Goeiemorgen.... Hier een redelijk goeie nacht gehad. Dat moest ook wel na 2 nachten bijna niet geslapen te hebben. Koffieleutje ik hoop dat jij je kleine wondertje al vast hebt!!! Bloempjuh ik hoop dat het doorzet! Ik ga voor je duimen... Miracles je kan Roann al wel in een slaapzakje doen hoor. Ik heb hier slaapzakjes hangen van de hema 50/56.Dan zou ik de achterkant omslaan onder het matrasje dat hij een beetje vast ligt. Succes... Flex waar ben je???? Princi al gespot??
Hoi dames, Vraagje: zijn jullie je slijmprop al aan het verliezen? Ik dus wel,(denk ik ) en gaat gepaard met ongiegevoel. zou het dan misschien toch een beetje gaan werken hier? Of hebben jullie dat al eventjes en nog steeds afwachtende??
Lara, volgensmij hoeft dat per definitie niet meteen wat te zeggen, bij de een volgt de bevalling wel snel en bij de ander weer niet.. lekker duidelijk he
Mogge, Lara...tja...ik verlies nu al wtee en een halve week slijmprop en heb regelmatig ongi-gevoel. De baby ligt dan ook nu erg laag al. Verder zegt helaas dus niets...balen hè! Bloemjuh, superspannend! Ik heb niet lekker geslapen maar heb ook niet echt wakker gelegen. Was anders wel even gezellig geweest! Mogge Miss.....haha als jij een paar uur niet ergens online bent dan......hahahaha Lautjuh, geen verandering hier...blijft 'gewoon' rommelen....hoest met jou? Koffieleutje en Nina...zet hem op, we denken aan jullie! Hopen dat dat helpt! Fl3x en ichtus, ik ga denk ik gewoon mee overtijd met jullie... Zonnetje een goede dikke morgen voor jou ook Zo en nu ontbijten en zo te voelen een baaldag...wat jij Suus?
Miracles.. Heb net ff gemsnt met die vriendin.. zij heeft die van de hema ook en is van badstof met korte mouw! Ze klapt dan het restgedeelte onder zijn lijfje. Ook gebruikt ze nog wel een dekentje en lakentje, afhankelijk van de temp. in de slaapkamer. Maar deze wordt nu niet meer afgetrapt.
Princi ik sms jou meteen als er ook maar iets aan de hand is!!! Komt helemaal goed.. en als ik het niet zelf kan geef ik orders aan Stephan!!!! Of wie dan ook die in de buurt is...
Miracles ik heb ook die met korte mouw. Ik leen ze van de buren. Is inderdaad badstof. Ik weet niet of ze met lange mouw hebben. Anders moet je hem een wat dikker shirtje eronder aandoen ofzo. Succes meis! Princi hier alles goed hoor. Gister bij de vk geweest en de kleine is nog niet ingedaald. Als de bevalling begint en hij daalt dan nog niet in moet ik een ks...Dus ik hoop dat hij nog gaat indalen!
@ lilage wat een mooie ventje zeg echt leuke foto's @ hier gaat niet helemaal goed verga echt van de pijn doordat ik laatst beetje was uitgegleden doet mijn bekkenbodem mega pijn! kan niet draaien in bed kan niet opstaan en al helemaal geen traplopen heb ff flink lope janken vanmorge
Lautjuh.. spannend! Hoop dat de beeb toch nog wel indaalt!!! Wat een eigenwijsje jah! Vind dat er echt veel KS zijn hier.. maar goed dat had ik al eens gezegd..hihi voordat ik in herhaling treed!
Flex.. aiiii meid niet goed! Wat was er gebeurt dan?... sorry blijkbaar even gemist... wat kut voor je, helpt natuurlijk ook niet mee dat je al over de 40 wk bent.. frustrerend allemaal!
ben eergisteren met mijn voet weggegleden een stukje toen ik bezig was met de hond in de bench te doen om vervolgens naar bed te gaan was niet eens ver doorgeschoten maar voelde het wel en nu nog steeds en wordt alleen maar erger
Er zijn toch wel wat dames aan het rommelen lees ik, spannend! Alleen voor Flex niet leuk, als je zo'n pijn hebt, sterkte! Lautjuh, ik hoop voor je dat de beeb snel indaald. Over dat slaapzakje, dat kan nu wel al hoor... Inderdaad even ommslaan onder de kleine en ze liggen een stuk rustiger. Die beentjes kunnen goed trappelen!! En over de exacte bavaldatum is ongeveer 7%. Heb het vorige week nog aan vriendin = kraamverzorgster gevraagd. Ik ga ook aardig die kant op denk ik. Al hoop ik dat ons nachtelijke avontuurtje vandaag haar vruchten afwerpt, hahahahaha....
hee meiden, wat een gezellige drukte hier! Ik heb vanmorgen even gezorgd dat de wachttijd van de ass.gyn. flink uitliep..na normale controles was ik erg benieuwd hoe t staat met inleiden na een keizersnede en merk dat ik daar errug angstig voor ben, al mijn vervelende ervaringen van jaren terug (alles wat mis kon gaan tijdens bevalling ging mis..) kwamen weer naar boven enne wil dit mezelf graag besparen..en dan heb je een hele jonge ass. gyn. tegenover je die dat wegwuift met tja een kind krijgen doet pijn...gGRRRRRRRRRRRR kon m wel wat.. maarre nu afgedwongen dat ik woensdag een afspraak heb met een BAAS (zo noemen ze de gyn.) en dat ik een gesprek heb over inleiden t.o keizersnee.. pfff moest echt op mijn strepen staan maarre inleiden met een ballonnetje, dan 2 dagen in ziekenhuis tot het meestal effect heeft, dan aan de weeenopwekkers en een ruggenprik voor pijnbestrijding..en als dat niet werkt alsnog een keizersnee.. dat wil ik mezelf eigenlijk niet aandoen.. hier dus vooral duimen dat binnen een week de bavalling gewoon vanzelf op gang komt..enne dat jonge ingenomen mannetje (de ass. gyn) heeft dit weekend dienst dusse wellicht kan ik nu beter na dit weekend bevallen..' maar goed, dit was mijn ochtend. Princi ik hoop dat ik t van me af kan zetten en dat t niet een baaldag wordt..gister had ik best een lekker dagje enne zo een wil ik er wel nog een!! Koffieleutje ook inleiden na eerdere kz.dusse hoop voor je dat t bij jou allemaal meevalt en dat je de kleine in je armen hebt! Bloempjuh hopen dat t bij jou lekker doorzet.. Flx3 en ichthus over de datum heen...jammer toch he?! lautjuh babys kunnen toch ook op t moment zelf nog indalen??? miracles lekker dat jullie ventje al 2 weekies is! gaat zeker snel de tijd bij een ander..
Suusje, wat een ochtend heb jij al gehad zeg! En zoveel info... Pfff. En wat een stomme reactie van hem; Een bavalling doet gewoon pijn.. Ja, duh! Het voelt niet fijn nee, maar dat weet iedereen toch? Wat een oekel! Hopelijk zet de bevalling maandag voor jou door!
Hey ladies.. Nou heb net even onder de douche gestaan om te checken of het niet af zou gaan zakken.. Is eigenlijk hetzelfde gebleven rond de 8-10 minuten en dan houden ze ongeveer 40-45 seconden aan. Ik moet naar de gyn bellen als ze een uur lang om de 5 minuten komen en dan een minuut lang dus denk zomaar dat het nog wel even gaat duren! Maar goed het begin is er in ieder geval dat is in ieder geval iets! Ik laat mezelf voor gek verklaren als dit echt niks is!