als k op me duim of hand blaas komt er niets. Heb geroken maar zou niet weten waar na t ruikt. Ruikt wel vies is geen urine.
dan is het misschien toch afscheiding? Heb ik hier op het moment ook heel veel last van. vervelend.!!
heb verder ook nergens geen last van harde buik, weeen oid. morgen moet k weer naar de verlk. vraag het morgen daar wel ff.
afscheiding is dik, plakkerig en wit maar dit is dun en niet zo plakkerig. ieder geval anders dan dat ik anders heb. Gatsie wat een onderwerp eigenlijk hahah.
hahaha inderdaad, maar we zitten allemaal in hetzelfde schuitje....... En je kan het morgen even aan de vk vragen
@Koffieleutje.. nogmaals sterkte en hoop dat t snel beter gaat en jullie kunnen gaan genieten.. @Vruchtwater.. ik zou t volgens mij ook niet herkennen hoor..maar goed..ik denk nietdat mijn vliezen ooit vanzelf breken.. hebben ze nog nooit gedaan..whahaha
mamsie in deze laatse fase van de zwangerschap heb je sowieso meer kans op urineverlies omdat de baby ingedaalt is en de sluitspier van de blaas wat verslapt.
Hey meiden, Hier gister naar het ziekenhuis geweest omdat ik ook wij dachten dat ik vruchtwater verloor... had 's nachts al 4x onderbroek verschoond en toen ik moest plassen de volgende dag ( plas in bekertje ivm verzamelen 24 uurs urine) dreven er grote witte vlokken in rond.. Dus toch maar even gebeld. Na veel onderzoeken konden ze niet uitmaken of ik nou vruchtwater lekte of niet. Ze gaan er vanuit dat het niet geval is en op de echo had de kleine ook nog wel genoeg. Zag wel dat het was afgenomen.. Dus na 4 uur zat ik weer thuis op de bank.. Had gehoopt dat dit toch wel het begin zou zijn.
hmmm... Flex nog niet gezien vandaag?? Nina.. nou ja das pas balen.. hebben ze niet gezegd dat je t moet blijven controleren??? omdat ze in het zh ook niet zeker zijn etc??
@ zonnetje wel hyves maar niet met duidelijke foto.. zal er snel wat duidelijks opzetten als leenlaptop weg is en ik weer bij de fotos kan.. @ vruchtwater..dacht t giste rook ff maarre denk toch dat t afscheiding was.. hier heerlijk zitten lezen, nu ff wat rekeningen betalen enzo..financieen ach kan maar weer geregeld zijn..wel n dure maand dit want steeds denk ik dit nog ff kopen, dat nog ff kopen..ook voor zoon veel nieuwe kleren, al wat sintkados.. (haha heb echt t idee volgens mij dat als de kleine er is is nergens meer kan komen) Ook bij werkgever aan bel gehangen om een uitbetaling die niet klopte..jaaah lekker assertief zo tegen de bevalling aan.. Princi zich al laten zien vandaag?? Enne flx3..??
@wenneke heb jij opvang dan terwijl je thuis bent?? Enne iets van een invalbaantje nemen?? Heb je toch iets van inkomsten..heb zelf ook afgelopen maanden niet heel veel gewerkt maar door af en toe een dagje te werken loopt t toch nog wel op..
Princi volgens mij ook nog niet gezien.. zou die ZUCHT van gisteravond dan ook PUF kunnen zijn geweest????
Niet weer een zoek actie is vast niks aan de hand .. (hoop van wel natuurlijk) .. Vorige week was ze ook zoek op maandag toch ? Zwemmen?
zouden we dan toch nog beebnieuws krijgen?? is er gelijk weer wat aktie. suus als je het goed vind zou ik je toe willen voegen stuur je wel effe een pb met mijn gegevens kan je me accepteren als je wil
Ik ben benieuwd wie er nu aan de beurt zijn.. We zouden nu toch wel weer een aantal baby nieuwtjes moeten gaan krijgen als ik de lijst zie.. @ ichtus: Ja moest het in de gaten houden en kijken of ik wat kon opvangen maar dat is moeilijk want ze ligt al helemaal ingedaald dus haar hoofdje werkt als stop. Nou ja we wachten af.. Morgen weer op controle als bloeddruk dan te hoog is of te veel eiwitten heb dan houden ze mij weer in het ziekenhuis en gaan we eventueel inleiden. Maar hoop dat alles goed is en ik weer lekker naar huis kan.. vind het w8 thuis toch beter.