@miracles wat een mooi lkaartje zeg!! @ hier lijkt het af te zakken ben totaal kapot en misselijk zit gewoon in tranen esmay is ook nog es ziek geworden en loopt alleen maar te huilen ik kan er niet tegen
jahoor jessica is wel opgevallen maarre hier allemaal moeders in spe met hoofd als vergieten..' merk dat ik heel veel zie en lees en dan vergeet te reageren. Vond het een stoere kaart!Miracles jouw kaart is ook erg mooi. Wij hadden ook zo''n idee enne er zou dan een fotograaf komen om de fotos te maken, maar ik durfde het niet aan omdat zoon met een hele grote punt op zijn hoofd is geboren (te lang in het geboortekanaal vastgezeten) enne hij op kinderafd. lag eerste daagies.. maar vind het resultaat bij jullie echt super.. wij een kaartje dat weer heeeel anders is.. grappig toch iedereen zijn eigen ding. zonnetje hoop dat t er uit gaat. Zou toch moeten als ze dat spul verkopen.
Flexgirl, kan Esmay niet worden opgehaald door iemand? Kan me zo voorstellen dat je nu even geen zieke dochter erbij kan hebben. Jessica, Ik heb even teruggekeken en ik vind het een superstoer kaartje! Erg leuk!
Hey meiden, Tjonge jonge jullie hebben het niet makkelijk he?! Sterkte hoor, hoop echt dat jullie kleintjes snel komen. Onze Roan woog gisteren 3640 gram. 150 gram boven zijn geboortegewicht terwijl hij pas volg week weer op zijngeboortegewicht hoefde te zijn. Kleine dikzak, maar zo lief! @Miracles: Ook alweer een nachtdienst gehad? Pff, zwaar he. Mijn vriend en ik hebben al een week niet meer samen geslapen, we wisselen elkaar af. Vannacht heeft de schat de hele nacht alleen gedaan om mij een nachtje rust te geven. Schrok om 7 uur wakker... Dikke kus van Roan voor Roann, hihi @All: Denk aan jullie....
@Jess.. heeeej.. ik had ook gereageerd..... errug mooi kaartje zelfs.. zo origineel!!! @Flex.. dat meeeeen je niet.. kun je Esmay niet laten ophalen?? dan kun je je ontspannen een beetje misschien.. rondlopende kiddies (zeker als ze niet lekker zijn) zijn niet bevordelijk voor een bevalling... kop op meis... hele dikke knuffel!!!! maar ohw wat leef ik met je mee....
ha trieske jullie wisselen de nachten om? dat is wel handig..komt de kleine vaak snachts enne is je man nog vrij?? Ben benieuwd hoe dat straks hier gaat lopen..
Inderdaad Fl3x, of eventueel iets regelen met jullie ouders??? Kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit na zo'n nacht! Wij gaan vandaag bij mijn opa (96 jaar) en oma (92 jaar) op bezoek met Roann, ben s benieuwd... ze weten namelijk niet dat we komen, dus dat zal wel een hele grote verrassing zijn!!!
Jessica, heb ff terug gebladerd, had hem nog niet gezien... Wat een leuk kaartje zeg, echt goed bedacht, vind hem heel stoer. Mijn broer zal hem geweldig vinden!!!! Dat is echt een voetbal-liefhebber... Zelf zo creatief geweest? Trouwens, wij liepen toch aardig gelijk op qua uitgerekende datum? Als ik mij zo herinner? Ik wil nu ook!!! Mijn beeb zou sowieso 8 en misschien wel 9 pond wegen, dus wil niet dat er elke dag nóg eens 30 gram bijkomt........ Flex, als ik jou was zou ik inderdaad gewoon iemand vragen of je dochtertje daar heen kan. Je moet nu wel om jezelf en de baby denken. Misschien omdat je je nu zo shit voelt, zwakt alles af??? Je moet er wel helemaal voor kunnen gaan, en dat lukt je nu niet... Sterkte en succes meid, vind het niet leuk voor je....
