November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

Bloempjuh, slaap lekker en succes verder!!!!!

Mijn schoonzus is ook kraamverzorgster, maar wij hebben aangegeven dat wij niet willen dat zij komt kramen bij ons, zij mag lekker tante wezen, en ja, het is toch wel prive/intiem, ff de hechtingen checken bijvoorbeeld....

2. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Owwwwwwwwwwww... Nu maken jullie mij helemaal aan het twijfelen.....

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik denk dat als er een goede bekende komt kramen dat je goeie afspraken moet maken wat je wil. Dan kan het wel goed gaan. Voel je je er niet lekker bij moet je dat ook gewoon eerlijk aangeven. Inderdaad de intieme dingen komen er ook bij kijken.

4. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ik ga ff een tukje doen... Halve nacht gehad... Fijne middag allemaal!!

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ga ff verder met het huishouden...

6. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ik blijf lekker banksurfen

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ Koffieleutje wat een verrassing een zoon!GEFELICITEERD!!! en wat een mooie naam zeg! wel ajmmer dat je een nare ks hebt gehad hoop dat je snel opknapt:)

@ bloempjuh ooh meid hoop dat het snel doorzet!!

@ hier zit heerlijk op de bank durf niet op te staan... zo ben ik iig pijnvrij

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    koffieleutje gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ben blij dat je bevalling hebt gehad. KZ zal wel een waar trauma geweest zijn. Hopen dat je snel weer op kan gaan knappen. Rustig aan meid!!

Verder ff bijgelezen: zonnetje wat goed dat huishouden..
    had ook al bedacht vanav. uit eten te kunnen maarre dat doe ik al een paar weekenden onder t mom van wellicht voorlopig de laatste keer..dusse denk dat t gewoon macaroni wordt (ook lekker)

Bed in huiskamer..zou hier er niet bijkunnen..zelfs de box moeten we voor schuiven enne dat eerder genoemde kerstbomenprobleem hebben we hier ook....
    bloempjuh..rustig aan lekker ontspannen (proberen) ff uitrusten en hopen dat t door gaat zetten..spannend!!

Lekker al t bankgehang en dutjes..vind het ook wel dutjestijd..ga ff uurtje liggen!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh juppie zit effe weer te janken hierzo
    ik kan esmay niet meer fatsoelijk verzorgen ik kom uit mezelf nauwelijks de trap op hoe moet ik dat in vredesnaam met esmay doen.

en ja vk bellen heeft geen zin die roepen continu dat ik naar een fysio moet gaan HALLO!!! ben toch al 40 weken wat heeft het voor nut!

10. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ohhh flex dikke knuf..
    heeft esmay al geslapen vandaag?
    Anders jij bank op en zei dvdtje ofzo..
    meid wat zwaar zo he die laatste loodjes. Hoe laat komt man/vriend thuis?? Enne schoonouders bellen ook geen optie??

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

esmay ligt nu op bed en ik zit/lig op de bank tv te kijke en te laptoppen me vriend is net weg en is 00:00 pas thuis:( hoop dat de bevalling snel beginmt dan ben ik mezelf iig weer tot die tijd maar doorbijten

12. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    duim ik voor je dat ze nu lekker ff lang slaapt!!

13. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Flex, is er ook niemand anders die kan komen zoals suusje zei, dit kan zo toch niet. Fysio zeggen ze dan.... eh hoe kom je bij de fysio, alsof het met 1 behandeling weg zal zijn.

Als ik je berichtjes zo lees besef ik weer dat ik eigenlijk helemaal niet mag klagen

14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Flex knuff voor jou!! Het valt ook niet mee zo.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ga ff liggen als esmay wakke ris ga ik op bed liggen en laat haarop de slaapkamer spelen tis even nie anders nu nu besef ik pas hoe erg ik me moeder mis die kan ook nie zozmaar even langskomen:(
    ga ook nie koken vanaaf geef es wel een potje en ik zie wel wat ik eet (brood is ook op) gelukkig nog wel paar ovenfrietjes in de vriezer liggen dan eeet ik dat maar. mssn ben ik er strax even weer en anders vanavond.

(hoop dat ik dan lig te puffen)

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Fl3x, knuffel voor jou....

en over de fysio...sommige komen ook naar je toe en een keer massage kan wel net ff verlichting geven...maar aan de andere kant...ik ga nu ook al twee weken niet meer in afwachting van...
    In elk geval sterkte!!!

Lydia, niet gaan twijfelen gewoon lekker van je kraam genieten :)

Zo ik ga zo ook ff slapen.
    Nou hehe en nu hebben we dan echt alleen maar kippen in ons kippenhok. Eindelijk!! Van de vier kippen waren er dus nog steeds drie een haan zeg...poeh...wat een gekukel was dat hier. NU lekker niet meer.

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ichtus nog niet gesignaleerd vandaag hè......

18. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ Flex: Sterkte meis.. kan mij voorstellen dat je je er nu even geen zin meer in hebt..

@ kraamverzorgster: het nichtje van mijn vriendje komt bij ons kramen en daar heb ik best zin in.. Is zelf ook moeder van 3 en kan mij goed vinden in haar nuchtere aard en hoe zij dingen aanpakt..

Hier nog steeds in ziekenhuis en als de uitslag van urine terug is en dus geen eiwitten zijn mag ik vanmiddag naar huis.....!!!

Als ik dan begin volgende week weer op controle moet en de bloeddruk is te hoog dan gaan ze inleiden.. Vind het dus allemaal wel spannend.

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

niks aan de hand.. zit te wachten op weeen en ondertussen lees ik zo nu en dan mee... ben vooralmoe, maar ff liggen zit er niet in helaas...

20. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Koffieleutje gefeliciteerd met jullie zoontje Xander!

En die KS... dat zal wel een grote nachtmerrie zijn geweest!
    Neem de tijd om op te knappen meid!

Deel Deze Pagina