Princi, de vorige keer toen ik aan MvM mee deed, namen ze volgens mij binnen 3 werkdagen contact met me op! Ik ben dr vandoor, ff douchen en daarna lekker wat tv kijken, tot morgen!
Bij mij na 3 dgn, erg leuke vrouw was het. Welke cadeatjes hebben jullie uitgezocht? Ik het boek want die dvd heb ik al en omdat ik zo vroeg was kreeg ik ook nog het lijstje voor de echo. Jullie waarschijnlijk ook, leuk he?!
Hallo november mama's! Mag ik er ook bij? Bijna 5 weekjes zwanger van mn eerste Mag wegens omstandigheden maandag al voor een eerste echo, heeft iemand van jullie wel eens zo'n vroege echo gehad? Denk dat er nog niet veel te zien zal zijn, maar wie weet.. Liefs Loezzz
ik heb ook voor het boek gekozen! dvd heb ik op discovery gezien en dat setje houd ik niet zovan.ben niet van de popetjes en beestjes gewoon lkkr strak! bij mij namen ze dezelfde dag nog contact op en plas donderdag alweer een week in flessen, het verbaasde me dat je eigenlijk zoveel plas hebt! zondag zat de fles vol!
Hoi Loezzz, Ik heb gister al een echo gehad. Er valt inderdaad nog niet veel te zien. Alleen de vruchtzak en de zwangerschapsring. In mijn album kan je een foto van de echo zien. Liefs, Bloempjuh
Jeetje meiden wat schrijven jullie ontzettend veel! Het is nu erg druk op mijn werk dus ik kan het even niet meer bijhouden! De misselijkheid is helaas weer helemaal terug en vandaag heb ik alleen nog brinta binnen kunnen houden. Voel me ontzettend slap en heb vanmiddag toch maar weer zo'n zetpil tegen misselijkheid gebruikt. Ook heb ik een hele gespannen buik en harde en zere borsten. Zodra ik ook maar er langs wrijf met mijn arm of er tegen aan stoot met een boek/map zoiets dan kan ik wel door de grond zakken. Ik slaap normaal gesproken op mijn buik maar dat kan ik nu ook wel vergeten Claire85-> Jij had het over lollies tegen misselijkheid? Waar kan je die kopen dan? Flxgirl-> Balen dat jij ook al misselijk bent.. Leuk dat je al positie mode hebt. Ik ga het pas kopen als ik het echt nodig heb. Dat duurt nog wel even denk ik zo. Over het spullen kopen. Wij hebben nog helemaal niks. Ik moet er voor mijn gevoel nog steeds aan 'wennen' en ik kan het nog steed niet echt bevatten dat ik echt zwanger ben. Mijn vriendin zei vanmiddag heel passend: Eerst moet je wennen aan je zwangerschap, dan krijg je een buik waar je aan moet wennen en net als je daar aan bent gewend wordt je kindje geboren waar je weer aan moet wennen. Als ik echt een kindje heb gezien met de 12 weken echo wordt het allemaal toch wel 'echt' denk ik. Vind het ook nog steeds een beetje eng allemaal. Er komt zoveel op je af en ik ben ook nog eens ontzettend misselijk de hele tijd dat ik er ook niet echt van kan 'genieten'. Zeg ook de hele tijd tegen mijn mannetje: HET IS JOUW SCHULD Liefs, Bloempjuh
ik heb vanavond helemaal geen last meer van borsten en denk dan gelijk klopt dat wel..om gek van te worden,de onzekerheid.. Bloempjuh wat naar dat je zo ziek bent..kan me voorstellen dat je helemaal slap bent. wij hebben nog eea van zoon maar ik koop nog niets hoor eerst maar een echo met kloppend hartje etc..
Mocht je op vakantie gaan terwijl je zwanger bent. Moet je je buik bedekken, de vk zei tegen mij. Als jij in de zon ligt en je hebt het warm, hoe denk je dan dat de baby zich voelt. Hij of zij voelt die warmte ook, maar zij kunnen het niet aangeven hihi. En vooral opletten voor een zwangerschapsmasker. Ik heb dit niet gehad, gelukkig. Heb ook gewoon in de zon gelegen, maar gewoon een handdoek op mijn buik.
@ Claire wat geweldig,positiever kan toch bijna niet.... Wat betreft de baby spullen,hebben wij alles al/nog, alleen als het een jongen word moet ik weer gaan kleding shoppen,omdat ik alles een paar maanden geleden alles weg heb gedaan.
Jeetje wat een hoop om te lezen. Vanmiddag even een babyzaak in geweest effe neuzen maar kopen doen we ng niet pas na 12 weken. De eerste opa en oma weten het inmiddels de 2e gaan het morgen horen ben benieuwd. Ben weze zwemmen zojuist maar dat viel tegen he,kwam haast niet vooruit en misselijk. was denk ik een beetje te veel. ga nu lekker proberen te slapen om half 6 gaat de wekker weer . Meiden weltrusten ! en suc6 met evt afspraken morgen
Wij hebben nog heel veel dingen van ons eerste wondertje, dus hoeven niet veel aan te schaffen.. hoewel.... kleertjes zijn altijd leuk, en de babykamer opnieuw decoreren... grote broer krijgt een nieuwe kamer, heb al zin in schilderen
Dat boek van Moeders voor Moeders wat is dat voor een boek? (hoe heet het ? ) @ claire: mooi testje Ik ben net naar de sportschool geweest vond het dooodd eng was bang om misselijk te worden of van mijn eigen te gaan maar dat gebeurde gelukkig niet... Lekker ontspannen lesje en dat wil ik voorlopig proberen vol te houden
Hey dames, Hier word ook nog genoeg afgekletst. Heb moeite om alles bij te houden maar goed. Zag dat met claire bijde MvM alles goed was, weer een posi test (wat ook wel logisch was maar ja). Weer een hele geruststelling dan maar. Nog steeds positief hihi En van Sterre nog geen nieuws? of heb ik erover heen gelezen?
zooo ik meld me ook nog ff.... @Claire.. om maar even met jouw gyn te spreken.. (ff sarci doen).... daar (op die test) heb je ECHT wel op gekleurd met een stift! Nee hoor meis.. GEWELDIGE KNALTEST.. heerlijk he hoe je gelijk steeds weer wordt bewezen.. geweldig toch.. geniet ervan @Enise.. ik zag ineens je naam en dacht JEUH... geweldig.. zie je al zolang op dit forum eigenlijk overal en nergens, met zo'n duidelijke wens....(natuurlijk hebben we die wens allemaal) maar jouw naam viel me gewoon steeds op.. weet ook niet waarom. GEFELICITEEEERD... en natuurlijk ook alle andere NIEUWE MAMA's GEFELCITEERD.. Er was er ook morgen iemand met een bijzondere reden vroege echo.. SUCCES MEIS.... en euh.. pja.. ik ben moe.. hele dag gewerkt.. vanavond cursus en net nog ff warmgegeten... best lekker een gehaktbal om 11u... nou ja.. ik duik mijn bed in.. morgen en pyama dag denk ik maar.. DIKKE KNUFFEL ALLEMAAAL.. ga morgen ff uitgebreid reageren.. ben ik nu te moe voor...