Zo Miracles, wát een leeftijden. Lijkt me geweldig, zulke oude ervaren mensen en dan zo'n klein nieuw mensje wat nog van niks weet samen te zien..... Zo gaat het leven altijd door..... Mooie foto maken!!
jes en Miracles, allebei een mooie kaart hoor heel anders dan die van ons word. ( Jes sorry, dat ik niet eerder gereageerd heb) FLEX, iid esmay misschien ergens anders heen en is Flex man Thuis?? heb je de vk al gebeld, wellicht kan ze helpen of heeft ze een idee om het makkelijker te maken. Hemeltje wederom niet streeploos. nu toch opgehangen na wanhopig van alles erop gesmeerd te hebben. Ik laat mannetje vanavond wel mee beslissen, misschien omdat ik weet dat het er zit dat ik me eraan erger, en misschien valt het voor een ander niet op. Zou het anders echt niet meer weten niks meer van yihaa gehoord dat zal dan wel zeker babynieuws worden!!
goeiemorgen @ fl3x.... jeetje.... t zit je totaal niet mee..... misschien idd een idee als je kleine meid even uit logeren gaat? zodat je even alleen aan jezelf hoeft te denken? *knufffsss* @ trieske ... super dat roan zo goed groeit! @ zonnetje... zonde zeg van dat potlood shout al geprobeerd? @ ichtus..... yay morgen strippen @ miracles.... idd mooi kaartje @ yihaa.... heeft het doorgezet? @ lydia... jeetje lekkere blundervan de assistente zeg @ misschienmama.... super dat jullie kleine meid lekker thuis is! en al goed gegroeit en wat een moppie! @ jessica.... vind je kaartje super hoor! @ miracles... veel plezier bij je opa en oma! -------------------------------------------------------- ik zal vandaag of morgen op mn babysite de foto's neerzetten van de kleine en de fam Ze kwam vanacht maar 1 keer voor de voeding om 3 uur en toen pas om 8 uur infacol helpt goed gelukkig verders nog contact met cb gehad want gister spuugde ze weer golven ze had op de 120 cc voeding moeten zitten sinds zondagnacht maar ze krijgt t of niet weg of spuugt de halve voeding uit dus we zitten op 90cc en daar doet ze het prima op kolven gaat prima en vanacht weer gelukt om goed aan te leggen Ze heeft moeite met de hamburgerhap vandaag even een lekker pyjama dagje wat dvdtjes kijken Ze ligt nu lekker op mn borst te slapen o ja en zo schattig ze heeft al een favo speeltjes glim pooh (zo noemt manlief t) en dan zit ie met maffe stemmetjes te praten gweldig
Goeiemorgen meiden.... Hier weer beroerd geslapen. Heb de hele kop vol snot. Ga straks even stomen haha. Flex is het afgezakt??? Oh wat balen zeg. Kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Yihaa aan het bevallen??? Zou wel grappig zijn op de uitgerekende datum. Jess en miracles mooie kaartjes hoor!! En inderdaad ook heel anders dan die van ons. Maar gelukkig is er heel veel keus. Was anders ook zo saai als iedereen hetzelfde kaartje deed. Hihi
@claire..wat klinkt dat heerlijk.. pyama dagje met beebje op je borst te slapen.. zoooooooooooooooooo jaloers... ik wil ooook!!! Waarom blijven mijn kids toch zoooo lang zitten... kennelijk is het prettig daarbinnen, want wat ik ook doe... niks werkt...pfff.. ik wil zo graag hubiie bellen en zeggen:" kom maar naar huis..its showtime" ZUCHT
Oooh claire wat schattig. Je husby is ook helemaal trots op zijn kleine meisje he. Wat leuk om te zien. Van die stoere mannen...maar ondertussen hihi
hey meiden ff snel bericht me vriend is ff met esmay naar de supermarkt ik heb net de vk gebelt ze zegt dat ik naar bed moet gaan en moet gaan slapen doordat ik zo moe ben zakken de weeen af en kan het nog wel een tijdje gaan duren dus ik kruip me bedje in en hoop dat alles weer op gang komt al die helse pijnen vannacht voor niks ben er echt klaar mee vooral rottig voor me vriend want die moest eigenlijk gewoon werken
@ fl3x... hup je bed in en gaan slapen jij en foei! eerst jij en jullie gezinnetje nu en dan pas je vriend/mans werk