november 2009 beebs lijst Bevallingslijst: 17 september __ Amy__ 1425 gr - 41 cm - 30+6 wk - Dochter van Mischienmama 14 oktober __ Aimy __ 3120 gr - 49 cm - 37+2 wk - Dochter van Geluk2009 21 oktober __ Thijs __ 3200 gr - 48 cm - 38+5 wk - Zoon van Chasmi 22 oktober __ Joey Jayson __3395 gr - 50 cm - 39 wk - Zoon van PuzzCatt 24 oktober __ Roann __ 3065 gr - 46 cm - 37+2 wk - Zoon van Miracles 26 oktober __ Caleb __ 3990 gr - __ cm - 39+1 wk - Zoon van Jongemamainspe 26 oktober __ Lindy __ 3730 gr - 50 cm - 38+2 wk - Dochter van Wenneke 27 oktober __ Luuk Ruben __ 2840 gr - 47cm - 37+3wk - Zoon van Gepke1979 30 oktober __ Louise-Faye Anne Hubertina __ 7,5 pond - 52cm - 38+6 wk - Dochter van Claire85 30 oktober __ Délano Albert Hendrik __ 3820 gr - 52cm - 38+1wk - Zoon van Jessica26i 30 oktober __... __...pond - ...cm - ...wk - Dochter van Romy1980 01 november __ Alisia Amber Charissa __ 2855 gr - 48cm - 38+4wk - Dochter van Robijntje74 02 november __ Lotte __ 3260 gr - 50cm - 40 weken - Dochter van Diddlmouses 03 november __ Roan __ ....gr - ...cm - ....wk - Zoon van Trieske 04 november __ Milo Geron Matiz __ 3080 gr - 49cm - 39+5wk - Zoon van Lilage 04 november __ Lisanne Johanna Gijsje __ 2730 gr - 47cm - 38+5 wk - Dochter van Veertje14 04 november __ Minke __ ...gr - ...cm - ...wk - Dochter van Minkep 04 november __ Jayvino __ 3610 gr - 48cm - 39+4wk - Zoon van Lianne 06 november __ Xander __ 2500 gr - ...cm - 38+1wk - Zoon van Koffieleutje 07 november __ Sarah Chloe __ 6,5 pond - 48cm - 40+1wk - Dochter van Bloempjuh De Buddylijst van de november-mama's: PuzzCatt - Fl3xGirl - Lautjuh85 - Claire85 - Jessica26i - minkep Bloempjuh - Claire85 - Princi - Ichtus - Suus - Princi - Ichtus - Miss Moneypenny - Trieske - Jongemamainspe - lilage - lianne lilage-Miss Moneypenny Veertje14-Minkep Nina1982 - koffieleutje Er zijn al 9 meiden geboren ! Er zijn al 10 knullen geboren! ----------------------------------------------------------------- Lijst niet zelf wijzigen! werk het zelf elke keer bij na alles gelezen te hebben
Hier voelt t allemaal wat beurs en voel wat druk van onderen.. af en toe eenharde buik die wel heul hard wordt, maar nog geen pijn doet.. er gebeurd iig weer s wat..
Nou, De Vk is geweest, en alles was gelukkig gewoon goed! Waar de duizelingen dan vandaan komen weten we ook niet. Voel me wel lullig dat ze langs moest komen en er uiteindelijk niets aan de hand was, maar ja beter een keer te veel dan te weinig bellen toch? De bloeddruk was nou 140-80 dus netjes, en gelukkig geen eiwitten. Is toch wel weer een geruststelling, we zijn nou al zover..... Ik zie iedere keer oliebollen voorbij komen???? Jummie hahaha, is het ook echt weer voor, warme choco met oliebollen
fijn lara dat alles goed was!! enne nooit een x teveel gebeld hoor!! Ichthus kom op meid, regel die meid voor ons lijstje!
