hier ben k dan. las dat jullie of enkelen me kwijt waren. Gisteren ff mee geweest met me zoontje st maarten lopen in verz.huis. daarna bij me ouders geweest zodat me vriend en ons zoontje daar st.maarten konden lopen vandaar dat k er niet was. Hier is verder nog niets aan de hand helaas. Me vriend vreet zich ondertussen wel op hij is er van overtuigt dat t vandaag gaat gebeuren. k hoop dat ie gelijk heeft. Yihaa gefeliciteerd met jullie zoon Flex eindelijk is ze er dan. gefeliciteerd met jullie dochter. Er vroeg iemand (weet niet meer wie)als k wel of geen buddy had maar nina is me buddy en ik die van haar. was alleen nog niet op de lijst geplaatst.
Zo hallo allemaal, Verdorie Gepke....ik hoop dat Luuk snel weer beter is. Gelukkig klinkt het wel alsof hij alweer aan de betere hand is. Nou bij de vk. Mijn bloeddruk iets te hoog en ± eiwitten maar verder geen reden tot zorgen. Ik heb vandaag de dreigbrief ontvangen en heb dus volgende week donderdag een afspraak staan voor een CTG en de gyn. Gaan ze ff kijken of alles nog goed gaat. Ik hoop alweer dat ik het niet haal... Verder was alles goed. Ik heb niet laten strippen en ook geen inwendig onderzoek. Om zo de kans op infectie's zo klein mogelijk te houden. Ik vond het wel prima. Ik kan best goed wachten....als ik een goede dag heb zoals vandaag...haha! Miracles...en ben je al bij de huisarts geweest? Ik hoop dat alles goed was.
@TJB... hier werkte t strippen bij marijn ook niet hoor.. dus t werkt lang niet altijd.. tis nu wel zo dt er bij de vk een stagiaire loopt en ze vroegen me vorige week al of ik het erg vond als zij ook ff ging roeren (zij gebruikte andere termen..hihihi) ..TUURLIJK NIET.. hoe meer gewroet hoe beter....al blijft t een ongemakkelijk geheel geef ik toe....
Gepke... dat is schrikken! Beterschap, hoop dat Luuk snel opknapt! Hier gaat t weer wat beter met Roann, GELUKKIG! Ik had vanmorgen een afspraak gemaakt bij de HA, maar die hebben we net toch maar weer afgebeld... hoezo onzeker... Temp is netjes en t snotteren is eigenlijk weer zo goed als verdwenen! Verder drinkt hij gelukkig zn flesjes ook goed leeg! Assisitente zei ook, dat ze er waarschijnlijk toch niet veel aan kunnen doen op t moment, omdat ze liever nog niks van medicatie geven bij die kleintjes en ze ook nog anti-stoffen in zich hebben van de moeder. we kijken het dus nog ff aan en mocht ik t straks toch niet vertrouwen, bellen we dan gewoon de HA-post! Princi, moest wel ff lachen hoe je dat daar schreef... geduld hebben, als je een goeie dag hebt!
@Princi.. wat een engelen geduld..hoop dat dit niet op de proef wordt gesteld meid.....fijn dat alles toch goed was ondanks de eiwitten en de hoge bloeddruk...
Ichtus...ik hoop natuurlijk dat het gewroet (fijn woord ja) je gaat helpen... Misschien baal ik morgen wel heel erg dat ik het niet toch heb laten doen....als jij dan vanavond bevalt bijvoorbeeld .
Ichtus, SUCCES !!!!! En Princi, inderdad wat een geduld! Puzz, wat een lekker mannetje, ligt echt prinsheerlijk in zijn troon hahaha En ik heb de knoop doorgehakt, ik ga zo om de spuit, benik er maar vanaf, wordt gek van mijn eigen onzekerheid. De huisarts zei: als ik jou was geweest zegt mijn gevoel neem die spuit! Dus, ff aankleden en hoppa die naald erin, ben ik er maar vanaf...
