Oh Gepke.. meid heel veel sterkte.. ik weet wat t is om zo'n kleintje in het zh te moeten zien liggen. (marijn lag ook in het zh toen ie 4 wk was).. vreselijk.. ik dacht echt dat ik m kwijt zou raken.. dikke knuff @PUZZ.. kindje kan prima in de box liggen hoor meis.. heb je een dun boxkleed leg er dan nog 1 onder of idd zo'n plastic boxkleed.. weet niet of je een voedingskussen hebt?? die kun je in een u vorm leggen.. evt een matrashoesje van de kinderwagen eromheen.. daar kunnen ze dan heerlijk in/op liggen.. zakken ze er ook niet in weg.. hier pakte ik altijd een hoesje van t aankleedkussen.. mijn kids lagen al vanaf dag 1 zo in de box..
@ gepke.... jeetje dat is schrikken veel sterkte en beterschap!! @ M griep..... ik denk dat je beter je directe HA kan inschakelen met al je vragen want in een ander topic las ik al dat mensen bij de ggd enzo ook al totaal verschillende info elke keer geven! ps: dag 3 na onze inenting en manlief en ik hebben totaal geen klachten en de kleine ook niets (hopelijk stelt t gerust)
Ja Suusje dat verhaal kreeg ik. WIj hebben nog geen kind dus in de uitdraai zullen wij niet voorkomen jij en zoontje dus misschien ook niet. Ga je morgen nog??? Ik wel. Heb ik hem vast binnen
Ik wordt zo gebeld door de huisarts. Kijken of hij mij gerust kan stellen. Denk toch dat ik hem maar ga halen , maar ben bang dat ik er ziek ofzo van wordt, ben al zo kortademig. En aan de andere kant ben ik ook bang wat voor stoffen ik meegeef die evt in de toekomst kwaad kunnen. Mijn verloskundige gaat hem zelf niet halen, zij is 34 weken zwanger, dus twijfel alom hier. En dan nog iets, van het kraamzorg buro waarvan ze hier komen hoeft het personeel niet om de spuit, terwijl zij toch ook intens contact met pasgeborene hebben, vindt ik eerlijk gezegt heeeeel vreemd......
Claire, de ggd gaat over de vragen mbt de inenting van kinderen en ouders van zuigelingen. voor algeme vragen is idd de huisarts, maar omdat de GGD de betreffende prikken gaat zetten kan je daar met je vraag terecht. Ik ga de prik morgen halen hubbie vraagt dan gelijk of hij hem ook al niet vast kan krijgen
Lara, helaas is het voor medisch personeel volgens mij niet verplicht en hebben ze zelf ook de keuze. Geen idee wat onze kraamzorg hier mee doet. wellicht ook eens een belletje geven. hahahahaha moet toch wat.
@ fl3x.... Proficiat met jullie dochter!! mooie namen! en wat een flinkert! Geniet ervan @ ichtus.... succes met t strippen vandaag!
aye toch ben ik gewoon direct na de ha gegaan met mn vragen vertrouw hem meer dan de ggd en we hebben de injectie (deel 1 dan) direct van hem gehad
Niemand is verplicht om de vaccinatie te nemen...het blijft voor iedereen een persoonlijke keuze.. ook voor medisch personeel...
Als we hem maar krijgen toch, das het belangrijkste. Zit effe heerlijk met keihard een muziek dvd aan, buren zijn rechts niet thuis en links vind dat nooit erg, want die doet het ook af en toe.( als we het op een moment wel erg vinden, dan zeggen we dat gelukkig altijd netjes)
Ik ga ff Marijn in bed leggen en nog wat doen beneden..boven is klaar.. bed is verschoond.. alles opgeruimd.. ik ben er weer klaar voor.. voordat we naar vk gaan kan ik mooi beneden nog de boel doen.. Jullie zien me dus vanmiddag weer... koes koes
ik ga me klaar maken voor 3de rondje ziekenhuis met de kleine deze week na de orthopeed, maar verwacht niets bijzonders met dr heupjes en even langs de neuroloog wippen want ze had hele maffe stuiptrekinkjes vanochtend
Goedemiddag alllemaal, @ fl3x: GEFELICITEERD MET JE KINDJE!!!!!!! Ben echt blij voor je en hoop dat je je vandaag een beetje goed voelt. @ Yihaa: Gefeliciteerd met Kees!!! @ ichtus: succes vanmiddag bij de VK @ gepke: Meid wat vervelend zeg.. hoop dat alles nu goed is. @ Miracles: hoop dat Roann in orde is @ zonnetje: lekker he af en toe de muziek hard aan. Wie weet komt de baby zo swingend naar buiten haha. Hier alles goed.. heb net een goed gesprek gehad onder de douche met mijn kleine meid en heb gezegd dat ze vandaag maar geboren moet gaan worden.. heb er nu wel zin in om haar te kunnen zien.. tot nu toe geeft ze nog geen gehoor..
meiden wat betreft de mx griepprik moeders krijgen via het CB en GGD een oproep als de kleine is geboren om de prik te halen.....dit heeft me huisarts vertelt die gister hier is geweest....
