Hoeraaaaaaaaaa! Kaylee is er!! Gefeliciteerd fl3x!! En wat een flinke meid! Ik hoop dat je snel opknapt. Miss, dag lief zeikerdje . Oh wat jammer dat je wakker was vannacht. Ik heb gewoon voor het eerst sinds tijden weer een beetje normaal geslapen. Dan zal ik vandaag wel extra sacherijnig zijn verder . Ik spreek je vast zo op msn! Ja Suus, ik geniet van mijn laatste dagje rust...haha...jij ook dan! Zonnetje...zet hem op. Gewoon op de uitgerekende datum zou toch leuk zijn! Ik moet om half 12 naar de vk. Ben benieuwd hoe het met mijn bloeddruk is. Ik wil ook vragen of ze wil kijken of er al iets gebeurd is. Over strippen weet ik het nog niet...of ik dat wil dus... Zo nu ff eerst ontbijten...de prioriteiten zijn wel weer duidelijk...eerst babynieuws checken en dan pas voor de innerlijke mens zorgen .
Das exact dezelfde prioriteit die ik al heb sinds ik verlof heb. zp bekijken, ontbijten, ATWT, telefoontje van hubbie rond 10 uur, douche, als het er is de pfaffs en dan zien we wel weer. hihihihi
Goeiemorgen!!!! Flex gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!!!! Lekker genieten nu. Lisa jullie ook gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!! Ichtus ik hoop dat het strippen wat wil helpen! ZonnetjE dat meen je niet. Dat zou toch wat wezen zeg....
@fl3xie YAY gefeli met je dochter Kaylee Eloise!!!! @zonnetje Jeetje meid ik heb haar niet op hyves maar wat een nieuws... Weet iemand hier wanneer je beeb mag liggen in de box? Want hij kan nog niet slapen daarin ofwel? Ik ga nog een dikke box matras kopen voor comfort We hebben hem liggen in de kinderwagen overdag we gaan hem denk ik in zijn ladikant leggen als hij een dutje doet
november 2009 beebs lijst Bevallingslijst: 17 september __ Amy__ 1425 gr - 41 cm - 30+6 wk - Dochter van Mischienmama 14 oktober __ Aimy __ 3120 gr - 49 cm - 37+2 wk - Dochter van Geluk2009 21 oktober __ Thijs __ 3200 gr - 48 cm - 38+5 wk - Zoon van Chasmi 22 oktober __ Joey Jayson __3395 gr - 50 cm - 39 wk - Zoon van PuzzCatt 24 oktober __ Roann __ 3065 gr - 46 cm - 37+2 wk - Zoon van Miracles 26 oktober __ Caleb __ 3990 gr - __ cm - 39+1 wk - Zoon van Jongemamainspe 26 oktober __ Lindy __ 3730 gr - 50 cm - 38+2 wk - Dochter van Wenneke 26 oktober __ Britt __ 3190 gr - 47cm - 38+2 wk - Dochter van lisa1983 27 oktober __ Luuk Ruben __ 2840 gr - 47cm - 37+3 wk - Zoon van Gepke1979 30 oktober __ Louise-Faye Anne Hubertina __ 7,5 pond - 52cm - 38+6 wk - Dochter van Claire85 30 oktober __ Délano Albert Hendrik __ 3820 gr - 52cm - 38+1wk - Zoon van Jessica26i 30 oktober __... __...pond - ...cm - ...wk - Dochter van Romy1980 01 november __ Alisia Amber Charissa __ 2855 gr - 48cm - 38+4 wk - Dochter van Robijntje74 02 november __ Lotte __ 3260 gr - 50cm - 40 wk - Dochter van Diddlmouses 03 november __ Roan __ 3490 gr - ...cm - ....wk - Zoon van Trieske 03 