Hier net terug van vk. Kleine heeft het nog goed naar haar zin. we hebben nu afgesproken dat als ze er as woensdag niet is ik donderdagochtend (mits ze niet bij een bevalling zijn) gestript ga worden!! Hoop dat het niet zover hoeft te komen en dat ze nu snel vanzelf komt.
zonnetje, dat is best al snel dat ze strippen, ik had hier gevraagt vanaf wanneer ze strippen, en dat is vanaf 41+2, dus duurt hier nog wel even, al hoop ik dan natuurlijk net als jij allang bevallen te zijn.
Ja is misschien sneller dan bij jullie, hier hebben ze een 41 weken beleid, als je wilt. je mag natuurlijk altijd 42 weken blijven lopen de keus is aan jezelf. Nou voorstel tot strippen laat ik me geen 2 keer zeggen.
november 2009 beebs lijst Bevallingslijst: 17 september __ Amy__ 1425 gr - 41 cm - 30+6 wk - Dochter van Mischienmama 14 oktober __ Aimy __ 3120 gr - 49 cm - 37+2 wk - Dochter van Geluk2009 21 oktober __ Thijs __ 3200 gr - 48 cm - 38+5 wk - Zoon van Chasmi 22 oktober __ Joey Jayson __3395 gr - 50 cm - 39 wk - Zoon van PuzzCatt 24 oktober __ Roann __ 3065 gr - 46 cm - 37+2 wk - Zoon van Miracles 26 oktober __ Caleb __ 3990 gr - __ cm - 39+1 wk - Zoon van Jongemamainspe 26 oktober __ Lindy __ 3730 gr - 50 cm - 38+2 wk - Dochter van Wenneke 26 oktober __ Britt __ 3190 gr - 47cm - 38+2 wk - Dochter van lisa1983 27 oktober __ Luuk Ruben __ 2840 gr - 47cm - 37+3 wk - Zoon van Gepke1979 30 oktober __ Louise-Faye Anne Hubertina __ 7,5 pond - 52cm - 38+6 wk - Dochter van Claire85 30 oktober __ Délano Albert Hendrik __ 3820 gr - 52cm - 38+1wk - Zoon van Jessica26i 30 oktober __... __...pond - ...cm - ...wk - Dochter van Romy1980 01 november __ Alisia Amber Charissa __ 2855 gr - 48cm - 38+4 wk - Dochter van Robijntje74 02 november __ Lotte __ 3260 gr - 50cm - 40 wk - Dochter van Diddlmouses 03 november __ Roan __ 3490 gr - ?? cm - 39+5 wk - Zoon van Trieske 03 november __ Danique Milou __ 3100gr - 51cm - 39+2 wk - Dochter van Lynn77 04 november __ Milo Geron Matiz __ 3080 gr - 49cm - 39+5 wk - Zoon van Lilage 04 november __ Lisanne Johanna Gijsje __ 2730 gr - 47cm - 38+5 wk - Dochter van Veertje14 04 november __ Minke __ ...gr - ...cm - ...wk - Dochter van Minkep 04 november __ Jayvino __ 3610 gr - 48cm - 39+4 wk - Zoon van Lianne 06 november __ Xander __ 2500 gr - 47cm - 38+1 wk - Zoon van Koffieleutje 07 november __ Sarah Chloe __ 6,5 pond - 48cm - 40+1 wk - Dochter van Bloempjuh 11 november __ Kees __ 3750 gr - 51cm - 40 wk - Zoon van Yihaaa 11 november __ Kaylee Eloise __ 4210 gr - ..cm - 41 wk - Dochter van Fl3xgirl De Buddylijst van de november-mama's: PuzzCatt - Fl3xGirl - Lautjuh85 - Claire85 - Jessica26i - minkep Bloempjuh - Claire85 - Princi - Ichtus - Suus - Princi - Ichtus - Miss Moneypenny - Trieske - Jongemamainspe - lilage - lianne lilage-Miss Moneypenny Veertje14-Minkep Nina1982 - koffieleutje Nina1982 - mamsie85 Er zijn al 13 meiden geboren ! Er zijn al 11 knullen geboren! ----------------------------------------------------------------- Lijst niet zelf wijzigen! werk het zelf elke keer bij na alles gelezen te hebben
princi wat goed je geduld!! Moet je niet voor controle bloeddruk ed eerder terug?? WIl je niet ongerust maken maarre voor de zekerheid, een week is zo lang.. ik morgen ctg en dan maandag inleiden..wat zijn ze toch supersnel in die rotterdamse ziekenhuizen!! Zonnetje jij dus ook nog iid geval niet voor de 41 weken een ctg.. mamsie ikke had goede hoop dat je inmiddels bevallen was..helaas!! Ichthus succes bij vk..hopen dat t resultaat heeft.. Mijn zus belde gister..of ik al ananas geprobeerd hebt..tja ben over t algemeen vrij nuchter dus om nu ananas te gaan kopen..
