Kom hier even illigaal maar hoor dat Fl3x aan het bevallen is en dat hier een soort van live update is. Ben benieuwd.
hihi ja mooie datum .. Me neef heeft van de week ook een kleine gekregen 9-11-9 hihi ook een leuke datum
jippie flx..dat schiet op, ga je de 11e halen offe wordt t toch de 12e..ach wat maakt het uit..als het allemaal maar goed gaat! Ga gelijk het lijstje erbij halen en je eraf halen. IChthus morgen na het strippen jij enne princi en mamsie gaan wij dan voor de vrijdag?? Ohhhh morgen zonnetje ook aan de beurt (ben nu wel erg benieuwd trouwens welke naam de juiste is!!)
Nou Dames, ik ga er vandoor!! Flex nog ff heel veel succes, en dalijk lekker genieten van jullie twee meiden!! Dikke Knuff
Overtijd: Ichtus 3-11 uitgerekend Princi 9-11 uitgerekend suusje 9-11 uitgerekend mamsie85 10-11 uitgerekend Uitgerekende data: zonnetje 12-11 uitgerekend Lara1 13-11 uitgerekend TJB 14-11 uitgerekend nina1982 15-11 uitgerekend Lydia2906 15-11 uitgerekend Miss 18-11 uitgerekend Knippy 25- 11 uitgerekend Lautjuh 28-11 uitgerekend
ik ga ook lekker slapen.. flx3 morgen lees ik wel hoe de kleine meid gaat heten...nog ff sterkte met de laatste loodjes!
Surf weet je al meer?? Tante wil graag naar bed ik neem vanaf nu voor haar waar HIHI Ze kan niet slapen.....
Yihaa gefeliciteerd met je zoon Kees @ flex 9 cm al of misschien is ze er al wacht op nieuws als ik het nog volhoud
hoi dames, ben al een tijdje niet meer op de site geweest. ik was eigenlijk 7 nov uitgerek maar ben 26 okt bevallen , vandaar . druk druk druk . onze kleine meid heet britt woog 3190 gr en was 47 cm inmiddels komt ze flink aan en doet t super goed . wilde t toch even laten weten ! gr lisa
hihihi.. Allemaal aan t wachten op bericht van FLEX...helemaal goed.. eindelijk.. ze is er bijna vanaf.. (de bevalling dan he..) kan ze eindelijk gaan genieten..!!!!!... Ik ben eigenlijk wel heul errug moe, maar wacht nog ff.. manlief is ook nog niet thuis... ga ff bakkie thee pakken.. koekje erbij.. jammie..