november __ Danique Milou __ 3100gr - 51cm - 39+2 wk - Dochter van Lynn77 04 november __ Milo Geron Matiz __ 3080 gr - 49cm - 39+5 wk - Zoon van Lilage 04 november __ Lisanne Johanna Gijsje __ 2730 gr - 47cm - 38+5 wk - Dochter van Veertje14 04 november __ Minke __ ...gr - ...cm - ...wk - Dochter van Minkep 04 november __ Jayvino __ 3610 gr - 48cm - 39+4 wk - Zoon van Lianne 06 november __ Xander __ 2500 gr - 47cm - 38+1 wk - Zoon van Koffieleutje 07 november __ Sarah Chloe __ 6,5 pond - 48cm - 40+1 wk - Dochter van Bloempjuh 11 november __ Kees __ 3750 gr - 51cm - 40 wk - Zoon van Yihaaa 11 november __ Kaylee Eloise __ 4210 gr - ..cm - 40+7 wk - Dochter van Fl3xgirl De Buddylijst van de november-mama's: PuzzCatt - Fl3xGirl - Lautjuh85 - Claire85 - Jessica26i - minkep Bloempjuh - Claire85 - Princi - Ichtus - Suus - Princi - Ichtus - Miss Moneypenny - Trieske - Jongemamainspe - lilage - lianne lilage-Miss Moneypenny Veertje14-Minkep Nina1982 - koffieleutje Er zijn al 13 meiden geboren ! Er zijn al 11 knullen geboren! ----------------------------------------------------------------- Lijst niet zelf wijzigen! werk het zelf elke keer bij na alles gelezen te hebben
Beeb met mex. griep niet goed!!! Beterschap Gepke voor je zoontje Luuk!!! Ichtus.. vandaag of morgen is jouw dag!! We gaan gewoon uit van Lydia's positieve verhaal over haar vriendin, dat dat met jou ook gaat gebeuren!! Dan vrijdag de 13e it is!! Zonnetje 40 wk! Ook jij staat vanaf morgen op de lijst van overtijd! zorgen dat je er niet op komt!
Puzz.. de kleine kan nu toch al wel in de box lijkt me? Om te slapen weet ik niet of dat geschikt is.. omdat het zo'n grote omgeving is voor zo'n kleintje, Maar misschien heeft Joey daar wel geen last van en slaapt hij er prima in. Persoonlijk zou ik hem in zijn ledikantje leggen. Maar goed dat zeg ik nu.. X
Flex en hubbie en dochter, gefeliciteerd met jullie nieuwe spruit!! De eerste die het gewicht van Caleb overtroffen heeft..!!
Flex en Flex man, GEFELICITEERD met jullie dochter, nu kan je eindelijk gaan genieten van je gezinnetje. Ik hoop dat je snel opknapt en dat jullie naar huis kunnen. Ichtus, heel veel succes vandaag met strippen(haha dat klinkt) Ah, arme Roann, hopen dat ook hij weer snel opknapt, zo zielig als zo een kleintje wat heeft. Gepke, Beterschap met je zoontje, hoop dat hij snel weer beter is.
Puzz ipv boxmatras, zou je ook z,n goedkopere plasticboxkleed onder je normale boxkleed kunnen leggen dit is dan m.i gelijk ook zacht genoeg. over nu al slapen in de box weet ik niet maar er even in liggen lijk tmij geen probleem daar is hij voor toch. Ik ben niet van plan om om de overtijd lijst te komen maar daar denkt ons prinsesje anders over denk ik.
Miracles.. lees ff goed terug en zie nu pas je berichtje over Roann.. Hopelijk is het gewoon een klein snottergriepje.. Beterschap!!
