Ichtus jij bent ook al een eind overtijd, spannend voor jou dus ook. Volgens mij hebben wij ooit samen in een NOD topic gezeten begin dit jaar. Ben hier super illigaal de berichten van Flex aan het volgen hoorde het van Tante Mars nl.
Goed ik ga nu echt slapen!! ander benk morgen weer te laat whahaha.. Ik druk de pc morgen vroeg wel aan ..
Whoopie!!! Flex!!! Nog eventjes...of misschien is het al zover...ben benieuwd. Lisa en Lisaman nog gefeliciteerd met jullie dochter Britt!!!
ja ik zie t... zullen we deal maken.. Ruilen van buik??!!!.. Trek je t nog een beetje of begint de wanhoop te naderen???
Gaan volgende week voor het eerst naar HA wilde in jan. gaan maar heb het nu wel gehad. Wil nu wel eens weten wat er aan de hand is. Ook omdat ik nooit precies weet wanneer mijn ei is en mijn temp aardig schommeld. Maar van buik ruilen weet niet of ik daar nu al aan toe ben een week overtijd buik. Laat mij maar de hele zwangerschap meemaken lijkt mij wel net zo mooi/bijzonder
@Susan.. jaaah tuurlijk.. dat lijkt me ook beter.. maar ik wil er wel vanaf.. en dan kan die van jou mooi gaan groeien.. lijkt me mooie deal.. Hoop dat er niets aan de hand is.. en dat je heel snel 2 mooie strepen ziet meis.. @hier.. ik ga mijn bed op zoeken.. zit te knikkebollen hier en heb afgelopen nacht ook al zo slecht geslapen.. mocht het strippen morgen wel werken dan zal er van slapen morgen ook niks komen dus kan wel een goede nacht gebruiken... Dikke knuff.. en hoop morgen op mooi nieuws van FLEXIE!!!
Ichtus veel succes morgen dan maar. Hoelaat moet je? Kom ik hier morgen nog even kijken voor jou. Ik ga ook zo naar bedje. Lees het morgen wel allemaal
@lisa gefeli met je dochter britt! Ohh fl3xie Toch nog 11 nov? Ohh wat bijzonder Al is hier niemand komen zingen haha Ik ga ook op bed maar ik denk aan je meid! Spannend!
Hallo meiden, fl3x en fl3xman zijn de trotse ouders geworden van Kaylee Eloise.. 4210 gram.. Ze moet vanacht in het ziekenhuis blijven,teveel bloed verloren. Morgen krijgen jullie van fl3x zelf een update,mocht het niet lukken,horen jullie het wel van mij of surf! Fijna avond/nacht verder Liefs
wouw ik ben de eerste die je kan feliciteren en het ook heeft volg gehouden om te wachten hier hahahhaha wilma en bjorn en esmay feli met jullie prachtige dochter ben benieuwd.....en wat een flink gewicht hahhaha
Flex, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Kaylee Eloise!! Veel geluk en gezondheid toegewenst!!! En hopelijk is alles goed gegaan en mag je morgen weer lekker samen naar huis... Wat goed zeg, toch nog beebnieuws hier, yessss!!! Ben net gebeld door hubbie van vriendinnetje, ze hebben vanavond een zoon gekregen, helemaal top! Mateo heet hij... Ben nu dus klaarwakker, pfff.... Ik wil ook! Neem nog een beker melk en probeer dan weer de slaap te hervatten...