November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

hey meiden nou thanks voor jullie leuke reacties whahahah ;)
    @ lydia ja volgens mij zaten wij ongeveer op dezelfde uitgerekende datum zou vrijdag zijn/...... maar sowieso werd hij al 1 week eerder gehaald en nu is hij vrijdg al 2wkn oud .... gaat zo snel.......

2. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

zonnetjeE, wat zonde van het hemeltje... weet zo ook ff geen oplossing...

Claire85, wat een lieve foto! Echt een poppie om te zien

Lautjuh85, succes met stomen ik hoop daat het oplucht

Ichtus, pffff hoe bedoel je wachten duurt lang

Flexgirl, slaap lekker ;)

Stiekem vind ik het toch wel jammer dat ik nu deze spannende dagen niet zelf mee maak, was over 9 dagen uitgerekend...

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ga me ff aankleden. Moet om 11.40 bij de vk zijn.
    Hoop dat beebje is ingedaald.

Flex slaap lekker meid. Hopen dat de weeen daarna weer op gang komen!

Is princi al gespot?

Misschienmama kan me voorstellen dat je dat een beetje mist. Die spanning van zou het nu? Maar je hebt wel een prachtige dochter op de wereld gezet!! En ze doet het hardstikke goed. Daar mag je trots op zijn!

4. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

Lautjuh85, Ja we zijn er ook trots op! Ze heeft toch heel veel op eigen kracht moeten doen zonder de hulp van mama. Succes bij de VK!

Enne Princi online gespot

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hahaha dat is leuk, ik word gespot :).

Maareh ja...het rommelt hier verder en maar gebeurt verder niets...het word wel steeds ietsje serieuzer maar ja...

Ja ichtus, fl3x, suus en mamsie...we hebben blijkbaar hele gezellige buiken...met veel woonplezier of zo....

Verder heb ik wel alles gelezen en gezien maar ben ik natuurlijk ook alweer een boel vergeten. Ik zag in elk geval leuke geboortekaartjes en mooie fotootjes!

Misschien mamma...wat een sterke meid die Aimy van jou!

Ik vind het zo leuk dat alle nieuwe mamma's nog zo gezellig blijven komen hier!! Maar jee, dan wil ik toch ook steeds grager...

Oh Lautjuh...je pendel kwam niet uit...gelukkig ;). Ze heeft mijn verjaardag mooi over geslagen!

Zo ik ga weer ff verder hangen...slapen was altijd een van mijn talenten maar tegenwoordig....

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Jeetje wel veel overtijd...

@Fl3xbeeb!Komt u maar!

@jessica Joh had je kaartje gezien maar zoveel berichtjes steeds hihi
    Ik vind het hartstikke leuk,zon lief koppie he

Ik ga 1 bestellen voor joe denk ik zodat we wat in joey's boek hebben staan

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hoor net dat een mama van school (dinnetje van mij) vannacht is bevallen van een dochter FEMKE.. ze was 1 dag voor mij uitgerekend..NU WIL IK HELEMAAL....

Bah.. heb weer een baaldag merk ik wel weer...

Zit maar te zitten en letterlijk te wachten op weeen.. daar wordt je zo moe van...ik ga ff douchen met Lisa.. zitten nog huispak.. dan Marijn die lekker zit te spelen naar bed brengen en dan Jur ophalen van school...Ben ik er meteen ff uit..misschien fris ik daar wat van op...

9. linde90

linde90 Niet meer actief

jessica en miracles, hele mooie stoere kaartjes van jullie mannetjes

Flex, hopen dat de slaap je goed doet, en dat het dan eindelijk door gaat zetten. heb met je te doen

Sint maarten doen ze hier niet aan, (hoop ik, want heb niets in huis)

Verder geen idee meer, ben een ongelooflijke vergiet op het moment. Lees wel mee hoor.....

@ Hier,

Ik heb zo een ongelooflijke last van mijn rug, kan me eigen na het douchen niet eens meer staand opmaken, wordt er een beetje gestoord van:(, hebben jullie hier ook zo een last van? En hebben jullie misschien tips???
    Sorry voor geklaag:(

10. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    nou meiden, goed gesprek gehad met gyn..
    voors en tegens van inleiden na kz. en direct kz.
    toch voor gekozen om (als t nog niet geboren is) me maandag in te laten leiden..heb dan zo'n 70 procent kans op een natuurlijke bevalling..
    dusse uiterlijk dinsdag heb ik de kleine in mijn armen zijn de gyn..!!

