Trouwens, schiet bij jullie ook iedereen in de omgeving in de stres als je een keer je telefoonniet opneemt, word er een beetje schagie/boos van. Lijkt wel of je niks meer kan gaan doen zonder dat iedereen het wil weten.:x
Haha Zonnetje, nee hier eerder andersom. dat als ik bel ze meteen denken...dus ik roep meteen: Niets aan de hand... hahaha
Nou meiden, laat die kleintjes maar komen... tis wel heel verdacht stil! En dat voorwerk... haha... dat heb ik 13 weken gehad (en dan nog zo'n eigenwijsje in je buik hebben zitten dat dr niet uit wil!), dus weet er alles van helaas! Hier net ff naar een verjaardag geweest en vanmiddag en vanavond hebben we zelf kraamvisite, dus zal vandaag ook niet veel online zijn! Princi... ook HOI!!!
jee miracles drukdruk bij jou!! Haha zonnetje hier ook mensen die bellen met EN?? dan denk ik wat en..je had heus wel gehoord hoor als t geboren was.. zeg ook steeds gelijk heel nuchter..joh kan nog 2 weken duren! Maar vind het meeleven ook wel weer heel lief.. heb nl ook een broer die de hele zwangerschap nog geen 1 x gevraagd heeft hoe t gaat enneheb ook de neiging om niet eens een sms te sturen als t geboren is (weet dat ik t eigenlijk niet kan maken..)
Heel herkenbaar die telefoongekte... Ik heb van de week gewoon t ding uitgezet.. werd steeds gesmst of gebeld.. werd er gek van.. als je niet opneemt denkt iedereen dat je aan t bevallen bent.. neem je wel op krijg je steevast de vraag waarom je nog niet aan t baren bent..tsss....
Pff waarom je nog niet aan het baren bent??? eeehm omdat zoiets niet op commando gaat misschien? Lijkt me echt irritant. Mensen gaan er toch op wachten. Ik heb er nu nog niet veel last van. Zal nog wel komen vanaf volgende week ofzo.
Zo, net ff met mannetje door het huis gegaan, alles is nu helemaal klaar ervoor, laat nu maar komen............ Zal je zien, volgend weekend zijn we weer samen het huishouden aan het doen, in afwachting van die kleine8) Zo blijft de spanning er wel in.
Ja lara hier precies hetzelfde.. alles schoon, saampies gedaan (ehm ik minder dan hij maar ok) enne wie weet volgend weekend wel weer. Het is iid geval zo dat ik doordeweeks alleen nog maar het echte noodzakelijke doe, verder lukt het me echt niet meer. Verder rustig hier meiden, iedereen lekker aan t genieten van de zon..
Suusje, hier idem dito, hij iets meer dan mij, doordeweeks inderdaad alleen even bijhouden, en zorgen voor het eten, verder gaat het ook echt niet meer... Het is echt rustig ja, wie weet stilte voor de storm!!!
Oh Suus, morgen onze uitgerekende datum.... Als ik dan bedenk dat het dus al drie weken echt rommelt...ik had niet gedacht ik hem zou halen
hallo allemaal Super bedankt voor alle lieve berichtjes!! Aan iedereen die nog moet bevallen: succes met de laatste loodjes!
hey meiden geen beebnieuws?? jammer hoor @ hier helemaal niks weet je wat ik ook irritant vidn is dat mensen zeggen dat je enorm waggeld:x:x:x ga zelf met zo'n buik lopen + bekkenpijn!
ik ga weer stoppen ben echt kapot drukke dag geweest vandaag tot morgen meiden!! en wil morgen beeb nieuws zien!!