed gegaan, was echt bekaf! Tegen 12 uur ging telef., de vk.. ze was benieuwd of er kortere regelmaat in zat, toen ik zei dat er niks meer was, was ze verbaasd. Ze had toch wel de indruk dat het het echte werk was. Nou blijkbaar niet en ben ik een enorme drama queen.(dat is wat ik dr zei..) Ze vroeg of ze nog even langs moest komen, of ik me daar relaxter bij zou voelen. Neej hoefde niet, wou alleen maar slapen.. en nu? KLAARWAKKER.. met nog steeds NIKS.. Net ook een enorme vloekpartij en jankbui achter de rug, heb het zo gehad!!! En wat ik net riep zeg ik hier nog een keer.. DOE MIJ MAAR EEN KS!! Weet ik tenminste van hoe, wat en wanneer!!! Fokking frustrerend dit.. jemig...