Overtijd: Ichtus 3-11 uitgerekend Fl3x 4-11 uitgerekend Uitgerekende data: Princi 9-11 uitgerekend suusje 9-11 uitgerekend mamsie85 10-11 uitgerekend Yihaaa 11-11 uitgerekend zonnetje 12-11 uitgerekend Lara1 13-11 uitgerekend TJB 14-11 uitgerekend nina1982 15-11 uitgerekend Lydia2906 15-11 uitgerekend Miss 18-11 uitgerekend Koffieleutje 19-11 uitgerekend Knippy 25- 11 uitgerekend Lautjuh 28-11 uitgerekend
Olliebollen... hmmmmm Ik ben ze van de week extra voorbij gelopen, whahaha Moet nu op de kilootjes gaan letten he! En dat net voor de feestdagen! Gisteren trouwens een erg leuk pakketje met de post gekregen van een forumvriendinnetje! Er zaten allemaal leuke kleine dingen in voor mama en zoonlief, zoals een gezicht en haarmaskertje, een rammelaar, een truitje, slabbertjes, een boekje en een grote kaneelstok! die heb ik tijdens de zwangerschap niet kunnen eten en daar hang ik me normaal voor op! Ik vond t echt super leuk! Verder nu voor t eerst s ff zelf aan de poets, is ook wel weer s lekker moet ik zeggen! Verder nog niks los hier...?
s kijken wat t nu gaat doen!! 12.27 Harde buik 12.46 AUW.. lichte wee 13.07 idem zit nog wel veeel tussen dus t zegt niks.. ik ga ff wat doen.. misschien helpt dat..
@miracles.. die is werken...komt pas om 19u thuis... heb ik dus geen drol aan..misschien wil de buurman wel...whahahah
oe spannend ichtus: ik hoop voor je dat het doorzet! @Fl3x: meisie toch, ik hoop ook voor jou dat de kleine meid nu snel gaat komen! ik had gisteravond toen ik naar bed ging mn telefoon op stil gezet, werd ik een uurtje later wakker, denk ik opeens, mn telefoon op stil, dat kan niet, als de bevalling begint, of ik moet op Es passen, moet ik toch bereikbaar zijn hihi, dus toen snel mn tel weer op geluid gezet... ik had geloof ik voorspeld dit weekend in je poll. Dus ik hoop dat ik gelijk heb en dat je de nieuwe week in gaat met een klein humpie op je arm! sterkte! hier trouwens ontzettend last van mn bekken, heb nu een doorverwijzing naar een bekkenfysiotherapeut, hopelijk gaat dat ervoor zorgen dat het niet erger wordt, want dit is niet fijn... (gister op hakken gelopen de hele dag, moet ik ook maar niet meer doen denk ik, want het is opeens een heel stuk erger... )
@ surf haha jaaaah wil je wel bellen of smsen als het begint of geboren is (alleen als je dat zelf wil) en wat vervelend van je bekken! en nee je moet niet op hakken gaan lopen als je zwanger bent das niet zo goed voor je (had ik ergens gelezen) @ hier nesteldrang gehad maar ben zo kapot dat ik gewoon nie meer verder kan grrrr maar de boven verdieping is klaar en mannetje heeft beneden gedaan en samen de was nu uitgetelt op de bank.
hihi, de beeb kan komen vannacht!! ja wil graag een sms als het begint, en natuurlijk als het geboren is! hoop zo voor je dat het snel begint, ik zal al mn bevallingsenergie naar je toesturen, ik heb wel weer genoeg tijd om nieuwe op te bouwen! lekker rustig aan nu, op krachten komen voor de bevalling haha!
@fl3xie De nesteldrang is hier al een lading erger dan voor joey er was! Ik ben constant bezig in huis haha Me is stout ik doe meer dan ze zeggen dat ik mag Ach als ik een steek krijg dan doe ik het weer rustiger aan Joey slaapt nu alleen maar... We moeten hem straks weer wakker maken voor zijn voeding Gister was hij zo druk en huilerig en nu is ie zoooo moe Echt sneu voor hem... We hebben Bisolvon gehaald voor hem straks even geven in een lepeltje
@ puzz oh ja dat ken ik wel na de geboorte is nesteldrang nog erger haha maar wel; voorzichtig doen hoor!