hieronder verhaal wat op hyves staat. Op dinsdagavond dronk Luuk nog prima aan mijn borst, maar spuugde vervolgens alles eronder. 's nachts was hij niet wakker te krijgen en had wou hij niet drinken aan min borst. Na een aantal pogingen en alles uit de kast gehaald te hebben, was het einde zoek. Om half negen naar de dokter gebeld en kon gelijk komen. Hij wou nog steeds niet drinken, had geen plasluier gehad en was niet wakker te maken. de dokter wou het nog tot 11 uur aanzien. helaas geen verandering en werd door gestuurd naar de kinderarts. De kinderarts vertrouwde het niet en vond hem een beetje uitgedroogd. Zo werd hij dus opgenomen. Eerst was het de bedoeling dat hij eventueel na 4 uur weer naar huis mocht. Hij kreeg 4 uur ORS via een sonde via zijn neus. Hij dronk nog steeds niet goed aan mijn borst. De ORS bleef er gelukkig in. De kinderarts vond het niet prettig om hem al naar huis te laten gaan. Hij lag nog erg veel in slaap en het drinken ging niet jut van het. Zo moest hij dus een nachtje blijven slapen. Ja blijft mamma dan slapen of gaat mamma naar huis. Voor mijn dochter Elina gekozen en dus naar huis. Ik ben tot 20 uur gebleven en heb voor Luuk nog afgekolfd. Ik was erg trots op kolf resultaat. 220 ml afgekolfd, maar ja dna had Luuk dus ook neit goed gedronken he. Zo hadden ze dus wel genoeg voor de nacht en anders krijgt hij hyperallergene voeding. Ik heb afgesproken dat hij niet uit ene flesje krijgt, maar met vingervoeding en alleen hyperallergene als mijn meodermelk op zou zijn. En zo nam ik met pijn in mijn hart afscheid om 20 uur en ging ik alleen naar huis. Om 22.30 even gebeld en hij had mijn moedermelk naar binnen geklokt. ja dat was ik ook van hem gewend, dus was er erg blij mee. Ook hefet hij nog even op de arm van de zuster gezeten. Hij zat nog te zoeken, dus hij kreeg eventueel nog wat erbij. Hi is een goede handen. ja Luuk heeft waarschijnlijk toch de dans niet ontsprongen van de griep, die mamma en pappa hebben gehad. En kwamen mijn antistoffen net te laat via de borstvoeding. Ik heb trouwens de GGD net gebeld en gevraagd hoe het zit met de oproep voor ouders van zuigelingen aangezien onze beeb er nog niet is. De lijst met de betreffende mensen die in de gemeente geregristreerd staan als ouders van zuigelingen zal vandaag of morgen uitgedraaid worden. Wij staan daar dus nog niet bij. En zullen dus geen oproep ontvangen, advies van de mevrouw die ik gesproken heb, om alsnog even te bellen als de kleine er is wellicht is er dan meer bekend of gaat het dan inmiddels via de ha. Kortom volgens mij hebben ze daar nog niet aa gedacht Miracles, veel beterschapjes voor Roan!!!!!!!!!
Jeetje, wat een verhaal Dat is echt ieders angst volgens mij. Nou ga ik dus wel heel hard twijfelen of ik de spuit nu toch maar niet alvast ga halen.
Ah gossie... lijkt me wel heftig hoor je kleintje zo te moeten acherlaten, maar idd je weet dat hij in goede handen is! Nogmaals heeeeeeel veel beterschap!
Jeetje wat een verhaal. Hopen dat hij snel weer mee naar huis mag. Och die kleintjes zijn ook zo kwetsbaar... Ik moet morgen tussen 14.00-15.00 de prik halen voor mg
zonnetje kreeg je echt dat verhaal? Heb nl vanmorgen met exact hetzelfde verhaal naar huisarts gebeld en assistente verzekerde mij dat mijn zoon (ouder dan 4) gewoon bij de oproep van ggd opgetrommeld wordt......... vriend had al oproep ivm diabetes en ik kon wel oproep komen ophalen..
wat een vreselijk verhaal van gepke..zal ze dat zelf nog door hebben gegeven dan want ze zeggen juist dat de kleine genoeg weerstand heeft als het net geboren is..
ach en mijn ouders (heel lief) waren niet van plan de inenting te halen maar hebben het nu speciaal voor de baby toch beide gedaan..