Yihaa gefeliciteerd met jullie zoon Kees Flex gefeliciteerd met jullie dochter Kaylee, na lang wachten is ze er eindelijk en kunnen jullie eindelijk genieten. Hier: Lees wel bij iedere keer maar nog niet echt de puf om te reageren,ben snel moe en alles gaat gewoon door hier zoals de verzorging van de andere kinderen en Alisia natuurlijk. Alisia is een heel tevreden meisje wat nauwelijks huilt,en s'nachts komt ze 1 keer voor een voeding zo tussen 2 en 3 ongeveer dus we hebben niet te klagen. Onze zoon van 4 is sinds gister ziek,hoofdpijn,overgeven hoge koorts,ben bang voor het ergste.Vanmiddag komt de huisarts dus dan moet hij maar even naar hem kijken. Man klaagt ook al over hoofdpijn misselijk en keelpijn,ben zo bang dat Alisia het ook krijgt en wat te doen dan. Ichtus succes vanmiddag bij de verloskundige en hoop dat het strippen mag helpen en dat je de kleine vandaag of morgen in je armen mag hebben,jij loopt ook al zo lang te wachten...
Lautjuh...wil niet zeuren of zo hoor maar moest net even lachen om je lijst... dat flex met 40+7 is bevallen (volgens mij is dat toch gewoon 41 weken of niet hihi, weet niet of dat de bedoeling was maar staat wel grappig hihi)
Ichtus succes met strippen, hoop dat het bij jou wel kan alhoewel...bij flex kon het ook niet maar ze is toch snel bevallen dus het zal altijd wel wat helpen (waarom bij mij niet)
@TJB hahaha ja daar heb je gelijk in. Ik zal het even veranderen hihiih. Ben zo raar bezig de laatste tijd
november 2009 beebs lijst Bevallingslijst: 17 september __ Amy__ 1425 gr - 41 cm - 30+6 wk - Dochter van Mischienmama 14 oktober __ Aimy __ 3120 gr - 49 cm - 37+2 wk - Dochter van Geluk2009 21 oktober __ Thijs __ 3200 gr - 48 cm - 38+5 wk - Zoon van Chasmi 22 oktober __ Joey Jayson __3395 gr - 50 cm - 39 wk - Zoon van PuzzCatt 24 oktober __ Roann __ 3065 gr - 46 cm - 37+2 wk - Zoon van Miracles 26 oktober __ Caleb __ 3990 gr - __ cm - 39+1 wk - Zoon van Jongemamainspe 26 oktober __ Lindy __ 3730 gr - 50 cm - 38+2 wk - Dochter van Wenneke 26 oktober __ Britt __ 3190 gr - 47cm - 38+2 wk - Dochter van lisa1983 27 oktober __ Luuk Ruben __ 2840 gr - 47cm - 37+3 wk - Zoon van Gepke1979 30 oktober __ Louise-Faye Anne Hubertina __ 7,5 pond - 52cm - 38+6 wk - Dochter van Claire85 30 oktober __ Délano Albert Hendrik __ 3820 gr - 52cm - 38+1wk - Zoon van Jessica26i 30 oktober __... __...pond - ...cm - ...wk - Dochter van Romy1980 01 november __ Alisia Amber Charissa __ 2855 gr - 48cm - 38+4 wk - Dochter van Robijntje74 02 november __ Lotte __ 3260 gr - 50cm - 40 wk - Dochter van Diddlmouses 03 november __ Roan __ 3490 gr - ...cm - ....wk - Zoon van Trieske 03 november __ Danique Milou __ 3100gr - 51cm - 39+2 wk - Dochter van Lynn77 04 november __ Milo Geron Matiz __ 3080 gr - 49cm - 39+5 wk - Zoon van Lilage 04 november __ Lisanne Johanna Gijsje __ 2730 gr - 47cm - 38+5 wk - Dochter van Veertje14 04 november __ Minke __ ...gr - ...cm - ...wk - Dochter van Minkep 04 november __ Jayvino __ 3610 gr - 48cm - 39+4 wk - Zoon van Lianne 06 november __ Xander __ 2500 gr - 47cm - 38+1 wk - Zoon van Koffieleutje 07 november __ Sarah Chloe __ 6,5 pond - 48cm - 40+1 wk - Dochter van Bloempjuh 11 november __ Kees __ 3750 gr - 51cm - 40 wk - Zoon van Yihaaa 11 november __ Kaylee Eloise __ 4210 gr - ..cm - 41 wk - Dochter van Fl3xgirl De Buddylijst van de november-mama's: PuzzCatt - Fl3xGirl - Lautjuh85 - Claire85 - Jessica26i - minkep Bloempjuh - Claire85 - Princi - Ichtus - Suus - Princi - Ichtus - Miss Moneypenny - Trieske - Jongemamainspe - lilage - lianne lilage-Miss Moneypenny Veertje14-Minkep Nina1982 - koffieleutje Er zijn al 13 meiden geboren ! Er zijn al 11 knullen geboren! ----------------------------------------------------------------- Lijst niet zelf wijzigen! werk het zelf elke keer bij na alles gelezen te hebben