Goeimoggel meisjes! Hier vanmorgen de laatste test "opgebruikt"! 2 dagen na NOD en echt zo'n super knaltest! Heb m in mn album gezet. @Claire, jij ook zo'n mooie test zie ik! Fijn is dat he, geeft je toch wat extra vertrouwen. @Nieuwe november mama's welkom en GEFELICITEERD! Ik vertrek zo weer naar mn werk, dus tot vanmiddag!
goeiemorgen! ik heb sterre idd ook niet gezien sterrre waaaar ben je?? en hoe is het? @ bruisje..... whahahahaha ja die vrouw van mvm het verteld van alles die stond met r oren te klapperen Maar volgens haar kwamen dat soort blunders vaker voor dus allemaal stelletje eikijkers!
Hoi allemaal! Hoe voelt iedereen zich vandaag.. ik vandaag voor het eerst... helemaal niets! Gisteren heel de dag knallende hoofdpijn gehad.. en daar ook mee gaan slapen.. en pijnlijke tepels.. maar vandaag niets... *Hopend dat het zo blijft * Bij mij heeft moeders voor moeders gelijk de volgende dag gebeld nadat ik me had aangemeld via internet en vandaag ga ik mn 3e fles volplassen .. Plassen jullie ook zoveel? Dat heb ik nooit geweten.. Alleen 's ochtends al plas ik zown witte gietkan helemaal vol (die je moet gebruiken om je plas over te gieten in zo'n groene fles. Nja op mijn werk ga ik 1x plassen (ik neem ze niet mee naar mn werk ) en dan hou ik het op tot ik thuis ben en dan zit de fles bijna zo goed als vol.. vond het bijna schrikbarend hoeveel ik plas .. Groetjes Mo
goedemorgen! Ik kom me hier nu ook officieel melden! Ik was al bekend als MEELEZER.. whahahaha.. Maar dankzij een account wat niet geactiveerd was en kon worden bleef het daar ook bij! Dankzij bruisje.. (thanx meis!) kan ik hier nu gezellig mee gaan schrijven! Ik ben zoals al is verteld al bekend op dit forum. maar dan onder een andere naam. Die naam neem ik straks gewoon weer aan denk ik.. dit is voor de eerste weken.. totdat ik voor mijn gevoel uit de gevaren zone ben.. (zo bij de 10-12 weken) ik heb al een dochtertje van een jaar en ben nu dus zwanger van onze tweede! ik heb voor de zwangerschap van mijn dochtertje een ma gehad bij 10 weken.. ben toen gecurretteerd. Ik zou toen eigenlijk uitgeteld zijn op 10-11-2007. Zou dit een tweede kans zijn? Het gaat tot nu toe goed! Ik ga weer bevallen in het zkh, krijg namelijk een geplande keizersnee, en ga weer borstvoeding geven. ik ben uitgeteld op 12 november. zo.. jullie zijn weer een beetje op de hoogte!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah tis je gelukt.. goed zoooooo.. hoop dat de naam je bevalt..whahahahahaha...en euh... WLEKOM natuurlijk
whahahaha.. MO schrikt van haar eigen plasgewoontes.. GE-WEL-DIG.. ik vind t juist mega irritant dat ik zovaak naar dat koude hok moet.. ik verdwijn dan ook vaak naar boven.. daar is t lekker warm...boekje erbij....whahaha
veel plezier bruisje! en de naam is perfect hoor! vanavond ga ik proberen de testen in mijn album te krijgen ok? ben daar zoooo slecht in.. heb manlief daarvoor! Die mag helpen! erg he.. hier staat inmiddels alles op het vuur voor de hutspot van vanavond.. jakkie.. als ik er nu al aan denk.. pffff... niet aan denken dus.. euh.. ik ga straks een poging doen tot reageren.. Volg jullie echt al vanaf het begin dus weet wel wat dingen. (als ik het vergeet kan ik het natuurlijk op zwangerschapsdementie gooien.. whahahaha)
flexgirl.. jij deelde gisteren taart uit... Heb je nog een stukkie over....?? LEKKER!!!!! en 6000 berichtjes... JEEEEEEJ. Elite member!! Claire.. grappig.. zuurtjes tegen de misselijkheid. Ik pakte altijd kauwgom. Hielp perfect! ennuh.. MOOIE TEST!!! zwangerschapskleding.. gisteren de tas met kleding van e vorige keer eens van zolder gehaald. Veel winterkleding.. dus zal nu wat nieuw spul moeten aanschaffen! wat erg... Maar er zit een 3-kwartbroek bij die ik zo aan kan doen. en longsleeves die niet zo dik zijn. dus dat komt mooi uit! de vorige keer hoefde ik pas positiekleding aan met 17 weken.. dat zal nu wel anders zijn.. september: Bruinverlies is heel normaal, net zoals je vk al zegt. Niet druk om maken.. (al weet ik als geen ander dat dat niet zo makkelijk is!!) Ik heb bij mijn vorige zwangerschap van 6 weken tot 11 flink gevloeid.. pfffffff... that was hell!! Gelukkig toch alles goed! miracles: buik moet je zeker beschermen