November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    jaaah princi morgen DE datum..toch ook wel trots dat de kleine mooi voldragen is..maarre ja hij mag nu komen..eigenlijk geen zin om deze week weer uit te zitten..
    hier weer avond en dus gerommel maarre laat me maar niet meer gek maken...(probeer ik dan he)

ja puzz balen dat de crohn gelijk weer op komt zetten, hopen dat je snel behandeld kan worden.

Iemand nog iets gehoord van koffieleutje hoe t nu gaat met haar en xander?

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    Al 20 kleintjes geboren..komende week er nog een stuk of 10 erbij??

Overtijd:
    Ichtus 3-11 uitgerekend
    Fl3x 4-11 uitgerekend

Uitgerekende data:

Princi 9-11 uitgerekend
    suusje 9-11 uitgerekend
    mamsie85 10-11 uitgerekend
    Yihaaa 11-11 uitgerekend
    zonnetje 12-11 uitgerekend
    Lara1 13-11 uitgerekend
    TJB 14-11 uitgerekend
    nina1982 15-11 uitgerekend
    Lydia2906 15-11 uitgerekend
    Miss 18-11 uitgerekend
    Koffieleutje 19-11 uitgerekend
    Knippy 25- 11 uitgerekend
    Lautjuh 28-11 uitgerekend

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Jee flex, dat meen je niet dat ze dat zeggen, inderdaad, doe het dan lekker zelf, met een grote buik en bekkenpijn lopen. Kijken hoe zij dan waggelen.
    Hoop dat je lekker kan slapen vanacht, en morgen een goede dag hebt, of eigenlijk..... niet slapen en bevallen, is nog beter;)

Sterkte ermee...

4. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hooi,

niet veel puf momenteel...

Bloem, gefeliciteerd!!!

Hier gisteren kutdag gehad, die 4e dag is echt zo'n rotdag, hormonen tot in je kont, bahhh....Hannes hoge koorts, die naar de HA 's avonds, zegt doodleuk als ie binnekomt, oh, hij had geen koorst toch? Nee mongool, daar hebben we pas 3 keer voor gebeld!!!! En dan niet nakijken, neee, gewoon meteen zeggen, haal maar tamiflu, zal wel koorts zijn...Mijn god wat een eikel, en eerst door de telefoon zeggen, ja ik wil hem toch wel graag even zien hoor....aaahhhh

Dus stressy nacht...Milo drinkt niet goed, viel alleen maar af en is te moe om te drinken, schiet dus niet zo op...Vandaag wel 150 gram aangkomen, heeft bijvoeding en we gan er keihard voor! Dan maar geen bv, als het menneke maar lekker drinkt en groeit!
    HAnnes heeft nog koorts maar oogt best tevreden vandaag, speelt en doet wel vanalles, dus paracetamol en tamiflu afmaken en hopen dat het heel snel betert...

Kraamhulp is een engel, krijg in totaal 72 uur vanwege gedoe rond voeding enzo...dus das wel heel fijn..ben altijd blij dat ze 's morgens op de stoep staat...:) ZE mag hier wel komen wonen tijdelijk hihihi...

sorry voor de niet zo super gezlligheid, maar het wordt wel beter, ben gewoon gespannen en vol hormonen (haat dat echt) dat komt goed...

Meiden, baar ze allemaal!!! Snel meer nieuws over nieuwe beebs, zet em op!

kussie

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@lilage tamuflu?Dat vertrouw jij meid?
    Ik wil het niet hebben ook niet voor hubbie en zeker niet joey...
    Ze weten niet wat dat troep voor gevolgen heeft voor langere tijd...

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier alles rustig.. geen bijzonderheden...wilde ik ff komen melden..

ik duik zo bedje in....

Knuffie en idd.. morgen willen we beebnieuws zien...

KOES KOES

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    zucht...

8. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hey meiden,

Hier weer buddy nieuws van koffieleutje:

"Xander en ik zijn een paar uur na ks per ambulance naar het VU gebracht. Het ging niet helemaal goed. Xander ligt nog op de ic. We hopen in de loop van de week naar huis te mogen zodat we eindelijk kunnen gaan kramen."

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dusssss... dat nieuws had ik niet verwacht....

KOFFIELEUTJE... MEID.. wat een zorgen.. ik hoop en bid dat t goed mag gaan met Xander en dat jullie snel mogen genieten ....Dikke knuff

@Hier.. wilde alleen even goede morgen zeggen....
    heb verder ook niks te melden.. zie er nog steeds hetzelfde uit..;)

10. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hey meiden,

Denk aan jullie hoor. Met zo'n klein stuk lawaai in huis blijft het moelijk tijd te vinden om ff lekker op het forum te komen kletsen maar aangezien Roan nu toch lekker op mijn borst (auw, heb stuwing) ligt te slapen heb ik de laptop er maar ff bijgepakt.

Fl3x en Ichtus overtijd... Pff, zalnu wel heel zwaar voor jullie worden?! Weten jullie al of en wanneer jullie ingeleid mogen worden? Hopelijk laten de kleintjes niet lang meer op zich wachten.

@All: Succes met de laatste loodjes, rust goed uit want straks komt het er amper van (hier niet tenminste)

Knuff Patricia & Roan

11. puzzcat24

@Koffieleutje Joh niet best...
    Weet iemand wat er precies is dan?
    Dit is niet niks...

Ik heb net de tandarts gebeld had mijn tand geknapt aan een beschuit met muisjes haha
    Lekkerrrrrrrrrrrr

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen

jeetje koffieleutje :$ hele dikke knuffels en heel veel sterkte en dat jullie weer snel samen thuis mogen zijn!

13. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Princi en Suus, veel succes vandaag :)
    Ik hoop dat jullie beebjes een beetje van de klok zijn!

Lara, wat leuk dat jullie nog ff uit eten zijn geweest, heerlijk nog even met z'n 2en genieten...

Jeetje Puzz, wat verevelend voor je... Hopelijk kan je de afspraak verzetten.

Blij ei, bedankt!

Zonnetje, heeeeel herkenbaar. En als ik uit mezelf iemand bel, of mijn man belt iemand, zeggen ze allemaal achteraf: We dachten dat je ons het goede nieuws zou brengen!
    Nou, NEE!!!!!!!! Dat wou ik zelf ook wel, maarja...

Princi, dat bedoel ik dus ook, hihihi..
    (dat krijg je als je berichtje voor berichtje leest, hihi)

Miracles, 13 weken??? Pffff.... Wat onzeker zou je dan geweest zijn zeg! En veel plezier vandaag (onderhand gister dus) lekker showen met je kleine schat.

Suus, die mensen ken ik ook, en als je ze geen kaartje stuurt, zijn ze op hun pik getrapt.
    Jammer dan!!!

Het huis is hier ook al sowieso 2 weken spik en span. Alles opruimen en wegleggen. Want ja, stel........

Flex, mensen weten niet wat ze zeggen. Wil hun wel eens zien als ze er zo bijlopen. Net of dat jij ervoor kiest om overtijd te lopen... Pffff!
    Als ze mij vragen; Hoe is het met je? Zeg ik gewoon; Ja, dik! Zijn ze meteen uitgeluld.

Lilage, wat een kl**t van een dokter zeg! Zal wel balen dat hij in het weekend moest werken. Niet best dat zoiets huisarts is zeg!
    Fijn dat je zo'n lieve kraamhulp hebt, dat is echt wat waard hoor. En mooi dat je extra uurtjes hebt gekregen, neem het ervan! En alles komt wel goed... Lijkt me ook wel pittig om alles goed te doen. Moet je nu bijvoeden met fles? Of ga je helemal over op de fles?

Ichtus, zie dat jij ook al aardig lang doorloopt, dat is niet leuk!!
    Ik hoop voor je dat de kleine snel komt!

