Flex wat weer balen. En een stomme vk heb jij! Ik hoop dat het snel doorzet! Hebben jullie al veel kindjes aan de deur? Hier is het even rustig.
Yihaaa & Yihaaa-man, gefeliciteerd met jullie zoon Kees!!! Geniet ervan! Fl3x, kom op meid... nog effekes volhouden, dan heb je jullie meisje in je armen! Succes!
Hier gelukkig ook geen Sint Maarten, wel zag ik al allemaal kinderen in carnavalspakjes rondhuppelen vandaag en de bekende rood-geel-groene vlaggen uithangen!
zoo ben ik ook weer ff.. YIHAAAA.. GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON KEES!!.. SUPER DAT T ZO GOED IS GEGAAN.... GENIET ERVAN @Flex.. meis wat een dag.. de eerste 4 cm duren t langst zegt men dus dat heb je er bijna op zitten.. heel veel succes.. Je kunt t.. @Claire.. mooi spul he van FEETJE.. hier ook een fan.. blijft ook mooi in na wassen etc.. @Minkep.. mooie foto's weer..en ook hier.. bekend pakje.. heb t klaar liggen voor na de geboorte...hihhi @euh...Verder geen grote bijzonderheden toch??? Hier.. Manlief kwam eerder thuis van t werk.. altijd lekker, maar ik sliep op de bank en schrok me dus rot..das niet fijn wakker worden...ik voel van alles, maar geen concrete bevalling dingen dus ja.. Morgen naar vk en strippen om 14.15.. we zullen zien wat t doet.. @Princi.. goed dat je t vochtverlies hebt laten controleren.. altijd leuk om t hartje weer even gehoord te hebben.. Ik heb beebje vandaag eigenlijk heel weinig gevoeld bedenk ik me net.. hmmm.. s kijken of ik contact kan leggen...
Hey meiden, Ik heb Fl3x al 2 berichtjes gestuurd.. Maar ik krijg niks meer terug,zou het nu dan echt doorgezet zijn..? Ik hoop het zo voor haar. Misschien iemand hier die al iets heeft gehoord.?? Liefs claudia.
Nou dan is FLEX vast heeeeel druk met puffen...hoop voor haar dat t niet zo lang gaat duren.. ze was al zo uitgeput...heb echt met r te doen...
Heb net een liter bitterlemon achterover gedrukt... (is geen 17 ltr, maar toch iets...) zit nu een bak kwark naar binnen te werken...heerlijk.. ik ga zo ff op de bank hangen...kom zo nog wel kijken....
Hoi hoi, Hier ben ik weer, vandaag was ik even helemaal weg, ontvoerd door mijn schoonouders en daar de hele dag gehangen en Wii games gespeeld met schoonma Errug gezellie.. lekker gegeten daar en nu weer thuis. Dus helemaal geen last gehad van die sint maarten toestand! Zal nu ff doornemen en reageren zodat ik weer helemaal up2date ben: Yihaa: Oeeeeeeh IK LEES DAT JE BEVALLEN BENT!!! Gefeliciteerd met je zoontje!!!! Flex: SPANNEND!! hoop dat ik verderop lees dat je bevallen bent! Suusje: Hopelijk is het inleiden niet nodig! Maar toch ook weer prettig om te weten dat je sowieso dinsdag je kleine uk in je armen hebt! Maar goed dat wordt dan ook wel tijd! Lydia: Verrot van die baaldagen, Knuff, hopelijk heb je lekker thuis kunnen ontspannen in je yoghurtpak En hebben de patatjes gesmaakt? Lautjuh: Nog niet ingedaald dus.. de kleine zal wel denken, mij niet gezien om met mn hoofd klem te liggen .. hihih. Geef hem/haar eens ongelijk! Spannend dus! Princi: Zit jij stiekem vruchtwater te verliezen??? ik heb nog geen sms... oh lees het verderop al... je bent gewoon een broekplasser!! haha grapjuhhhhh (kuzz) Miracles: Leuk bij je opa en oma!! En wat vonden ze er van? Helemaal geweldig en trots natuurlijk!!! Idd gewoon bijna een eeuw zit er tussen, wow! Toch mooi dat ze dit kunnen mee maken. Minkep: Mooie, lieve fotootjes en dat pakje.. hihi ja volgensmij heeft heel nederland met meisjesbeeb die!! Flex 2e keer: Gaat het nu dan eindelijk doorzetten?!!!!! Ik hoop het meid! Suc6 en je kunt het... ook al ben je bekaf, je kunt het! TSJAKKAAAAAAH Ichtus: Nu jij ook nog hè!!! Zeg even tegen die eigenwijze meid van je dat het tijd wordt!! Zoooooo volgensmij ben ik nu wel weer redelijk bij.. kan haast geen dag meer weggaan, anders mis ik veelste veel! Hihi.. Nou, ik ga m'n pyamaatje aan doen en lekker op bed liggen tv te kijken.. ben echt moe, heb mijn middagdut niet gedaan en dat merk je dan echt wel! Weltrusten dames en succes met puffen!! XxX
Oh Miss....dus als jij vocht verliest, dan is dat dus urine???? Bij mij niet hoor...was gewoon weer eens die eeuwige slijmprop...die is bij mij eindeloos.... Hahahahahahaha! Lekker joh sint maarten gemist. Ik spreek je morgenochtend weer hè!? Fl3x, spannend!!!! Zet hem op!!!! Ichtus...als het helpt dat ga ik morgen ook bitter lemon drinken