Ja Lydia, hier ook een sprei over het bed tegen kattenharen. En zowel man als ik vinden het heerlijk zo'n bed in de kamer...om de haverklap is het bed hier bezet hahaha. Ja miss, jij bent hyper Oh Zonnetje...dat is altijd fijn als je niet zlef hoeft te koken of daarna weer op te ruimen....
Oh ik wil wel blijven kleppen hoor maar dan kom ter een hoop onzin uit ben ik bang er gebeurt hier nu namelijk niks bijzonders, ga zo weer eens wat eten en drinken verder met bank hangen en thats it , en op f5 drukken om te kijken of jullie nog wat geschreven hebben
Koffieleutje, GEFELICITEERD met jullie zoontje Xander. Hoop dat je snel geneest en kan genieten! (en hopelijk had je niet alleen roze kleding bij je.....??) @ Lilage, kijk dat is beter nieuws @ Zonnetje, goed bezig @ Bloempjuh, JAAAAAAAAAAAAAA gaat het toch vandaag gebeuren Succes , zet hem op!!! Hier vanmiddag vriendin op bezoek,ga haar straks van het station halen, wel ff gezellig. . Mijn man is op een project bezig waar hij geen telefoninsch bereik heeft, dus we hebben afgesproken dat ik hem eerst probeer te bellen, lukt dat niet ik zijn baas bel, dat zijn baas weer naar hun klant kan bellen dat hij naar huis moet komen, ja ja, heel programma, maar je weet maar nooit.... Belt hij net op, ben je begonnen????? Ik nee hoor(lag lekker te pitten), had de hele zaak hem geprobeerd te bellen, was wel ff zielig hahaha
Lara jeetje wat lullig, volgende keer is het echt zo ver en dan 'trapt hij er niet meer in'" denkttie dat het weer een geintje is
Zo heb net even een hele stapel was weggewerkt. Ik ben goed in verzamelen haha. Maar dan had ik nog een vraagje. Het bed waar je op bevalt heb je opgemaakt met het zeiltje enz. neem ik aan?? En je eigen bed dan? Straks breken daar je vliezen.
Ja zou lullig wezen, zonnetje, maar denk niet dat zijn werk het als een geintje bedoeld had, althans, dat mag ik toch hopen. Waarschijnlijk hadden ze hem echt nodig .....
Lautjuh...ik heb op mijn eigen bed een molton met plastic laagje liggen... Het andere bed heb ik zonder zeiltje opgemaakt omdat ik het laken wil wisselen ivm de kattenharen voor ik daar beval. De kraamzorg zei ook dat je dan de kraammatrasjes gebruikt en dat dat zeiltje dan niet zo nodig is.
Princi, wij vinden het ook heerlijk, hahha... Nu mogen we lekker lui zijn toch? En op het bed duiken en tv kijken, heerlijk! Ja, heb dat bed beneden opgemaakt met grote groene zeil onder 1e hoeslaken, zodat ze dat er dan in 1x af kunnen halen als het gebeurt is. Dan zit er dus nog een molton met schoon hoeslaken onder. Op ons eigen bed heb ik een zeiltje ter hoogte van m'n geboorte-uitgang.... Lekker zweten, dat wel... Maar moet wel!
Mijn beste vriendin is kraamverzorgster, dus alle eer aan haar hoor, hahha! Ze zit nu nog in een gezin en heeft dan ook met mijn beeb afgesproken dat 'ie pas na maandag mag komen....
Mijn beste vriendin was ook kraamverzorgster. Helaas is ze ermee gestopt. Anders was ze hier ook gekomen.
Jammer Lautjuh..... Het lijkt me zo heerlijk vertrouwd als ze hier komt kramen. Je weet precies wat je aan elkaar hebt. Maar dan komt er wel een ander bij me als ik het weekend begin...
Haaii ladies, Hier weer even een update de Vk is net weg.. Er is geen ontsluiting bijgekomen helaas zat nog op 2cm maar goed het begin is er.. Ik moet van haar ff aan de wandel gaan, dan lekker heet douchen en proberen of ik nog wat kon gaan slapen. Ze vond me er nu al zwaar vermoeid uitzien. Maar ja was dan ook al om half 2 beneden vannacht en gisteravond had ik ook al zo beroerd geslapen. Het kon voor de rest nog weleens heel lang duren of mijn vliezen moeten in ene breken. Denk niet dat de kleine zich vandaag nog laat zien.. Maar goed er gebeurt in ieder geval iets! Liefs Bloempjuh
Aan de ene kant vind ik het jammer...aan de andere kant ook weer niet. Zij is op dat moment met haar werk bezig en kan wel een hele andere visie hebben dan dat ik heb. Ik denk dat ik liever een vreemde heb. Het kan je vriendschap ook beinvloeden als je het niet met elkaar eens bent.
Ga maar lekker slapen bloempjuh. Je hebt er veel meer aan als je een beetje uitgerust de bevalling in gaat. Het zal vast niet lang meer duren.
Bloempjuh, ik hoop dat de wandeling, douche en slaapje je goed doen en dat het daarna doorzet. Lekker slapen! Lautjuh, daar heb je ook wel weer gelijk in ja, het moet niet ten koste van de vriendschap gaan... We zien het wel...
idd ik zou ook eerst ff gaan slapen als dat lukt en dan lekker douchen. Het kan maar zo zijn dat jullie vandaag je meisie in de armen hebt het kan ineens zo snel gaan.