haha mamsie van die dagen die niet uitkomen..hebben wij hier ook gehad eind oktober maarre nu geen verjaardagen meer in de buurt
Goeiemorgen.... Koffieleutje heel veel sterkte!!! Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen. Puzz hoe gaat het nu met joey? Hier echt snotverkouden. Ik wou denk ik toch de vaccinatie voor de mexicaanse griep gaan halen, maar mag em nu denk ik niet hebben ivm verkoudheid.
ik weet nog niet als ik de mexprik ga halen. Vind het een beetje oneerlijk t.o. de rest van me gezin/fam. die mogen geen prik halen en ik wel. heb zoiets van ga gewoon iedereen een prik geven die t wil.
Ja maar jij valt in een risicogroep. Als jij het krijgt dan is het zoveel malen erger dan een "gezond iemand".
dat is zo maar als ik bevallen ben dan val ik toch weer buiten de risico groep?????? kan zijn dat ik t verkeerd begrepen heb hoor hahah.
goed dat jullie over de griep beginnen, ik wil hem toch ook hebben, hang nu aan de lijn bij ha om erom te vragen
maarre er is niet bekend wat het ongeboren kind ervan meekrijgt (van de inenting) EN je kan na de griepprik wat grieperig worden..lijkt me niet heel handig als je bijna moet bevallen offe nemen jullie dat risico?? Mijn partner krijgt hem wel, hij hoort tot de risicogroep...
Nou ik krijg vanmiddag antwoord, omdat ik donderdag uitgerekend ben, ass wilde met dookter overleggen. Ik zei wel kan ook dat kleien nog 2 weken op zich laat wachten natuurlijk. Moet vanmiddag terugbellen dan heeft ze antwoord
zit jij in portland bij de ha zonnetje want ik begreep via de meiden van yoga dat ze het daar afraadde bij hoogzwangeren..
Goedemorgen! Hier ook weer een dag alleen thuis en ja ook nog steeds dik! Zat net ff te struinen bij koffieleutje... dit is wat ze gister in een blog heeft geschreven:
Zit idd bij ha Portland, niet geschoten is altijd mis en die 2 weken, tja als ass dat zegt ga ik daar lekker in mee scheelt misschien weer bij de beslissing van de ha. want idd langer dan 41 weken gaat het niet worden. suus zit je trouwens ook op hyves, ben nu wel erg benieuwd wie je nu bent hahahaha.
koffieleutje veel sterkte meid en denk aan jezelf en de kleine en een jongen is toch ook leuk wel jammer dat je op een meid telde. hier vannacht dokterpost gezeten met niels die is ziek en mannetje ook gaat dus goed. ik moet op zoek naar werk al is maar voor 1uurper week anders hebben we geen recht meer op kindertoeslag voor kinderdagverblijf.verder heeft onze dame vannacht weer goed geslapen alleen spuugt ze enorm veel sinds 3 dagen .dus morgen effe lang wijkverpleegkundige ,aangezien ze vanmorge van voor en achter d r eigen vol gespuugd had. nou meiden die nog moeten bevallen succes en laat die baby s maar komen
Oh Koffieleutje wat een verhaal , ik hoop dat jullie je snel beter voelen!! Wat een verassing dat het dan toch een joggie is zeg.. Hoop dat je snel naar huis mag
Koffieleutje, heel veel beterschap en ik hoop dat je snel thuis zal zijn met jullie mannetje! Lilage, hoe is t met Hannes? Princi en Suus, vandaag D-day!!! Kom op he... let's do the weeëndans! Verder goeiemorgen voor iedereen! Ik heb vanmorgen weer een plasje naar de HA moeten brengen, nu voor een 24-uurs kweek. Vorige week hadden ze niks gevonden, maar de pijn is er nog steeds... Denk echt dat t door de blaaskatheter is gekomen, die hebben ze er volgens mij te laat uitgehaald! Dan drukt dat ballonnetje natuurlijk tegen die spier aan, als t kindje er langs wil... Maar weer afwachten tot morgen en anders toch maar ff een afspraak maken bij de HA. Verder net even naar het consultatiebureau gebeld. Roann is namelijk al een paar daagjes wat onrustig, heb t idee dat hij steeds honger heeft. Dus we hebben m al wat extra gegeven, maar hij meld zich nog om de twee - twee en een half uur. Ben s benieuwd, ze bellen tussen 12 en 14 uur terug! Verder nog steeds geen beeb nieuws??? Echt stilte voor de storm... dat moet haast wel!
nee niet aan t bevallen was ff aan het poetsen en nu knutselen af en toe ff aan het spieken hhaah moet toch wat te doen hebben.
Ben met vanalles en nog wat bezig. Moet een aangetekende brief versturen om een koopcontract van een paard te ontbinden. Pff wat een gedoe zeg. Koffieleutje heel veel sterkte meis. Wat een verhaal. Ik hoop echt dat je met je kereltje snel naar huis mag.
vanaf gisteren ik zit eigenlijk behoorlijk te twijvelen als k vruchtwater verlies of dat t afscheiding is. gisteren 3x schone ondergoed aangedaan heb vanmorgen ook weer schoon ondergoed aangedaan heb t id dat k nou wel weer kan.