Miss, graag gedaan! Ik dacht, je hoort zoveel horrorverhalen over 24 tot 36 uren aan bevalling dat ik dit toch even wilde vertellen. Het is mijn eerste kindje en het is allemaal snel en redelijk soepel gegaan. @all, thanks voor de complimenten over mijn mooie mannetje. Mama is trots..!
chasmi echt een leuk kereltje alweer bijna 3 weken zie ik gaat snel he. Nina en ik zijn ook buddy's van elkaar
Hey dames, Moet zeggen dat het nou wel erg rustig word hier met babynieuws. Kom op novemberbeebjes! Je mama's en papa's wachten met smart op jullie!!! (hier net zo dus hihi). Lees wel dat iedereen wel last heeft van dezelfde klachten, slapeloosheid en voorweeen. We moeten maar zo denken, alles wat er nu aan ontsluiting komt hebben we maar mooi gehad toch? Las wat over strippen...hier morgen naar de vk voor controle en wordt ook gestript (als mogelijk is dan) dus ben benieuwd. Dames die al bevallen zijn, wat een geweldige foto's allemaal! Als ik dat zo zie kan ik helemaal niet meer wachten, maar denk dat dat er wel meer hebben met mij. Ga nu maar eens eten maken. Hoop de volgende keer op babynieuws dames!
@ chasmi: wat een lief koppie zeg!! en je bevallingsverhaal klinkt ook redelijk te doen!! Hoop dat je snel helemaal opgeknapt bent en wat rustiger kan slapen 's nachts. @TJB; veel succes morgen bij VK. Hier vanavond alleen eten. Best saai... Gelukkig grey's anatomy op tv!!
Hmzzz.... Dilemma, dilemma... Behoorlijk aan het nadenken hier over de vaccinatie tegen mex.griep na de persconferentie op NOS. Mr money gaat morgen toch maar op de uitnodiging in om toch zijn prik te halen. Ikzelf wil hem niet als zwangere. Maar ik neem hem wel als ik bevallen ben en een oproep krijg van de GGD. Aangezien ze dat toch adviseren... huisgenoten van een zuigeling allemaal een inenting. Wat doen jullie?? Dames die er van overtuigd waren hem niet te nemen... En voor jullie andere kindjes t/m 4 jaar??
Miss ik weet het ook allemaal niet meer, eerst adviseren ze zwangere vrouwen de injektie te nemen, en nu baby´s weer niet. Maar als zwangere vrouw geef je ook mee aan de kleine..... ik wordt er een beetje moedeloos van! mijn mannetje gaat hem wel halen, maar al de kraamvisite straks??? Zit er aan te denken een briefje bij de geboortekaartjes te stoppen, of ze niet langs willen komen als ze verkouden zijn. Er zijn tuurlijk mensen die er rekening mee houden,maar er zullen er zat zijn die denken, ach een verkoudheidje.... En dan de hormonen, die helpen met deze dilemma's niet echt mee
had ik net een verwijsbrief om toch de prik te halen komt dit nieuwe nieuws . Wat idd zoals ??? ook zei vreemd is dat als je zwanger bent je hem wel hebben mag maar kindern van 0 tot 6 maanden niet. nu iom hubbie besloten om hem niet te halen maar te wachten tot ze geboren is en dan gaan wij allebei als ouders hem wel halen.
lara toevallig schoot mij vandaag ook een briefje bij het kaartje te doen naar binnen. maar zodra mensen bellen voor een afspraak dan maak ik duidelijk dat ik ook geen "gewoon" verkouden mensen wil hebben. zijn ze toch verkouden dan is het misschien erg hard maar dan kunnen ze direct naar huis als ze toch voor de deur staan, geen enkel risico in dit geval. Normaal ben ik wel van de, een kind moet weerstand opboouwen maar met deze griep niet.
hier ook vriend haalt hem volgende week (had al oproep) ik zodra ik bevallen ben enne zoon krijgt hem dus ook..die laat ik wel enten.. ben niet tegen inenten, maar wil gewoon niet dat de kleine via mij de inenting binnenkrijgt via deze manier gaat dat ook niet gebeuren..
Chasmi wat een knap kereltje!!! Ik wil ook!!!! En je verhaal valt inderdaad erg mee. Ik weet het ook niet meer over die vaccinatie. Wat een dilemma zeg....
@ kraambezoek... Hier net een hevige discussie over gehad. Gelukkig zijn we tot één lijn gekomen (mijn lijn..) en besloten dat al het bezoek gescreend wordt aan de telefoon. Als ze ook alleen maar een verkoudheidje hebben komen ze er niet in!! Mr money vond het eerst maar overdreven, maar een hysterische bui heeft hem weten te overtuigen Sowieso de eerste week helemaal niemand!!! Behalve 1e ring, onze ouders en broers en zussen (tenzij ze ziek zijn) ... de rest wacht maar mooi.. het liefst tot het voorjaar... Webcam is ook leuk..whaha Och wat een stress.. Ons moederschap wordt nu al op de proef gesteld..
Oke.. manlief is hier ineens VOOR de mex griepprik.. vind t nu ineens toch wel eng worden..ik ben nog steeds niet overtuigd..vind t maar lastig.. weet wel dat Marijn en Lisa nu ook een oproep gaan krijgen..hmmm.. wat moet ik daar nu weer mee.. de beeb krijgt me niet.. wij worden wel geadviseerd m straks te nemen..zucht..
**INBRAAK** Dames weten jullie of Passiepaard is bevallen???? Ben een augustusmama en mis haar op onze forum!!!! Mocht iemand haar spreken/mailen/smsem aub de liefste groeten van MY Angel van de augustus mama 2008!!!! MY Angel ** Einde**
Hallo meiden, Hier weer eens een berichtje van mij. Het bijlezen ben ik maar niet aan begonnen want het is wel heel veel om terug te lezen. Hier gaat alles goed, Lisanne heeft vandaag haar hielprik en gehoortest gehad (echt zielig zo'n hielprik). Meiden allemaal heel veel sterkte met de laatste loodjes, ik denk aan jullie.
hee fl3x! hoe gaat het meis? hopelijk komt ze vannacht (dat zeg ik geloof ik ook al een week). ik hoop echt voor je dat je nu niet lang meer hoeft te wachten...