Awww minkep! Gefeli meid! Wel naar dat je zoveel bloed bent verloren en dat je met spoed naar het z-huis moest... Dus je kleine minke heeft vruchtwater in de longetjes? Joey is ook opgenomen op de kinderafdeling met teveel vruchtwater in zijn maag... Moest steeds spugen Wel super dat ze zaterdag naar huis mag! Onze katten weten het niet meer... En bereiden zich voor op het ergst...
@ ichtus heb vandaag ook een goede dag maar is voor mij vaak ook van korte duur haha @ minkep wat erg dat je met spoed bent opgehaalt gaat het nu goed met je?? me vriendin had precies hetzelfde alleen 3 liter bloed verloren. @ hier vroeg me mannetje hoe we dat gaan doen met kraambezoek ik zei nou als ze verkouden zijn komen ze maar andere x of ze houden de beeb niet vast was ie het mee eens ik zei ook wil niet dat er meer dan 2 mensen per dag de beeb gaan vasthouden. zegt ie ja mijn ouders zijn er al op dag 1 IVM esmay... ik zei ja mijn ouders komen ook die dag maar die wonen een stuk verder weg vind ik dat hun de eer hebben om de beeb vast te mogen houden zegt ie dat ik dat niet kan maken ja zijn ouders wonen om de hoek hoor die kunnen volgende dag langskomen om de beeb vast te houden toch?? of moet ik maar gewoon die dag meteen 4 mensen de beeb vast laten houden ik weet het niet meer hoor ik heb geroepen nou dan houdt niemand haar vast! klaar!! vond ie ook nie kunnen tis ook nooit goed
Flex, hier heb ik ook richting hub en ouders aangegeven dat niemand welkom is die aan het snotteren is. Verder zal er wel snel directe familie komen, daarvan vind ik het geen probleem als ze de kleine beet willen houden, maar slaapt ze dan slaapt ze, de rest van de visite buren, vrienden, kenissen en collega's de eerste dagen niet na 1 week wel en dan niet te veel op 1 dag, wij hebben negen maanden gewacht dan kunnen zij helemaal wel een paar dagen wachten.
met esmay heeft niemand haar een weeklang vast gehouden op de oma van me vriend na dan. maar dat kwam omdat ze op de couveuse afdeling lag ach mssn moet ik gewoon nie zo zeuren zie wel hoe het gaat
Ach uiteindelijk loopt het zoals het gaat lopen, de desinfect staat trouwens wel klaar. Wat een weer zeg, lijkt af en toe wel avond, tijd gaat ook erg langzaam vandaag
ja lastig met bezoek.. hier zal directe fam. ook snel langs komen en zeker nichtjes neefjes (zijn tussen de 5 en 10) zullen de kleine vast willen houden..ik moet maar ff kijken hoe dat gaat.. verder hier de afspraak weinig bezoek. Misschien af en toe als zoon op school zit overdag maar zeker s avonds (doordeweeks iid geval) wil ik rust in de tent..wennen aan nieuw gezinnetje, zoon die normale tijd naar bed gaat enzo.. ws doen wij ook gewoon maar 1 tot 2 afspraken in het weekend..dan wachten ze maar wat langer met langs komen..sta zelf ook niet overal de eerste week gelijk op de stoep..
huier schijnt de zon en regent tegelijk en idd tijd gaaat zoooooo sloom ik wil wel weer beebnieuws zien
@ flex. Nog niet over nadenken joh. miss een id. als jullie perse willen hebben dat er maar 2 per. per dag jullie meisie vasthouden zou k degene die t verst weg woont t eerst doen of een uitzondering maken omdat t toch opa's en oma's zijn. of degene die dan t dichtst bij wonen korter dan die verder weg wonen. misschien bevallen jullie ook wel later op de avond en kunnen de ouders die dichtst bij wonen sávonds even om het hoekje kijken.
had in het eerste weekeind dat esmay thuis kwam ineens 20 mensen op de stoep staan nou dat wil ik dus echt NOOOOOOIT weer!! Wij zaten snachts met een baby die totaal overstuur was Ze kunnen best apart komen hoor ook al wonen ze helemaal aan andere kant van nederland anders komen ze maar helemaal nie liefst zou ik eerste week alleen opa's en oma's op bezoek willen en natuurlijk broers en zussen (ook van bjorn zijn kant natuurlijk surf )
Wij moeten ook gaan puzzelen hoe we dat gaan doen met opa's en oma's omdat mijn vriend zijn ouders zijn gescheiden en niet goed met elkaar overweg kunnen, en mijn ouders kan niet overweg met mijn schoonmoeder en vriend.