Hoiiii meiden!! nou hier mijn verhaal smiddags nadat de vk was geweest werden de weeen erger maar om de 10 minuten steeds helaas had ik krap aan 3 cm ontsluiting en zou nog wel even gaan duren. rond 6 uur waren de weeen niet meer tehouden en moest echt puffen ondertussen af en toe een aardappel naar binnen werken om 7 uur kreeg ik het id dat ik persdrang kreeg dus heeft manlief om 19:45 de vk gebelt die zei dat de dienst om 20:00 overgenomen werdt en dat de andere vk langs zou komen dus moest nog 45 min gedult hebben maar om 20:00 schreeuwde ik dat ze moest komen want had persweeen! manlief hielp me met puffen was echt verschrikkelijk on kwart over 8 was ze er nog nie ik gilde ze komt eraan ik hou het niet meer!! ik redt het ziekenhuis nooit meer!!! me mannetje belde de vk meteen op en die kwam zo snel ze kon. ze ging voelen en ja hoor 8-9 cm ontsluiting! ik zei kunnen we nog wel naar het ziekenhuis dan? ze keek me verbaast aan wil je in ziekenhuis bevallen? (was dus niet goed doorgegeven) ik zei ja ik durf niet thuis! ze zei dan moetenb we nu meteen gaan! ik puffend me aankleden en naar beneden strompelen me vriend rent naar de buren om de babyfoon te dumpen me schoonouders waren gebelt in de auto continu weeen wegpuffen tot op de parkeerplaats ik dacht echt nu gaat het echt komen hoor gelukkig kon ik ook deze perswee met moeoite wegpuffen 21:05 waren we in ziekenhuis op de verloskamer en om 21:10 heeft ze de vliezen gebroken en bij eerst komende wee mocht ik perzen. Om 21:20 is Kaylee Eloise geboren! ze weegt 4210 gram en is ongeveer 54 cm ik moest een nachtje blijven ivm bloedverlies maar voelde me gewoon kiplekker ze zeiden achteraf ook wel dat ik gewoon naar huis had kunnen gaan. Kaylee doet het hartstikke goed en Esmay is apetrots op haar kleine zusje! heb net een foto met de webcam gemaakt die zal ik ook ff plaatsen
Lauthjuh, moet wel zeggen dat ik weer eens lekker gelachen heb en dat ik ook wat waard hihi...zo vrolijk benk de laatste tijd niet Over strippen, ze hebben mij al geprobeerd te strippen bij 39+3 dus weer een heel andere beleid. Hoop Ichtus dat het deze keer wel werkt bij je. Lees het vanmiddag wel hoe het is gegaan. En flex, ondanks de pijn vind ik je bevalling toch een mooie bevalling. Geloof dat ik hem ook wel zo wil want uiteindelijk heeft het toch niet zo heel lang geduurd of wel? (of heb ik weer eens wat gemist). In elk geval een dot van een meid!
Ohh fl3xie Wat ziet ze er cute uit! Haar mooie naam is echt precies hoe zij eruit ziet! Kleine prinsesje!
Nou flex, nu heerlijk thuis genieten van je kleine meid. Mooie webcam foto met een schitterend onderwerp hahahaha. Meid, geniet ervan!!