tegen de zon. Beste is om zo goed als niet in de zon te gaan zitten of om je helemaal in te smeren. Je buik wel bedekken!! Zwangerschapsmasker is ook iets wat je kan krijgen.. niet fijn!!! pampailio: Leuk dat je meeleest! En mocht het raak zijn in dec kom je toch gewoon naar nov toe.. die maand maakt het 'm ook niet meer uit toch?? alle nieuwe zwangere mamma's welkom! (waaronder ikzelf.. ) puzzcat.. hier ook iemand die gek is van babywalz.. van asten babystore in tilburg is trouwens ook echt coooooool en groooooooot en heeeeeeeel veeeeeeee keus!! kwaaltjes.. hier zo goed als geen.. ja.. MOE! en heel soms 's ochtends een beetje misselijk! bruisje.. ik moet ook wel lachen om de reactie, wat word er veel geschreven.. bij de feb mamma's 2008 hebben we zelfs een dag gehad dat er over de 100 blz bij waren.. dat is toch niet normaal! Dus ja.. dan is het hier rustig!! maar dat gaat helemaal goed komen hoor!! thasmo: geniet er maar van dat je nu even niet zo veel voelt.. whahaha.. dat komt dan vaak dubbel zo hard terug.. zo.. volgens mij heb ik nu even genoeg gereageerd[/code]
goedemorgen meiden allemaal..we zijn weer een dagje verder joehoe..Claire wat een mooie test,je zorgen gemaakt om niks.Lekker om dit weer te zien geeft je een super gevoel.Hoe voelen jullie je verder allemaal?Ik heb echt een pijn in de rug niet normaal,ook kan ik mijn broek nu al niet meer aan.Denk dat ik met 6 weken het toch echt moet vertellen anders vragen ze er zelf naar.Nou heb zoveel gelezen kan het niet bijhouden dus voor iedereen een fijne dag sterkte/succes Alle nieuwe mama`s van harte gefelicicteerd!
he meiden sorry kan even niet op iedereen reageren ben zo hondsberoerd maar wilde alleen ff de nieuwe zwangeren feliciteren
och flex toch.. toch net zo misselijk als bij esmay.. bah bah..hoop dat t snel overs is meis.. @Mommy.. ik ben beniuewd naar je testen..hihihihi...en manlief kan dat! helemaal goed...kusje voor dochterlief.. @Hier net mijn ouders gebeld..mijn moes had al zo'n vermoeden.. en ze was er helemaal blij mee.. had ook niet anders verwacht.. ook mijn broer maar meteen gebeld.. ook helemaal blij.. schoonzusje werkt waar ik werk en wil niet dat ze daar vragen krijgt zonder dat ze t weet.. men vroeg mij gister nl al of ik zwanger was want ze zagen een buikje.. dat moeten we dus niet hebben.. Vanavond gaat hubbie mijn schoonouders dan maar inlichten.. en ook op t werk heb ik t maar aan mijn teamleidster gemeld.. Net ook mijn beste vriendin verteld dat ik waarschijnlijk met een dikke buik op haar bruiloft verschijn in oktober....vond ze helemaal leuk.. zo dat is dus gedaan...whahahah....
Hallo allemaal, Ik voel me best nog goed,op wat pijnlijke (.)(.) na,maar wat niet is kan nog komen,bij de zwangerschap van m'n dochtertje kwam het ook pas na de 6 weken. Wat betreft mvm ik weet niet of ik wel weer mee wil doen,ik heb al 4 keer meegedaan,maar ja is wel voor een goed doel natuurlijk........
Bruisje: goed dat je het verteld hebt Flex: balen dat je zo misselijk bent zeg NIeuwe zwangere: Welkom! Hier gaat het eigenlijk nog steeds wel goed.... Weinig klachten, eigenlijk helemaal niks, alleen af en toe een rommelende buik.. Ow en ik wordt misselijk voordat ik ga eten maar dat is een teken van: Kom je moet nu wat eten! Daarna is het ook weg..... Vriendlief vond dat ik verloskundige moest bellen om te vragen of ze echt geen eerste echo maken tijdens de eerste afspraak maar dat doen ze niet pas 2 - 3 weken daarna dus hij opgelucht
Hey meiden Ik voel me net een dweil... Zweverig en op het randje van flauwvallen... Ik eet en ik eet... Ik drink en ik drink... haha tis toch wat? Mijn schoonzusje zegt dat ze met haar meid ook zich zo voelde En met haar zoon ging ze steeds overgeven Nou we zullen zien haha
Puzzcat:iedere zwangerschap is weer anders he,zo had ik bij mijn jongens bijna nergens last van maar bij m'n dochtertje vooral 's avonds misselijk tot overgeven toe. Ik las ook iets over bruinverlies,heb ik bij m'n vorige zwangerscap ook gehad, hoeft dus niks te betekenen.
de kwalen beginnnen nu goed op gang te komen lees ik.. hier ook wat misselijk... zo af en toe.. maar tis niet zo erg ...hopelijk blijft het zo.. maar ik vind t ook niet zo erg eigenlijk.. (zeg ik nu nog)