November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loontje24

loontje24 Niet meer actief

@ichtus: ohhh spannend!! Ik ga je dan net mislopen!! Moet om 15.15. Heel veel succes in ieder geval!!

Liefs

2. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    Ben zo straks bij de verloskundige geweest ze wist niet als t vandaag ging gebeuren of juist niet:( als er wat gaat gebeuren wil k dat t vanmiddag de weeën komen ben dan namelijk bij me ouders. En kan ons zoontje daar meteen blijven hahah;) helaas heb k nog nergens last van. We zien wel en wachten rustig af. Anders word er volgende week gestript.

De verloskundige kon wel voelen dat ie 4200 gr zou zijn :$ laat ie dan maar heel snel komen voordat ie nog groter word.

Princi gefeliciteerd met je verjaardag

3. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Ik heb net ook naar rtl 7 gekeken en besloten om de mex griepprik wel te halen. Je krijgt een dood virus ingespoten waar je antistoffen tegen gaat maken en de baby krijgt alleen de antistoffen binnen dus niet het dode virus waardoor hij toch wat meer beschermd is.
    Daarbij heb ik hier ook nog een kleine rondlopen van nog geen 2 jaar dus wat dat betreft zou ik m ook beter wel kunnen halen.
    Maar net als jullie zou ik er ook het liefst mn kop voor in t zand steken...

4. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    yihaa heb je al een oproep gekregen dan??

5. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ik overleg vanavond nog een keer met hubbie of ik hem deze week ga halen of dat ik wacht tot na de bevalling. De vraag warom wij wel en de kleine beeb niet hebben ze wat mij betreft goed beantwoord

6. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @zonnetje zal t morgen is bij de gyn in het ikazia neerleggen..

7. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ik heb ook besloten dat wij hem wel nemen, zowel ik, als mijn man. We hadden al een oproep voor de 27e, dus dat gaat wel door.
    Hopelijk heb ik de beeb dan al, dus zal hij of zij alleen via borstvoeding het nodige binnen krijgen.

Mamsie, kom op meid! Haha, vandaag dan beebnieuws van jou? Ik hoop het voor je! Succes :)

8. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Ik heb geen oproep gekregen omdat ik normaal niet tot de risicogroep behoor maar als zwangere moet je zelf je huisarts bellen.
    Ik ga m morgenavond halen, ze hebben me op de lijst gezet.

9. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    zoontje van 5,5 is ook ziek ben bang dat ie ook de mexgriep heeft (hoesten, zere keel, 2 dagen geleden hoofdpijn). Ik vind het zo vreemd dat kinderen tot 2 jaar dan wel een prik mag halen en zoals mijn zoontje niet.
    Ik bel tegen 11 uur de ha. ook ff heb via hun niet een oproep gehad alleen via me werk.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ princi GEFELICITEERD met je verjaardag!!!

11. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Het is misschien voor iedereen wel goed om te weten dat je als zwangere niet automatisch een oproep krijgt. Je moet er zelf achteraan gaan. Misschien hebben jullie wel de folder bij de vk of gyn gekregen, hier staat het ook in dat je op eigen initiatief de vaccinatie kan halen. Vaak weten huisartsen niet eens dat je zwanger bent...

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ hier vanmorge roze slijm verloren en daarna wat ongi kramojes gehad niet heel erg maar voelde het wel nu zeurt me buik een beetje hoop echt dat de vk wil strippen! moet er zopmeteen heen

13. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ja Mamsie, want in Amerika en Italië (dat is waarvan ik het weet) krijgen alle kinderen een inenting. En hier doen ze weer zo moeilijk....

Spannend Flex, hopelijk zet het door vandaag, jij bent nu wel eens aan de beurt hoor!!!

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hallo allemaal,

wat lief dat jullie allemaal aan mijn verjaardag denken zeg! Voel ik me toch een beetje jarig! Verder baal ik namelijk. Heb er eventjes helemaal genoeg van en wil zelfs dat ze er dan maar vandaag uitkomt....:D. Maar goed als ik zo baal heb ik de puf niet om hier een beetje leuk te reageren op iedereen dus daarom was ik er gister niet...dan weten jullie dat.
    Heb overigens van mijn man allemaal bonnen gehad. Dus gaan we als de baby er is lekker winkelen!! Ik heb er zo'n zin in. Ik zat gisteren nog heel zielig te doen...zo van ik wil ergens heen en ik wil weer eens winkelen en leuke dingen bekijken...en voila een uur later krijg ik voor mijn verjaardag allemaal bonnen. Joepie!!!

Mexicaanse griep...tja hier kreeg ik wel een oproep. Voor de 18de. Ik mag toch hopen dat ik dat niet haal en dan weet ik het dus verder niet zo goed. Grieperige mensen gaan we vragen even te wachten met op kraamvisite te komen. Maar de eerste week zullen we zoiezo de kraamvisite beperken tot de opa's en oma's en tante's. Lastig hoor die griep.

Straks komt mijn zus met nichtje dus ik weet niet of ik er veel zal zijn vandaag. Ben namelijk ook brak want heb niet lekker geslapen vannacht. Mijn lijf is duidelijk met van alles bezig.

Dus iedereen fijne dag vandaag en we moeten gewoon nog ff volhouden...

Oh suus...ik wil ook wel jouw hyves vriendinnetjes worden....oke?

En ichtus..tegen hoesten vind ik de hoestdrank van VSM altijd prettig. Dat verzacht lekker.

En er was nog iets....maar ja...

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ooo fl3x: ik hoop het zo voor je! je moet gewoon echt heel erg gaan zeuren, dat je het niet meer trekt enzo, en dat het echt heel zwaar is! mssn helpt dat. Niet als ze vraagt hoe gaat het: 'gaat wel' , maar zeggen 'echt heel slecht, ik trek het niet meer, heb overal pijn'
    en dat is niet eens gelogen, toch?
    ik hoop dat ze wil strippen en dat het werkt, dan heb je mssn wel een 11 november kindje (morgen dus...)

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ichtus: ik heb tegen hoesten altijd een hoestdrankje van de apotheek, een tijmsiroop, smaakt nog lekker ook! en bij mij werkt het erg goed. kan ik s nachts tenminste gewoon slapen ipv het hele huis bij elkaar te hoesten...

17. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    heey flex kan je ze niet bellen dat ze je vandaag kunnen strippen je moet er toch heen voor controle.

18. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Flex, ik hoop voor je dat ze kan gaan strippen en dat het dan lekker vlot doorgaat zetten.

Princi gefeliciflapstaart.

Morgen de 11e is het toch iets van de gekke dag ofzo ivm carnaval, of heb ik het mis ( kom uit de randstad dus geen carnaval expert)

Ik ga donderdag als ik naar de vk ga en ze er nog niet is ook al vragen hoe en wat ze kunnen doen, omdat ze hier een 41 wkn beleid hebben.

Suusje ben benieuwd wat de gyn, morgen gaat zeggen als je het idd wil voorleggen graag, voor jezelf en ook voor andere handig om te weten

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

vraag het gewoon meteen daar dan is de drempel om nee te zeggen hoger:p

20. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    flex neem maar een honkbalknuppel mee dan zullen ze wel moeten haha