Hallo meiden. flex een dikke knuffel voor je. ik blijf maar heel even wand ben erg moe.En moet vanavond weer een dik half uur naar het ziekenhuis rijden. Onze kleine meid ligt nog in het ziekenhuis en mag heel misschien morgen naar huis. en anders zondag. de kraamhulp komt zondag pas.
@nina hoop dat je lekker naar huis mag! @minkep ach meid, dat is heel wat zelf thuis en kleintje nog in zh. Kon je ook in zh blijven offe bewuste keuze om al naar huis te gaan?? Duim voor je dat ze morgen naar huis mag..hoeveel kraamzorg krijg je nog?? @princi haha dat heeft een tijd geduurd voor je alleen kippen hebt, leggen ze ook eieren?? @flx3 hou je eigen grenzen wel in de gaten he? Desnoods esmay een nachtje bij......., je man naar huis laten komen..
mijn dutje was heerlijk, zoon komt zo uit school kan ik er weer ff voor hem zijn. Vriend smst net of we lekker uit eten zullen gaan. Haha hier begint het weekend dus iets te vaak zo de laatste tijd, maarre wil ook nog even met zijn allen naar de winkels enne en en is denk ik net iets teveel...
kraamzorg was vandaag voor t laatst vandaag groen licht gekregen om vanavond eindelijk ons ukkie aan mn mams te gaan laten zien
Claire, fijn zeg! Eindelijk groen licht! Hier net geslaagd voor een slaapzakje, wel dus zonder mouwen... met lange mouwen hadden ze alleen in t roze... en dat kan ik m toch echt niet aandoen! haha Ik denk dat ik t slaapzakje netjes op maat speld en dan gewoon onder t dekentje gebruik, t is namelijk nog niet zo'n heel dik winter gevall Dat kan toch neem ik aan he?
@miracles, ik deed mijn zoon dan alleen een rompertje aan met lange mouw en dan ipv broekje zeg maar r slaapzakje maarre even uitproberen enne zijn temp in de gaten houden volgens mij
wat fijnclaire als je moeder haar eindelijk kan zien, dat zal wel even een emotioneel moment worden!!
hey meiden hier ben ik weer gaat al iets beter heb nog wel steeds veel pijn maar ben nu meer uitgerust als heb ik nu wel een steeds terugkomende zeurende pijn in mijn zij/rug verw8 er nie veel van maar stiekum hoop ik toch dat het een beginnetje is
Oh fijn Claire...lekker pronken vanavond! Ja suus, dat heeft een end geduurd he. Maar nu hebben we gezegd dat we geen jonge kipjes meer willen zodat we nu dan zeker weten dat het ook echt kippen zijn....en nee...nog ei gezien...
mn mams is bedlegerig (spierdystrofie in gehele lichaam) denk dat ik maar een hele grote doos tissues idd meeneem
Ik schrok me ook kapot ja We dachten gelijk OORLOG! Pfftt dat heb je als je bij een vliegveld woont denk ik,dan verwacht je gelijk bommenwerpers die rondvliegen @koffieleutje waarom hebben ze dat niet goed opgepikt dan? Wel een stomme fout dan van de anestesist... Hoe voel je je nu? Maar gefeli met Xander! Nou joey is steeds wakker overdag en als hij eindelijk dut dan na een klein geluidje weer wakker Even kijken hoe hij het doet vanaaf @Bloempjuh Yoohoo You go girl!2 cm! Ik heb een bed besteld bij otto Ben er helemaal verliefd op Een boxspring! De klossen moesten al terug.. Ohh Maandag gelijk terug brengen @Princi het bed hier is ook omgedoopt tot katten bed Maar ik schop ze eraf als ik ga slapen! Hubbie ligt er ook vaak op hihi
even snel voordat we weg gaan heb de hele update en bevallingsverhaal hier neer gezet http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/173382-wondertje-na-lang-wachten.html#post5886574 dikke knuffs, hoop snel weer tijd te hebben om op iedereen te reageren, lees wel alles bij hele dikke knuffles voor jullie
Puzz wij hebben ook een boxspring. En ik kan je zeggen...ik wil niet anders meer. Slaapt echt heeerlijk! Wij hebben een bed van 180 bij 210 haha