November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @zonnetje.. bij jou mag he zo langzamerhand ook wel.. nog gerommel???

@Suus.. jij ook al niet kunnen slapen.. pfff.. zo vermoeiend...aaaah

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en...

Stiekem ben ik stikjaloers.....

Ik wil ook...

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou ja.. morgen wordt ik gestript dus dan ga ik KNALLEN!!!...whahahaha.. voor de meiden die nu bezig zijn...

SUCCES EN STERKTE.. nog even.....

4. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ichtus bij mij mag het ook wel maar jij en alle andere die over tijd zijn eerst.

De mijne maakt nog kans om geboren te worden op de uitgerekende datum morgen.

Geen gerommel hier, onderstel doet wel pijn maar dat hebben we volgens mij allemaal wel.

5. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Hier zojuist trouwens weer een middeltje geprobeert om het hemeltje die mijn moeder gemaakt heeft te verlossen van wat potloodstreepjes. Hij zit nu in de was over 1 uurtje weet ik meer. Hoop zo dat het geholpen heeft mijn moeder huilt er gewoon om en wil zelfs overnieuw beginnen terwijl ze voor deze al zoveel moeite heeft gedaan.

6. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Flex en Yihaa, spannund!!!

Dat word beebnieuws vandaag! Eindelijk!!!

Claire, ik was dat inderdaad van de rooibosthee! Moet wel de echte kruidenthee zijn he, niet van pickwick of zo... en dan ongeveer 10 - 20 cc in een flesje bij de voeding of los geven na de borstvoeding.

Ohhh... en vandaag de elfde van de elfde... ALAAF! haha

Verheug me nu al op Roann zn eerste carnavalspakje!

Zag ook weer wat nieuwe namen, welkom meiden, klets maar gewoon met ons mee!

Zonnetje, morgen is/was onze dag, komt nu dichtbij he! Succes...

Princi, hoe was je dag gisteren? Heb nog geen smsje gehad, dus neem aan dat de kleine meid nog lekker warm in je buik zit!

Hmm.. ff denken, er was nog iets waar ik op wilde reageren, maar ben t ff kwijt...

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Zonnetje.. zijn het gewone potloodstreepjes??? want dan kun je ook een GUM gebruiken..(niet raar bedoeld hoor).. ik maak hier nl veeel en vaak potloodstreepjes mee in kleding.. ik krijg t er met wassen niet altijd uit, maar met een gummetje wel...

en als t ander soort spul is dan zou je nog kunnen proberen om hele goedkope haarlak erop te spuiten.. even laten drogen en dan met een natte doek poetsen... Goedkope haarlak bevat veel alcohol en en daardoor trekt het inkt uit stoffen..als het dan droog is kun je de haarlak (met dus de inkt inmiddels die er is ingetrokken) zo met een natte doek verwijderen.. maar weet natuurlijk niet welke stof je hebt voor je hemeltje enof de haarlak die stof kan aantasten.. iig succes..hoop dat t nog goed komt....

@Jess.. ik zie je naam staan en herrinner me je geboortekaartje.. echt SUPER zeg...heel orrigineel...

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @KRAMPJES.. het enige dat hier hielp bij de kids..(vooral bij Jur) was venkelthee.. die kun je bijde drogist halen.. t zijn korreltjes.. 1 theelepeltje in lauwwarmwater (fles temp) ong 30 cc.. dan even goed roeren en de korrels lossen op.. Hier werkte t direct...echt supermiddel en speciaal voor de kleintjes..

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    flx3 spannend meid, maarre lijkt door te zetten, hopenlijk vandaag de kleine in je armen!!

10. Miss Mommy

Oh ja, inderdaad, mooi kaartje Jess!

Ichtus, hier 'mochten' ze de venkelthee niet meer adviseren, maar hoe en wat weet ik niet...

Maar als de rooibosthee niet geholpen zou hebben, zou ik dat ook geprobeerd hebben!

11. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Ichtus een gum al geprobeerd, het gekke is dat het van z'n speciaal textielpotlood is.

Haarlak kan ik wel proberen op een overgebleven stukje stof thanx en anders zit ik nog te denken aan nagellak remover werkt meestal ook overal op. ach zolang ik overgebleven stukjes stof heb blijf ik experimenteren.

Miracles das waar morgen zou ook jouw uitgerekende dag zijn. !!!

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Suusje.. misschien omdat venkelthee niet goed is voor de tandjes, maar in het begin hebben ze die natuurlijk nog niet..zal hier s vragen waarom t beter is van niet als ze hier is.... maar ja.. dat duurt denk ik nog wel een weekje...

13. Miss Mommy

Dit is Roann zijn geboortekaartje!

Links is de achterkant, rechts de voorkant...

14. Miss Mommy

En de binnenkant...

15. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ichtus, ik sloeg eigenlijk wat dicht met; Oh, okay.... Maar we zouden voor de griepprik komen. En toen zei ze dat ik die dan wel over 5 weken kon krijgen. Ik ben dan zo'n muts die op dat moment niks weet te zeggen en achteraf denk ik; Sjeezus, eigenlijk is 't best wel erg dat ze dat gedaan heeft!
    Maarja, hij zit er al in en kan er nu niks meer aan doen...

En wat grappig, dat dat alleen bij jullie zo is, met Sint Maarten. Ik zal vanavond steeds naar de deur moeten waggelen, want mijn hubbie vindt het helemaal niks!

Flex, spannend allemaal!!! Denk wel dat je nu bezig bent dan.
    Zet hem op! Give us some beautiful news today!!!

En dat geldt ook voor jou Yihaaaaaaaa!! Kom op! Doe je best.
    Ik ben zeeeeeeeeeeeeeer benieuwd :)

Suusje, het is ook wel lekkerder hè, als je je dag een beetje gevuld hebt, gaat de tijd ook iets sneller. Elke dag binnen wat wachten schiet ook niet op.
    Baal alleen wel van dit weer.... Natte bende!

Zonnetje, ik hoop voor je dat die streepjes eruit willen, anders is het echt sneu voor je moeder....

Hier verder ook niks aan de hand. Gister wel pijn in m'n rug, maar das nu weer weg. Om 11.45 weer naar VK.
    Zal wel weer uitlopen op volgende week woensdag voor controle.
    Heb wel gedroomd over de 14e, dus wie weet???

16. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    WAUW Miracles, wat een ontzettend mooi kaartje zeg, mijn complimenten!!!!
    Echt heel uniek, top!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik krijg er vandaag een nichtje bij joehoe!!!

spannend spannend!!

18. Miss Mommy

Thanks... :D:D:D we zijn er ook helemaal blij mee!

Succes bij de vk trouwens, hoop dat de 14e uit gaat komen!

En zonnetje, weet je al wat van je hemeltje? Zou toch zonde zijn als t er niet uit zou gaan... zo speciaal gemaakt door je moeder en zoveel werk... zou eigenlijk niet mogen dat dat spul dr niet uit gaat!

19. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

@ miracles thanks voor je reactie maar blijkbaar niet mooi genoeg hij valt niet op hahaha alleen door jouw en flexie hahaha ;)

20. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

Superkaartje Miracles!

Deel Deze Pagina