Koffieleutje, wat vervelend zeg... Hopelijk knappen jullie snel op en kunnen jullie lekker van de kraamtijd genieten.

Ow Puzz, dat is niet fijn... Succes bij de tandarts!

Voor de rest; Iedereen een goeie morgen en kom maar op met die kleine wondertjes!!

Zo, nu heb ik mijn rondje weer gedaan, hahaha.
    Ik had gisteravond zulke pijnen in m'n onderbuik / doos, dat ik dacht: Ik ga beginnen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar nee hoor, zal ook wel 'voorwerk' wezen... Maar zet dan door!!! Ik heb echt een klierbeebje, *zucht*
    Vandaag maar weer ff rustig aan, gister beetje te druk gedaan, misschien was de pijn van gisteravond een waarschuwing...

14. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    koffieleutje meid, heel veel sterkte in deze spannende tijd!
    Hoop snel goed nieuws te horen!!!

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @Koffieleutje, heel veel sterkte en hopelijk kunnen jullie snel thuis genieten van jullie wonder!

16. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @lilage hoe is t nu met je zoon? Aan de tamiflu tja spannend, kan me wel voorstellen dat je daarvoor kiest als ze zo klein zijn..zijn toch echt een risicogroep..
    Lees net op ad.nl dat ze alle kind t/m 4 jaar in willen enten..pff als dat maar niet gelijk bij zo'n klein babytje is..

Lydia wat goed zeg hoe jij nog op iedereen kan reageren..bij mij is t lezen en dan denken ok wat had ik gelezen enne wie had dat gezegd..

Enne ben zelf helemaal niet van de tijd dus kan haast niet voorstellen dat de baby dat wel is..maar hij mag komen..natuurlijk

princi we hebben gewoon de 40 weken volgemaakt!!

puzz sterkte bij tandarts!

meiden met kleintjes genietse, misschien een mooie dag om lekker naar buiten te gaan..(daar heb ik al helemaal zin in, lekker stukken lopen met de kinderwagen.., maar dan wel met een baby erin!)

17. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Goedemorgen allemaal, hier geen gekke dingen.

Koffieleutje sterkte hopelijk zijn jullie beide snel opgenapt en echt lekker aan het kramen. ( kusje)

suus, zou je nou vandaag horen of je evt en zo ja wanneer ingeleid gaat worden ???

zoals de meeste van jullie vandaag weer home alone.

weet je trouwens, mijn moeder heeft het hemeltje gemaakt en daar keurig op afgemerkt met speciaal stofpotlood gaat het er niet meer uit.

laatste hioop terpetine, wat ze gaat proberen op een rest stukje als het niet helpt heeft ze voor niks heel veel tijd en moeite erin getopt want het kan dan echt niet opgehangen worden, zo sneu

18. puzzcat24

GEFELI allemaal met pagina 1600!

19. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    jeetje wat een verhalen zeg! was nog lang niet op de helft heb alleen maar globaal gelezen als er nog baby nieuws was dit weekend.
    Bij ons ook geen babynieuws en heb besloten dat ik vandaag en morgen de benen bij elkaar houd. vandaag schoonpa jarig en morgen me eigen pa jarig hahah vandaar.

20. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee pagina 1600 dan zou er iemand bevallen toch?? ook berichtje 16000...pff wat een hoop!

Zonnetje wat raar dat dat er niet uitgaat..is daar geen speciaal spul voor (ben je al aan t googlen geweest?? Of zo'n grootmoederstip??

Ik zou t vrijdag horen maar omdat ik zelf nogal veel vragen had ivm inleiden na een eerdere keizersnee waar assistent gyn. ook niet echt bevredigende antwoorden op gaf heb ik nu eerst woensdag een gesprek met gyn.
    enne dan zal t ws ma of di. ziekenhuis ingaan worden..(als t nog niet geboren is natuurlijk!)

Deel Deze Pagina