Even een update: Het zijn wel echte weeen en komen nu rond de 5-6 minuten en dan rond de 50 sec. Vk heb ik gebeld en die komt over ongeveer een uurtje even kijken en dan hoop ik dat we snel naar het ziekenhuis toe mogen! Pfff sommige zijn nu echt wel zeer pijnlijk! En ons meisje luistert goed naar papa en mama! Zelfs de VK moest lachen dat het op de uitgerekende datum is begonnen. Die zei ik zou meteen een staatslot kopen! Als ze straks is geweest zal ik wel weer wat laten horen!
Lekker fanatiek zonnetje!! Lautjuh, ik ga ook thuis bevallen en heb vanaf week 37 al het kraambed in huis, geregeld via het groene kruis. kost verder niks (bij ons) Het bed moet volgens mij wel minimaal 70 cm hoog zijn, dus misschien moet je het dan ophogen met klossen of wat dan ook?! Bloempjuh, spannend meis! Het is nu wel menens dus! Succes vandaag!
Zonnetje, en nu heel snel die bank op ! Bloempjuh....oh ik vind het zo spannend!! Je gaat gewoon bevallen vandaag!! Koffieleutje: Heel heel erg gefeliciteerd met Xander. Wat ontzettend akelig van die ks. Ik hoop dat je er snel bovenop komt!! We zullen aan je denken hier...toch dames?
Trouwens nu koffieleutje een zoon heeft ipv een dochter ben ik maar naar jongens namen gaan kijken, daar hebben wij namelijk ook helemaal niet over nagedacht, dat ze het wel eens mis kunnen hebben. oh al dat roze in de kast. Ach uiteindelijk is het belangrijkste dat alles goed en gezond is toch
Bloempjuh bloempjuh bloempjuh! Vandaag babynieuws!!!!!! En idd vraag je man of die nog een staatslot haalt onderweg naar huis! Wie weet!?! Koffieleutje.. wat erg van de KS!!! En shockkkkkkkk ineens een jongen??? ipv meisje.. wat moet dat omschakelen zijn!! Hopelijk is alles goed met moeder en zoon??
och en waar zijn mijn manieren??? NATUURLIJK VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON XANDER DIE ONGETWIJFELD MEER ALS WELKOM IS!!!!
Lautjuh, ik wil ook thuis bevallen en wij hebben nu een bed op klossen in de woonkamer staan. Ik moet namelijk beneden bevallen. Volgens de arboregels mag ambulancepersoneel mij niet van boven naar beneden tillen mocht het nodig zijn. Dan moeten ze de brandweer bellen om mij naar beneden te takelen . Dus dan maar snel een bed beneden neerzetten toch?! Ons eigen bed staat ook op klossen zodat ik de na de bevalling wel gewoon weer mijn eigen bed in kan...
Hahhaha die miss ziet overal de humor van in Ons eigen bed is al 80cm hoog van zichzelf. We hebben een boxspring. Het logeerbed zetten we op klossen. Maar leek ons handig om daarop te bevallen. Is een 1persoonsbedje waar ze makkelijk omheen kunnen. Ons eigen bed is 180 bij 210 haha.
Oh lekker zo'n groot bed lautjuh...dat wil ik de volgende keer ook! Ja voor vk's is eenpersoons handiger. Ze vinden het overigens allemaal heel leuk om een bevalling in de huiskamer te doen.
Ga ook in de kamer bevallen, bed staat al klaar. Sowieso wel lekker, als ik ff wil liggen kan ik zo op m'n platform! Heb er nu alleen wel een laken overheen, want de poezerds vinden het ook heeeeerlijk om op te liggen. En onze Jack Russel kan ze dan niet klieren, hihi.
Ja ik word een beetje melig/vervelend.. heb je soms komt van 't wachten op het wachten op het wachten... Ben tussendoor een beetje aan het opruimen in etappe's en Bloempjuh in de gaten houden en Princi lastig vallen
Joehoe vanavond hoeft erniet gekookt te worden net een uitnodiging binnen die ik natuurlijk gelijk aangenomen heb ( blijft mijn fornuis ook nog glanzen, na het poetsen van vanmorgen)
oh heeeeeeeerlijk!!! Vind het altijd zo zonde om 's avonds te gaan koken op het schoongemaakte fornuis!! (ook nog gas-op-glas, dus je ziet alles!) Liefst ga ik elke dag wat bestellen of uit eten hahahaa
Koffieleutje en koffieleutjeman, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON XANDER!!! Wat een mooie naam! En Bloempje...HEEL VEEL SUCCES! We wachten met smart op nieuws