@ zonnetje heb over inenten gevraagd. Hij was heel resoluut vrijdag in laten enten bij de dokter (als je dan nog niet bevallen bent). Zal de dok. morgen dus ook ff bellen- kijken of zoonlief ook gelijk mag..die is boven de 4 maar straks wel een huisgenoot van de kleine natuurlijk..)

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    een weeendans misschien een idee?;)

12. linde90

linde90 Niet meer actief

ff de heupjes losgooien, misschien inderdaad wel een idee hahaha, zal er ook heeeeeeeeel charmant uitzien. PAS OP:! ZWENKT UIT!!

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D lol lara

wat ik niet meer kon was een flinke heupzwaai maken zodat hubby half omver ging :p
    van de week lukte het weer hij schrok ervan

14. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Lara, ik heb sinds eergister ook helse rugklachten, maar weet ook niet ermee te doen. Heb zo'n pittezak, die leg ik er wel tegenaan, scheelt wel wat...

Kom net bij VK vandaan en heb gezegd van m'n hoofdpijn, rugpijn, mega dikke vingers en dat ik er echt klaar mee ben.
    Ze zag wel dat het niet echt lekker meer met me gaat, maar mijn bloeddruk was mooi en het hartje van de beeb klonk weer super, dus wachten we nog ff af.
    Maandag wil ze me weer zien, iets eerder als normaal.
    Zit ik in de auto, huhuuuuuu....... vette huilbui... Ik wil niet meer, ik zit er doorheen ff... Kan alleen maar huilen... Gelukkig waren er geen mensen op straat en kon ik zo mijn huis induiken. Nu lekker yoghurtpak aan en ik doe niks meer vandaag....
    Echt een baaldagje denk ik... En heb zin in patat!

15. linde90

linde90 Niet meer actief

thanxs voor de tip, ga zo lekker kruikenzak warm maken!

En yoghurtpak hahaha, Patatjes JUMMIEEEEEEEEE

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

We hebben ook al onze afspraken verzet en zit ook in mijn huispak
    Hubbie moet morgen naar de dokter om slaaptabletten gaat niet goed met hem
    Hij kan niet slapen overdag en is snachts ook wakker als joey wakker is dus hij MOET slapen!
    Begint ook chaggie te worden...
    Niet leuk!

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    knuffs lydia, zet hm op!
    (makkelijker gezegt dan gedaan, ik wou aan t eind ook even alles kort en klein meppen omdat ik t zat was)

net al iemand van t cb geweest :D
    om 2 uur al de gehoortest

18. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Suusje Ok dus gewoon, als er nog niks is vrijdag effe laten prikken, thanx voor het vragen.

Goed/mooi vooruitzicht toch dat je dinsdag de kleine zeker weten in je armen hebt.

Lara hij is leuk zwenkt uit.
    Ik bots namelijk vaak tegen hubbie aan.

Patatjes, ik heb er nu ook al een uurtje ofzo trek in maar ja om nu naar de frituur te moeten lopen in dit weer is me iets te gek

19. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Graag gedaan Lara :)

Puzz, wat lastig voor je man zeg, hopelijk werken de pilletjes.

Claire, thnx :) Ik ga er gewoon voor dat hij of zij voor maandag er is... Ga zo ff stofzuigen en wat dingetjes doen toch maar... Misschien komt het dan wat sneller allemaal....

Lees af en toe wel wat mee en als ik zin heb, reageer ik wel...
    Bye bye ladies, knuf!

20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    hey meiden,

Hier terug van de vk. Kleine is nog niet ingedaald. Grrr....
    Eigenwijsje....
    En omdat ik zo verkouden ben mocht ik geen neusspray gebruiken zei ze. Dat kon weeen opwekken. Nou dat vinde ikke helemaal niete erg. Hihi. Dus meiden die graag willen bevallen!!! Pak die neusspray hihi

Deel Deze Pagina