Minkep zou je nog wat gegevens door willen geven over je dochter? de lijst is niet compleet hihi. Wat vervelend dat je zoveel bloed bent verloren. Kwam de placenta niet los? Hier vanmiddag naar de vk geweest. Kleine is nog niet ingedaald en bloeddruk was wat hoog. Bovendruk was 120. Zat altijd rond de 105 haha. Komt door vocht vasthouden.
flex idd een leuke naam he hahahah Wie is de volgende met babynieuws????? of zullen we allemaal gelijk gaan bevallen en als t kan vandaag nog hihih.
me net f ingelezen op internet voor wat betreft inleiden na eerdere keizersnee.. nu lijst met vragen gemaakt voor morgen in ziekenhuis, wil wel ff duidelijkheid voor wat er te wachten staat MAAR beter natuurlijk: gewoon een normale start van de bevalling in 1 van de komende dagen (ik hoop t zo) ja mamsie, allemaal tegelijk! Minkep hopen dat de kleine snel naar huis mag!!
Ik niet hoor. Ik ga even met het eten beginnen. We eten om 17.00 uur want mannetje moet om 18.00 uur weer volleybaltraining geven.
@lara is dutten ook goed?hihi @miracles Een grapje was het,de katten zijn al erg goed gewent Amy was angstig maar dat was ook snel weer goed Poepoe op de foto was alleen aan het schuilen voor de regen 8) Leek net een dakloze poes haha
Wie heeft er nog tips om de weeën te laten komen of degene die bevallen zijn wat hebben jullie gedaan net voor jullie weeën kregen misschien helpt t bij ons ook.
ik heb gehoord dat kerrie wil helpen, en ananas. Dusssss wij eten vanavond kip kerrie met veel kerrie, en als toetje gaat er een verse ananas in. Maar of het helpt, dat weten we morgen hahaha. En ze zeggen SEX!!!
Wat ik dus had gehoord, tussen je voet en je hiel--in dat deukje aan de binnenkant van je voet--masseren. Wel een tijdje, even helpt niet. Daar zitten waarschijnlijk je zenuwen van je baarmoeder enzo. Toevallig dat mijn schoonmoeder een algehele check-up bij de huisarts had gehad en toen zei ze dat de huisarts haar daar 'bevoelde' ... Ze snapte niet waarom, maar waarschijnlijk dus of ze zou reageren met pijn in baarmoeder ofzoiets. Best wel vaag, maar je kan het proberen.... Wij gaan vanavond voor de sex. Ookal vind ik dat nu écht geen pretje meer.....
Hoezoooooo Ichtus????????? En eh, nee helaas....weet ik niet... nou ja helaas....nou ja je weet wel...
nou ik heb wat menstruatie achtige krampen onderin mijn rug.. dan weer wel.. en zo weer niet... ik hou de frequentie nu in de gaten.. ik merkte t eerst niet, maar zo ineens vond ik t raar dat t steeds weer terug kwam..ik heb nog nooit rugweeen gehad dus heb geen idee wat ik er mee moet..
Ja ze keken met de oren achterin hun nek haha Ach ze weten nu dat ze niet bij hem in de box mogen Wel ruiken aan hem anders worden ze jaloers Ik hou ze wel in de gaten als ze ruiken straks krabben ze bv Dat moeten we niet hebben! @Ichtus rugweeen hoe dat voelt? Ik heb gelezen dat dat juist pijnlijker is dan "normale" weeen Ik heb een hubbie/joey fotoke hihi