@ Claire: Ik wil graag een verrassing, geen verassing, wil graag een levende beeb.... (zag het op je mooie site, maar het staat een beetje raar...) Sorry, niet verkeerd opvatten, goed bedoeld...
als ik het goed heb van je ouders alvast voor je verjaardag? of ben ik nou vanalles dooreen aan t gooien
moet nog douchen over een uur zon beetje is die vrouw er dussssssssssssss iemand nog vragen voor haar?
ik had het probleem met veel bukken op mn werk werkt ideaal! t zelfde als een lollie maar een lollie staat zo knullig als ik bij een client ben vandaag afscheid moeten nemen van een client moest dr wel beloven om nog een keer buik komen te showen en de kleine en ze eist een geboortekaartje
oki ik ga nu echt douchen! nog 1 berichtje en ik kan ook trakteren whahahaha zal ik wel zuurtjes uitdelen
haha wat leuk zeg okeej meid veel plezier strax met mvm ik ga nu echt douchen haha tot morgen meiden!
succes met mvm claire enne er was nog iemand met een afspraak toch vandaag?! Leuk die zw.kleding. Hebben jullie t echt al nodig?