Hey meiden ik heb even een vraag voor degene die het mssn wel weten hihi was net naar de wc geweest en na het plassen (waarvan ik d8 dat het plassen was ) bleef er wat stromen nou toen flink gedrukt en druppelde nog wat na ik d8 nou klaar laat ik eens op me duim blazen druppelt er nog meer ik doorspoelen en weer blazen zelfde verhaal weer ik d8 zou het mssn me vliezen zijn>??? water in de wc was wel iets geel gekleurt dus d8 ik mssn toch gewoon urine ik weet het niet meer hoor voel al vanaf 4 uur wat lopen maar kan het niet helemaal plaatsen wat denken jullie?
Balen meis...ik begrijp je volkomen.. hier ook dan weer een hele harde buik.. zelfs iets ongemakkelijk..8 minuten later weer.. dan ga je toch hopen.. en dan ineens niks meer.. bah.. ik ga ff liggen op mijn linkerzij.. volgens de vk hier kan dit nog wel s helpen.. betere doorbloeding en zou tijdens de bevalling ook werken om de ontsluiting sneller te laten verlopen dus wie weet.. ik lig altijd op rechts.. maar s uitproberen..
heb net wat opgevangen was doorzichtig en beetje troebel rook nergens naar maar ik ga nu naar bedje toe hopend op meer actie haha trusten meiden!!
Lag ook al op bed... Sms't een vriendin: Ik ben zo onrustig, ik denk dat je vannacht gaat beginnen en meestal als ik zoiets voel, gebeurt het ook. Dus lekker slapen (als dat nu nog lukt, hihi) Nou, NEE!!! Ben klaarwakker! Hhahahaha.... Hoe moet ik nu n godsnaam moe worden en op bed gaan???
Verdorie dat is nou jammer....ben ik vannacht de enige die wakker is zeker... Nou ik ik ga toch maar weer kijken of ik alweer kan liggen. Mijn spieren hebben nu weer wat rust gehad dus het zou zo maar kunnen dat ik dan ook zo weer slaap. O nog geen sms-je van Bloempjuh...dus nog geen baby...of nog geen tijd om te reageren. Dat kan ook natuurlijk. Trusten!!
hee princi! hier nog een nachtbraker..kon niet meer liggen, last van mijn rug en toen nog ff pieker de pieker wanneer komt de baby nou.. ben er maar uitgegaan maarre als t goed is lig jij weer heerlijk te slapen.. ga ff teruglezen of iknog iets gemist hebt gisteravond..
flx3 en ichthus jammer dat t niet doorzet.. claire hoe was t bij je moeder? Erg emotioneel?? Ben benieuwd naar bloempjuh enne lydia hopenlijk komt de voorspelling uit!!!
Plak het lijstje er nog maar even bij: Overtijd: Ichtus 3-11 uitgerekend Fl3x 4-11 uitgerekend Bloempjuh23 6-11 uitgerekend Uitgerekende data: Princi 9-11 uitgerekend suusje 9-11 uitgerekend mamsie85 10-11 uitgerekend Yihaaa 11-11 uitgerekend zonnetje 12-11 uitgerekend Lara1 13-11 uitgerekend TJB 14-11 uitgerekend nina1982 15-11 uitgerekend Lydia2906 15-11 uitgerekend Miss 18-11 uitgerekend Koffieleutje 19-11 uitgerekend Knippy 25- 11 uitgerekend Lautjuh 28-11 uitgerekend