Yeeeeeeeeeeeeeej FLEX!!!!! Zou spontaan een liedje voor je zingen: 11 november is de dag!!! Dat Flexie bevallen mag Van harte met jullie dochter Kaylee Eloise!!!! EINDELIJK!!!!! Hele mooie namen meid! Flink dametje hoor! hihi ook geen wonder... zei toch al dat je te lekker eet en dat ze daarom er niet uit wou! Maar eindelijk, daar is ze dan! Fijne kraamtijd! Liefs!
Ja, ik ben nogal een zeikerd whahahha.... Met je eindeloze slijmprop...8) bodemloos putje Ik spreek je morgenochtend wel weer! Beetje jammer dat je niet wakker bent, ik verveel me!!! Normaal weet je me altijd zo goed te entertainen.. gemiste kans Hahahaha nee hoor alleen maar goed dat je (hoop ik) lekker ligt te slapen!! Kuzzzz
FLEX EN HUBBIE...Gefeliciteerd met de geboorte van Kaylee.. jullie hebben er lang op meoten wachten, maar ze is er eindelijk... Geniet ervan en rust nu maar lekker uit..
@Susan.. ik moet om 14.15u... lief dat je dan weer komt kijken...knuffie @hier dus nog niks.. maar voor iedereen..BENEN GEKRUIST.. IK MAG NU!!!..whahahahahahaa
Helemaal mee eens Knippy.. ben allen strontverkouden.. niet zo fijn.. maar ja.. kan er nu toch niks aan doen... Maar ueh..ik gun iedereen een bevalling hoor... dus was meer een glapje...
hihihi begreep dat het een grapje was maar 9 dagen overlopen poehee ik ben het nu al zat dus kan me voorstellen dat het voor jou nog erger is
Ja tis niet leuk, maar ik had t kunnen weten.. de andere 3 waren net zo... en hoewel ik de hele zwangerschap heb gezegd.. ik beval met 42 wk..(ik noemde steeds vrijdag de 13e.. ) gaat er toch een knop om op het moment dat je 37 wk bent..dan mag t en dan wil je ook.. dan duren de 5 wken daarna wel errug lang..maar ik heb gelukkig buiten het gebaal en de verkoudheid nu geen bijzondere klachten en t had dus (kijk maar naar flex) veel erger gekund....
Vrijdag de 13e.. das morgen en zou dus zomaar s uit kunnen komen.. ben niet bijgelovig dus vind t wel een leuke datumm..whahaha.. Manlief is werken vanmorgen en komt vanmiddag naar huis.. kids blijven bij schoonouders zodat ik ook na t strippen de volledige rust en ontspanning kan pakken..ik ga vanmorgen de was wegwerken... tassen voor de kids klaar zetten voor evt logeren.. het huis aan kant maken en lekker zwijmelen in de beebkamer..
YES YES, wat spannend om bij te lezen maar Flex en Flex man, gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!!!!!!!!! Geniet er lekker van!!!!!!!!!!!!!!! Hier vandaag de uitgerekende datum maar geen aanstalte om eraan te komen tot nu toe. Heb vanacht wel effe wakker gelegen met een soort van zenuwachtig gevoel ( alsof er iets heel spannends gaat gebeuren vandaag) terwijl het natuurlijk ook over ee paar dagen pas zover kan zijn. zo effe ontbijten en dan ATWT kijken
Ik zie nu dat mijn banner verder niks meer gaat doen( telt vanaf nu dus niet meer af ofzo. Moet dus opzoek naar nieuwe banner
Fl3x, Fl3x-man & Esmay, gefeliciteerd met jullie dochter/zusje Kaylee Eloise !!! Geniet ervan en ik hoop dat je vandaag weer lekker naar huis mag! Zonnetje, 40 weken vandaag!!! Beetje een rare dag voor mij, te bedenken dat Roann nu al bijna 3 weken oud is zaterdag! Ik hoop dat t voor jou ook snel zover is! Hier moeten we straks even met Roann naar de HA... hij is verkouden, zo zielig! Wil hem voor de zekerheid toch ff na laten kijken...
ichtus vandaag jouw dag ???? Hoop het zo voor je!!!!!!!!! Ik moet om 13.15 bij vk zijn ben benieuwd, ga wel vragen of ze wil kijken of er al iets gebeurt.
wij wisten het natuurlijk ook al om iets voor half 10... maar wilde flex het zelf laten vertellen... hopelijk mogen we vandaag nog langskomen, want ik kan niet wachten de kleine te zien!
flx; gefeliciteerd met e geboorte van jullie dochter!!!!!!!!!!!!!!!!! Meid, lekker van genieten nu. Eindelijk is het zo ver! Lisa gefeliciteerd nog met je dochter!! Ichthus en zonnetje hoop dat de vk iets voor jullie kunnen doen! Miracles hoop dat t meevalt bij dokter met je mannetje ehm is mamsie nog geweest gister? volgens mij heeft ze geen buddy en ook zei is overtijd (of al bevallen) verder: geen bijzonderheden eigenlijk ben relaxter, gezelliger en fitter dan een week geleden..raar hoe t lichaam werkt..ik dacht kan alleen maar minder worden maar dat is toch niet zo..
Ichtus, lees dat je gestript wordt vandaag.... Mijn vriendin is gisterochtend om 10:15 uur gestript en heeft gisteravond om 22:57 uur haar zoon gekregen... Ik hoop dat het bij jou ook zo vlot mag gaan. Wil je niet ál te blij maken, maar misschien gaat het bij jou ook wel zo snel. Ik hoop het in ieder geval wel voor je, dan heb jij inderdaad morgen je beeb. Ofwel, vannacht nog --klinkt wat dichterbij --
Hey dames, Ik lees natuurlijk ook hier mee & wil flex van harte feliciteren met haar dochter! Je hebt t, voor zover ik heb mee kunneN lezen, lang zat moeilijk gehad! De andere mama's natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd! @ichtus, succes vandaag! Ik hoop dat het zin heeft! Doeg!