Hey dames, Ben dr weer van de vk, wou nog even laten weten hoe het "strippen" is gegaan... Nou het kon gewoon nog niet!!! Nog geen ontsluiting maar wel een half verweekte bmm. Ze heeft wel wat geprobeerd maar zei dat ze anders teveel ging forceren en daar kreeg ik waarschijnlijk toch alleen maar wat buikpijn van en verder niets. Er is dus wel iets bezig daar maar nog lang niet genoeg. Hoop dat bij de andere dames wel gestript kan worden en dat het ook daadwerkelijk helpt bij jullie. Laten jullie even weten? Waarschijnlijk kijken ze vrijdag weer bij me namelijk
oh ja en over de 11e van de 11e... van dat carnaval dat klopt. Het carnaval begint zeg maar op de 11e van de 11e met aftreden van de hoogheid van afgelopen jaar. St. Maarten kennen wij hier helemaal niet
Volgensmij hangt hier een storm in de lucht (bevallings-storm??) Mijn katten zijn echt super druk en vervelend!!! Ze zijn me echt aan het uitdagen! GRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Lautjuh, wat heb je gemaakt dan?? Wat zit er voor lekkers in! Ben je ja lief voor de kindertjes uit je buurt
Onze katten worden juist steeds rustiger. Suusje wel gemerkt hoor de Haloween maar heb er niet aan meegedaan, dat komt nog wel. Sint maarten is dus eigenlijk hetzelfde maar dan andere datum en waarschijnlijk met een andere betekenis/ verhaal erachter. Flex misschien van de week of spontaan, ik duim voor je. ps strippen kan dus alleen al je al wat verweekt bent?
Ik heb nog niks gemaakt haha. Ik ga zo even naar de winkel. En ik wil geen liedjes horen van "hier woont juffrouw kikkerbil, die ons nooit wat geven wil". hahaha. Dus ja dan maar lief zijn voor de kindjes
hey meiden ben weer trug van de vk hoefde niet te vrage of ze wilde strippen ze vroeg zelf of ik inwendig onderzoek wilde en eventueel strippen ik zei JAAA GRAAG!! helaas zat alles nog pot dicht moet maandag alweer trug komen gaat ze het nog eens proberen lukt het nog niet moet ik woensdag ochtend 18 nov naar de gyn en gaan ze inleiden
@ surf maandag moet bjorn werken maar probeert of ie middagdienst kan krijgen maar lukt dat niet kan jij me dan ff een slinger geven??
hee flx3 fijn dat ze t zelf voorstelde. Balen dat het nog niet kon!!! gaan ze de 18e dan gelijk inleiden offe eerst een gesprek enzo??
eerst gesprek maar denk meteen blijven ook zou toen met esmay wel zo geweest zijn als ze niet uitzichzelf kwam maar dat bespreken we maandag allemaal
Flex.. hoop toch wel eerder voor je als 18 november!! Dat is mijn uitgerekende datum al! Dus alles nog potdicht??? Jemig... beebje wil volgensmij echt niet eruit!!! Je eet vast te lekker!
flex jammer dat t niet meteen kon. nu maar hopen dat het eerder en vanzelf opgang komt. phoe phoe wat kan een mens moe zijn zeg heb de hele tijd al harde buiken.
meiden wanneer komt er weer babynieuws??? nou ja we moeten maar geduld hebben @ flex klote zeg dat ze nog niks kunnen @ mamsie wie weet gaat het wel doorzetten en ben je gewoon lekker op de uitgerekende dartum Hier gister bij de verloskundige geweest en heb een hoge bloeddruk dus moet vrijdag extra voor controle komen hoop dat hij lager is anders moet ik naar het ziekenhuis en dat wil ik echt niet
Hier had ik vanmorgen naar de huisarts gebeld omdat ik me wil laten vaccineren voor mg. Zegt die domme assistente...ja dat is alleen voor mensen die in een risicogroep vallen. Ik zeg ja dat klopt. Ik ben 37 weken zwanger. "oh en dan val je in een risicogroep?" Ik zo ja want ik kreeg folder mee van de vk. Oh? hmmm dus je bent zwanger zegt ze...nou ze snapte er niks van. Pakt ze mijn gegevens erbij. Ja je krijgt een oproep zei ze. Nou zal mij benieuwen....
Ik ga maar eens mijn middagdutje doen, volgensmij doet de meerderheid dat op het moment. Is wel erg rustig nu hier! Net trouwens 2 mutsjes besteld waar de naam op geborduurd wordt Leuk leuk.. best wel snelle levertijd op koterkado Dus over 3 dagen mag ze komen, kan ze ze meteen dragen!