Op de hyves van Trieske staan trouwens foto's van haar beeb!!! Ze ziet er gelukkig DOLGELUKKIG uit! Ze zat niet zo goed in haar vel gedurende de zwangerschap..
JAAAH BLOEMPJUH.. Gefeliciteerd met SARAH...Geniet ervan meid.. @PUZZ.. nog geen nieuws over Joey??? Heb onze namen trouwens nog niet voorbij zien komen.. en zo'n aparte naam hebben we niet..hihihi.. misschien juist daarom.. @Princi.. balen zeg dat t niet heeft doorgezet.. @FLEX.. heb je helemaal niet geslapen vannacht???? dan moet je wel ff bijtanken meis.. dikke knuff. hoop dat t snel mag gebeuren voor je.. hoewel ik 1 dg verder ben besef ik me wel dat ik niet hoef te klagen.. ik kan alles nog.. geen bijzonderheden.. geen bekken klachten etc.. ben alleen wat sneller meo en voel mijn rug bij t huishouden wat rapper.. ik slaap prima...etc.. t enige dat pijn doet af en toe na lang zitten is mijn schaamstreek.. alsof iemand me een trap heeft verkocht daar, maar das alles... Wat de lichamelijke klachten betreft hou ik t nog wel ff vol.. ik ben t alleen gewoon zat.. wil weer gewoon alles normaal kunnen doen.. en ben uiteraard ontzettend nieuwsgierig naar ons meisje.. Dikke knuffel meis.. ik ga voor je duimen dat je vandaag de bevalling kunt ingaan...
Flex, ook hier draaien de duimen nog voor jou... @ Hier, heb net de vk gebeld, heb al een paar dagen last van korte duizelingsbuien, en daar gisteren ook hoofdpijn bij, dacht zal de drukte wel zijn, maar net alweer duizelig, dus komt ze zo even langs. MOet ik urine opvangen, maar ben net geweest naar het toilet, zal je altijd zien hahaha. Nou maar hopen dat mijn bloeddruk niet hoger is geworden, was van de week 150/80....
@ suusje met esmay was ik precies 42 weken me buik/rug bekken doen allemaal pijn ga denk ik dinsdag tegen de vk zeggen dat ik het allemaal niet meer vol kan houden
Mogge allemaal, Ben ik weer... Na het nachtbraken toch nog een paar uurtjes geslapen! Zag het sms-je van Bloempjuh dus ook pas laat....verdorie zeg. Na het live begin .... Oja dan hier ook nog ff: HOERAAAAAAAAAAAAAA< SARAH CLOE IS GEBOREN! Fl3x, ik hoop dat het wil beginnen voor je.....en voor mezelf trouwens ook. Wij hebben hier gisteren wat hand en spandiensten gedaan want echt sexen zit er niet meer zo in...maar ook dat mocht niet baten dus. Het was best leuk maar ik kon daarna dus niet meer liggen...overal kramp en pijn zeg. Oja manlief on trouwens het hoofdje voelen...dat was raar zeg...(ff plastische details ertussen....). Lara, ik hoop dat je je snel beter voelt. Misschien is je HB wel wat laag... Of kan het komen door de wat hoge bovendruk? Zonnetje...voorwerk zullen we maar denken toch? Ik denk dat steeds maar...zo van dat hoeft dan straks niet meer... Suus, nog twee daagjes.....gek he... Wat doe je nog lekker veel trouwens. Miracels, ja zonder kruikje!! Hoeraaa! Gek he dat jouw tijd nu heel rap gaat en die van mij nog heel langzaam.... He Puzz....hoe is dat nou afgelopen me die gifwolk? Ehhh...wie nog.... Lydia, Ichtus en...we wachten maar gewoon verder he...zit niets anders op... Hier komen mijn pap en mam zo, vieren we vast mijn verjaardag. Die is op dinsdag... Lekker appeltaart
HOIIIIIIIII @ichtus meid je komt niet betweterig over! Ik ben blij met je berichtje Gelukkig zei de dokter hetzelfde en joey is stront verkouden We moeten een medicijn halen voor hem een slijm oplosser vanmiddag als de apotheek open is Hij ligt nu steeds ingepakt en wel op de zij en kan nu veel beter adem halen @bloempjuh Yoohoo Gefeli met je dochter! Wat een mooie naam! @miracles ik heb hetzelfde hoor meid Je leven is zo verrijkt! @miss moneypenny Ze zeggen als je bevallen bent dat je libido erg laag kan zijn Wat nou zo vreemd is ik ben ineens zooooooooo verliefd op hubbie! Voelt super! Net als toen we voor het eerst uitgingen! Overal vlinders in mijn buik @Claire ohh meid wat bijzonder! Wat leuk! Gaat het goed met je aanvallen nu? Want je kreeg het wel erg vaak ineens he? Ik heb trieske niet op hyves denk ik... @fl3xie Ahh meid Vind het zo klote voor je... Stomme vk! @lara jeetje hoge bloeddruk... Ik hoop dat het meevalt meid! OHHH heb ik het nog niet verteld van die gif wolk? Stom stom stom! Het vloog over drongrijp naar harlingen en franeker We moesten de deuren en ramen dichtdoen Maar na een kleine uur mochten die weer open Want het ging alleen over drongrijp en het westen van friesland
Whahahah k was gister in leeuwarden, maar overal zijn die domme sirenes af gegaan, Slechte zaak ruim een uur nadat de gifwolk vrij is gekomen hoezo Krom... KDV en Basischolen wisten niet wat ze moesten doen brandweer zei geen probleem gemeente belde om te zeggen BINNEN BLIJVEN. Ja echt niet te geloven. Gelukkigvalt t met Joey allemaal mee.
@princi ik veel?? ehm nou nee hoor, net in bad gelegen enne was is klaar (had vriend erin gedaan) niet eens de puf om t eruit te halen.. mijn dagen bestaan uit lezen/computeren/slapen enne af en toe rondje lopen..als zoon thuis is (en vriend nog niet) probeer ik er wel echt voor hem te zijn.. enne die house warming pfff t is dat ik geen zin heb om alleen thuis te zitten..als t nou iets was van mijn vrienden zou ik er nog wel zin in hebben maar nu moet ik echt gaan 'sociolisen'haha beslissing is gemaakt denk ik lekker thuis blijven.. @princi veel verjaardagsplezier alvast..appeltaart altijd lekker! @puzz. hoop dat medicijnen werken @flx3 mmm ook 42 weken, geen lekker vooruitzicht zou zeker je grenzen aangeven bij VK @ichthus fijn dat jouw t allemaal nog goed lukt!
Ja vaag niet! Niemand wist wat te doen Nog erger mensen bleven gewoon buiten na die alarm Chris en ik keken elkaar gelijk bang aan en belden de politie... Daarna omrop fryslan kijken Het is ook krom hoor tante mars
Oh suus, dat lijkt zo...dat jou nog veel voor elkaar krijgt...vergeleken bij mij dan... Kruip je vanavond lekker op de bank....met pepernoten en chocomel? Enneh rommelt het eigenlijk een beetje bij je?
Haha suus, volgens mij heb ik bedacht wat ik vanavond ga doen...met pepernoten en chocomel op de bank kruipen...haha
ja offe oliebollen offe appeltaart..' komen hier veel lekkere dingen voorbij! Mijn enige angst is eigenlijk dat als ik straks bevallen ben ook nog zo weinig kan maar hoor van iedereen dat je dan ook wel weer een dot energie krijg dusse dat hoop ik maar.. rommelen: eigenlijk de laatste dagen weer een stuk rustiger..wacht t maar af (helaas meer kunnen we niet doen he?!)