Ichtus, volgens mijn nicht die een paar maanden geleden is bevallen met rug weeen zijn het een soort krampen/ pijn in je rug wat richting buik/ zij trekt en ook komen en gaan. als het regelmatig is bel anders en omschrijf wat je voelt dan weet je het zeker. Ik zeg misschien wel gauw en snel bellen maar nee heb je kan je krijgen
Hoi allemaal, Ik weet niet of het de eerdere keren is gelukt. Elke keer wou ik een bericht sturen en was de pagina niet meer te bereiken. Alles bijlezen lukt niet, jullie schrijven zoveel op een dag en als je ee dikke week eruit ligt dan.. is het wel heel veel. Er zijn al weer heel wat baby's geboren. Oh wat leuk. hier ben ik dmv een keizersnee bevallen van een zoon Luuk Ruben. Hij woog 2840 en was 47 cm lang. Roepnaam is Luuk. het was een heftige keizersnee. Echt tegengevallen, maar het resultaat was de moeite waard. Ook het herstel gaat erg moeizaam, dus voorlopig zou ik niet veel online kunnen zijn. iedereen die nog zwanger si sterkte met de laatste loodjes en hoop dat jullie een voorspoedige bevalling hebben. Als ik weer beter op de been ben en rust in het gezin is dan zou ik jullie mij bevallingsverslag doen. Zo meteen zou ik even een foto proberen up te loeaden. Gr Gaby
jee gepke, jammer dat het zo tegenviel, maar gelukkig kan je nu genieten van je gezinnetje. En ja, ben benieuwd naar foto´s...
@gepke Gefeli met je zoon Luuk! Jammer dat het moeizaam ging... Laat je lekker verwennen meid en geniet!
Gepke..gefeliciteerd met LUUK!!!!!!!! Wat vervelend dat je ks zo tegen viel. Was het een geplande ks of een spoed? Ichtus...spannend! Zo baby zit hier erg laag en lijkt op het moment zichzelf wel naar buiten te willen duwen. Doet best zeer...bah...gevecht tussen baby-blaas-darmen en bekken...pffff Miss, joehoeoeoeoe En Jessica is hier al even niet meer geweest....zou alles goed gaan? En Lynn? Hoe zou het daar mee zijn...
@ ichtus ik heb met esmay rugweeen gehad ze doen verschrikkelijk veel pijn en zijn niet weg te zuchten @ gepke GEFELICITEERD met jullie zoon mooie naam ook
pff tijd vliegt voorbij zag wat frustraties voorbijvliegen *knufffels voor de zwangeren* zag de vraag voorbij komen of t voor de kleine was of voor mij maar het gaat om de kleine dr schildklier verder komt ze maar niets aan nu weer andere voeding en hopen morgen dat ze aan is gekomen verder houd ze zichzelf niet op temperatuur dus steeds met kruiken en thermometer in de weer en schoonmama aan de deur hoop snel hier weer meer te zijn!!
Claire en Puzz.. wat een mooie popjes... Claire hoop dat ze snel de voeding goed opneemt en aankomt meis.. komt echt wel goed.. RUGWEEEN. na wat ik gelezen heb hier..heb ik dus geen rugweeen.. tis ook al weer over.. gewoon wat darmkrampen denk ik dan..geeft niks, maar dan weet ik dat.. Verder een drukke beeb en wat zere plekken in mijn bek dus de bewegingen vande kleine meid zijn niet zo heul prettig.... PRINCI.. wat je beschrijft over het gevecht tussen darmen/bekken/uitgang/beeb..etc.. voel ik dus nu ook....AUW.. LAUTJUH.. was t toch die ging douchen?? en al wat rustiger geworden??? GEPKE.. meid.. rustig aan.. het beppen komt wel weer.. eerst goed herstellen en genieten.... euh....wat had ik nu nog meer gelezen??? ZEEF.....
Ja ben lekker op bed gaan liggen tv kijken. Dat wil beter dan op de bank hangen. Komt omdat ik de hele nacht niet heb geslapen dan ben ik 's avonds helemaal onrustig haha. Gepke gefeliciteerd met jullie zoon. Volgens mij stond je al op de lijst. Claire wat een mooi meisje hebben jullie. Niet te druk maken hoor. Gaat helemaal goed komen met haar!
hej lieve meiden, ik ben er even om mijn verhaal te doen; Na de rare weeensoort actie van dinsdag overdag werd ik 's anchts weer wakker van krampen..Weliswaar heftiger dan die van overdag, maar goed, ik verwachtte niks...vanaf uurtje of 4 gaan checken en toen kwamen ze om de 5 minuten...Ik heb rond 5 de vk gebeld en mijn twijfels uitgesproken...Ze was er rond half 6 en toen bleek ik 3 cm te hebben...Dus het leek erop dat ik toch ging bevallen...Ze kwam om 8 uur terg..In de tussentijd hanes meegegeven aan mijn moeder en de weeen namen in heftigheid wel toe..Om 8.15 bleek de ontsluiting gevorderd tot ongeveer 5 cm, maar goed, das een cm per uur en de pijn werd erger...Toen heeft ze mijn vliezen gebroken met de mededeling dat het dan wel eens vlug zou kunnen gaan...Om half 9 gebroken vliezen en inderdaad erg snel toenemende weeen...Het ging snel en soms wist ik van gekkigheid niet waar ik het zoeken moest, maar heb me geprobeerd goed te houden..kon erg rustig blijven gelukkig... Het laatste stukje was wachten op de persdrang, tussendoor ook niet meer getoucheerd, de vk zei dat het echt wel snel ging en dat ik dat gevoel echt wel weer zou herkenne, daar wachtte we op...Ik zat er erg op te hopen bij elke wee waarbij er 4 mensen om me heen waren! Gelukkig maarten heb ik steeds aan zijn haren vast gehad, maar tuurlijk niet uit woede, hij moest gewoon dicht bij me zijn... Toen sloeg een wee aan het einde om in die oerpersdrang en toe na ongeveer een kwartiertje was milo er! Ik heb nog nooit zo'n power gevoeld! Ik heb voor de gein steeds gezegd, ach de volgende doe ik in 6 uur, na 7 uur en een kwartier netjes dacht ik zo Alles was heel oke achteraf, ik had de vk die ik het liefste had, ik kon het met maarten samen doen, het ging goed en snel... Milo was vandaag en gisteren erg misselijk, waardoor drinken lastig was en hij steeds bleef spugen, vanavond lijkt het al beter, hij gaat steeds beter aan de borst en we zien vannacht wel weer... Cool dat er zoveel kiddies zijn geboren gisteren, nu wachten op de rest..en een hart onder de riem aan alle wachtenden...het is echt zo weer voorbij zo'n intens mooi moment, voordat je het weet! Even fotootjes:
Hier had de vk milo in een luier geknoopt om te laten zien hoe hij in de buik had gezeten, super leuk, zo lag hij dus in mijn buik