Ooooooh Ichtus.... haha Ik dacht al... zou t?? Miss, nog steeds geen sms alert gehad... word wel s tijd he!
Ja idd wordt tijd!!!!!!!!!!!!! Weet van gekkigheid ook niet meer wat ik moet doen... Ben er klaar voor!!
Mogge allemaal, Zo ik baaaaaaaal... Heb ik gisteravond verdorie de hele avond en bijna de hel nacht pijnlijke harde buiken gehad...die doortrokken in mijn benen en liezen...en resultaat...weer een kwakje slijm...sjonge jonge... Ze kan bijna niet dieper indalen dus daarvoor is het niet...kom er nou maar gewoon uit... Zo... Dat was dat.... Eh...schaam me diep want ik moet mensen feliciteren weet ik maar iwe ook al weer... Oja Lynn...ben blij dat je ff kwam want ik vroeg me al af hoe het ging met je. Heel erg gefeliciteerd! Ook voor je man natuurlijk. Trieske, ik hoop dat je snel opknapt en wat jammer dat je zo'n zware bevalling hebt gehad. Maar...het is je gelukt en je hebt een gezond kindje op de wereld gezet....3x hoera voor jou! Ik zag ook hele lieve foto's weer...ik word blij van foto's! Lautjuh, wat fijn dat jij dat lijstje zo goed bijhoudt...mag wel eens gezegd. Suus de appeltaart was lekker . Dadelijk komen mijn schoonouders ook voor een stukje. Miss...hoi! Miracles...ook hoi! Zo en nu gaat dit warhoofdje maar even koffie drinken...
Lynn, gefeliciteerd met jullie dochter Danique Milou. Veel geluk en gezondheid toegewenst! Hier nu 39 weken en eigenlijk nog steeds niks aan de hand. Eigenlijk moet ik blij zijn dat alles goed is en gaat, maar ondertussen mag de kleine zich wel melden hoor... Wel eens wat gerommel, maar elke morgen sta ik weer dik op. Vandaag verjaardag Oma, is 92 geworden. Dames, allemaal een fijne zondag toegewenst en ik hoop als ik vanavond weer inlog, dat er weer wat wondertjes bij zijn gekomen..
Achhhhhhh princiiiiii toch!! Ik baal met je mee!! Het moet em nou echt wel gaan worden hoor!!!! Zeker morgen! JIJ GAAT NIET OVERTIJD LOPEN!! dat was de deal...
morghen meiden nou gisteren avond lichteweeen om de 6 a 7 minuten ik ben naar bed gegaan daar kreeg ik een hele stevige en toen.... niks meer baal er zo van elke keer denk je jaa het gaat beginnen en dan ineens is het weg wordt er beetje moe van vandaag bijna niet online krijg visite denk zeg het maar ff
Trouwens, wel irritant! We hebben zo te lezen allemaal genoeg voorwerk in de avond en dan 's nachts valt alles stil!!!! Ze houden ons allemaal voor de gek! De ondeugende beebjes van ons. Zou dat een November complot zijn?????
@princi hier PRECIES hetzelfde!! enne was er zelf echt van overtuigd dat t dor ging zetten. PFFFFFFFFFFFFFFF maar wel vandaag een hele mooie dag.. ga ff lekkere warme broodjes ontbijten met eitje en jus tot laterrrr
Ja nou ja...ik ben ook een november donderdsteentje en als ze op mij lijkt....ja dan is het wel logisch...een pestcomplot...
Ja Suus, ik dacht het ook...en was al helemaal blij. Hoewel toen het op een gegeven moment toch echt niet regelmatiger werd...toen mocht het wel weer stoppen van mij want ik wilde ook best graag slapen....wat een gedoe he. En dan zeggen ze dat je dat bij een eerste bevalling meestal niet zo veel hebt van dat voorwerk...nou...pfff Klinkt overigens als een heerlijk ontbijt!
Dankje meis Dus nog geen baby's aangekondigd??? Wat saai ja. En vervelend al die voorweeen. Laat het eens een keer lekker doorzetten. Hier oorpijn. Heb volgens mij vocht achter het trommelvlies. Ben ook erg verkouden. mannetje heeft net bed naar de babykamer verhuist. Zal ik zo even opmaken.
Goedemorgen Dames, Lynn, gefeliciteerd met jullie dochter,mooie namen! Verder geen Babynieuws op deze morgen, jammer! Maar de dag is nog niet om.......... Hier gisteren lekker uit eten geweest met mijn mannetje, echt als afsluiter voor de periode met zijn 2en, was leuk, maar met als gevolg, bijna niet kunnen slapen vanacht van de rommelende darmen. heb maar een beetje animal planet liggen kijken op de bank
ja hier alles oke beginr wel goed te merken hoor ben het echt zat van mij mag de kleine meid komen Die slapenloze nachten heb ik hier al heel lang helaas @ iCHTUS NOG STEEDS niets shit zeg @ Princi al het voorwerk is toch ergens goed voor he @ Lydia gefeliciteerd met je oma 92 zeg wat een leeftijd @ flex jou houden ze dus ook al lekker voor de gek kom er maar uit kleine meid je mama is het zat Hier zo maar ff de bovenboel poetsen is dat ook maar weer gedaan
Wij gaan straks op verjaardag en vanmiddag krijgen we weer visite. Dus ben er vanavond weer! Hoop dat er dan een paar beebjes geboren zijn.
whahahaa.. pestcomplot.. nou idd.. daar begint t wel op te lijken.. @FLEX... meid.. wat zijn je woorden toch herkenbaar.. dan heb ik liever geen voorwerk.. kan ik me ook niet vergissen,, maar steeds de hoop dat.. en dan is t weer weg.. zoo frustrerend.. Hier wel een zere buik van gister, maar geen gerommel.. zal vandaag ook verder wel niks gebeuren dus ik doe lekker rustig aan..beetje niks doen...
Grapjassen! Alle beebs groeperen samen haha En dan in 1x BABYBOOM! YEAHHH Hier gaat het minder... Joey word wel beter maar nu word ik ziek En niet een verkoudheid De crohn is weer actief... Ik heb een afspraak voor dec om weer MTX (chemo) te krijgen Die moet echt verplaatst worden... (en de mtx is voor crohn niet voor andere erge dingen)
goeiemorgen allemaal! @ lynn... Proficiat met jullie dochter!! genietse met zn 3en ! novemberbabe complot whahaha @ ichtus, dacht even in dat berichtje hehmmm foto van de uk mssn effe een rondedansje dat t helpt? idd erg irritant al het voorwerk en niets dat doorzet, heel herkenbaar
Lieve novembermama's, Wij zijn bijna klaar bij de oktobermama's, we wachten nog op één eigenwijze beeb! Ik wil jullie veel succes en ook plezier wensen die laatste weekjes en hoop dat jullie allemaal een soepele bevalling zullen hebben. Liefs, oktobermama Blij ei