Hier komt niemand erin zonder eerst gebeld te hebben ook al staan ze voor de deur jammer dan idd niet te veel en ook niet elke dag visite
wat ook een goed id is zizjn de kaartjes later versturen haha maar dat gaan wij nie doen op kaartje staat duidelijk dat ze eerst moeten bellen voor ze langs kunnen komen
mijn ouders wonen in meppel me schoonouders om de hoek maar die zijn hier thuis als ik ga bevallen omdat ze op esmay passen tis evben nie anders liefst zou ik eerste uurtjes alleen zijn met de kleine en dan pas visite maarja heb oppas voor esmay nodig en tis beter voor haar dat ze in haar eigen omgeving blijft en komt nog bij dat me schoonouders geen bedje hebben dus schiet het nie op he gelukkig heb je 2 uurtjes met de kleine voor je naar huis gaat vanuit het ziekenhuis kunnen we ff 2 uurtjes genieten van de kleine alleen
2 uurtjes maar??? Bij bjorn (oudste zoontje) mochten we pas na 4 uurtjes na huis had verder niets byzonders bjorn ook niet. Dan is het idd voor esmay wel fijner om in haar eigen omgeving te zijn en eigen bedje (voor de kleintjes veranderd er namelijk al zo veel) kan het heel erg goed merken aan bjorn is nu 5,5 jaar maar das me nu een drift kikker aan t worden phoe.
Nog geen beebnieuws vandaag? Jammer Het is inderdaad hondeweer vandaag, eigenlijk weer om in bed te blijven liggen hahaha. Ik ben er toch maar uitgegaan, en ben een bakje koffie gaan doen op mijn werk, was wel lekker er weer even uit te zijn, maar dan die opmerkingen..... Zo... jij ben t ook niet afgevallen, NEE GEK HE. ........... en de klassieker, weet je het echt zeker dat het er geen 2 zijn, als je niets originees te melden hebt, hou dan lekker je mond:x.....mannen grrrrrrrr Maar voor de rest was het wel leuk hoor whahaha
@Flex, ik had voor de bevalling al nachtmerries over mensen die mn kind uit mn armen rukten als ze op bezoek kwamen... Zag er behoorlijk tegenop, om Roann uit handen te geven! Eigenlijk was het voor mezelf eigenlijk wel een beetje geluk hebben, dat Roann de eerste dag wat misselijk was en de kraam ons adviseerde hem niet door anderen vast te laten houden! De 2e dag, heb ik hem door beide oma's en opa, broer & vriendin en schoonzusje vast laten houden. Maar had t er wel ff moeilijk mee en toch ff een traantje weg moeten pinken... Maar als ik er niet achter had gestaan qua gevoel, had ik het die dag ook nog niet gedaan hoor, hem door anderen vast laten houden! En dat van die 2 uurtjes na de bevalling klopt wel zo ongeveer ja, ik ben om 7.40u bevallen s'morgens en om 10.30u was ik alweer thuis! @Puzz, de katten van streek? Hier was Tybo de eertse 4 dagen ook helemaal dr uit! Nu gaat ie inmiddels gezellig mee Roann een schone luier omdoen en komt ie gezellig naast me op de bank liggen als ik t flesje geef! Zelfs s'nachts komt ie mee naar beneden!
joh meiden na 2 uur al naar huis? Wat een heerlijkheid dacht echt dat je altijd minstens nog een halve dag in ziekenhuis zat.. weer een positief puntje! Miracles hebben jullie veel bezoek of kan je t redelijk doseren?? Hier gaat nu opeens de zon schijnen..mmm zo dan toch maar ff naar buiten..