November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

leedvermaak is het beste vermaak hihihi

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    lara kom op he! wie weet wel deze dag..

@ zonnetje nou heb speurwerk gedaan. Haha had jij deze week ook al gedaan he?!
    postbus 51 ff gebeld, kunnen geen reden geven waarom je bij aanstaande bvalling beter niet ingeent kan worden..
    (had ik niets aan) vervolgens ggd-rdam ff gebeld nav artikeltje in plaatselijk blad enne de lijsten zijn idd uitgedraaid en de kinderen die na gister geboren zijn staan er niet op. Advies als kindje geboren is even op site kijken is er dan nog niets bekend BELLEN met ggd, kan zijn dat er dan wel gelijk de week erna ingeent kan worden voor huisgenoten, kan ook zijn dat dit weer de taak van huisarts wordt..
    Is zo naar ziekenhuis..haha zal mijn vraag daar nogmaals stellen..

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    jullie zijn lief....

Ik dacht idd echt dat t was begonnen.. als doorgewinterde deskundige ;) zou je toch denken dat ik wel moet weten wanneer een bevalling ECHT is begonnen.. nou kennelijk dus niet.. Wat kan je lijf je voor de gek houden zeg...

nou ja.. kan er niks mee..ga er ook niks mee doen.. ik ga vandaag lekker relaxen.. niet meer niet minder.. heb 3 uur geslapen vannacht dus duik vanmiddag nog wel ff t bed in...

KOES KOES

4. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Lara, erg hè??? Maar het is wel zo, hahaha....
    Rare wezens zijn we eigenlijk ook...

5. linde90

linde90 Niet meer actief

6. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    suc6 in het zhuis!!!!!!!

7. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @Bol reclame..haha jah die is droog... de zak van sinterklaas... humor

@ Ichtus..
    WAT IS DIT NOU??????? PERSENNNNNNNNNNN hahaha

@ overtijdlijstje.. die wordt alsmaar langer, dat kan niet de bedoeling wezen. Woensdag ben ik al 40 wk zwanger, wil toch dat minstens "drie/kwart" bevallen is dan!!

@ hier.. voel me wel weer oke, mezelf onder de douche gesleept en zo maar wat wasjes doen. Vanmiddag komt zwangere ex-coll/dinnetje langs. FF wat afleiding :D

Fijne dag 2 ALL

8. TJB

TJB Niet meer actief

He jammer ichtus, niet doorgezet dus. Ah wie weet vandaag wel

Miss, nog een beetje kunnen slapen?

Hier, zoals ik al zei ook weer niets. We blijven wachten...

9. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    TJB..

Ja na het internet-uurtje nog redelijk kunnen slapen! Als een blok eigenlijk.
    En jij? Nog wat slaap kunnen pakken?

Zonnetje, jij was dat toch die toen met die tip kwam van super sale bij Lief! ?

VANDAAG WORDEN EINDELIJK DE LIEF! SPULLETJES BEZORGD!!!

Yeeeeeeeeahhhh

10. TJB

TJB Niet meer actief

Weinig, slaap eigenlijk het beste als mannetje het bed UIT is dus vanaf 6 uur vanmorgen wel lekker geslapen. Alleen niet zo heel lang want dan word mijn zoontje al weer wakker dus...

11. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Miss, idd mijn spulletjes zijn ook onderweg met de chauffeur, ben zo benieuwd!!!

( ik zit nu gewoon echt te wachten tot het pakje komt, voordat ik uitgebreid durf te gaan douche) buren zijn niet thuis en anders komen ze morgen of maandag pas weer leveren

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

Mosa,jij ook veel sterkte,lijkt me erg zwaar hoor als je er nog 3 hebt rondhobbelen,hopelijk lukt het maandag wel,of misschien spontaan dit weeked?

Ichtus,wat jammer dat het niet eeft doorgezet,ik hoop voor je dat het toch snel mag gebeuren.

Moneypenny, vervelend he die omgekeerde nachten en dagen ook ik drink in eens liters melk weg,terwijl ik het nooit dronk voor de zwangerschap

Mamsie,kan me voorstellen dat je nu dan nog liever even niet gaat bevallen,maar leggen ze degene met de mex.griep dan niet apart,en als het niet veilig zou zijn,zullen ze je toch niet laten bevallen daar?

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb eigenlijk niks te melden.... tis rustig.. ik verveel me.. huis is aan kant..geen puf om de stad in te gaan.. is t t weer ook niet voor.. vriendinnen zijn aan t werken....hubbie is thuis..kids naar school.. saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiii.. er is ook geen snaaiwerk in huis..pff...ow wat kan ik vol zitten met zelfmedelijden zeg.....

14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Goeiemorgen...

Geen beebjes deze morgen??? Jammer hoor.

Ichtus het heeft niet doorgezet. Wat balen zeg.
    En TJB ook niet...
    Mijn mannetje had gehoord dat je op een harde vloer moest gaan springen hahaha. Dus ik zou zeggen probeer het...:p

Miss hier gaan er ook liters melk doorheen hoor. Dronk het voor de zwangerschap bijna nooit.

Flex wat een flinke meid zeg. Mooi om te zien dat ze die huidsmeer al helemaal kwijt zijn he als je overtijd bent.

Hier vanmiddag de prik halen voor mg. En ik moet naar de rechtswinkel. Heb mijn pony verkocht dit jaar en die mensen zouden in termijnen betalen en dit doen ze niet. :x

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ichtus...tijd om te bevallen zou ik zo zeggen :)

16. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    hihi zonnetje.. ik had al gedouched.. ben nu beetje aan het opruimen in huis.. maar met de stofzuiger wacht ik nog effies ;)
    Zul je net zien!

Sjees.. idd hier ook haast tot geen melk voor de zwangerschap. En nu? Liters.. maar ik vind het ook ineens lekker en eerder nooit. Die omgekeerde dagen en nachten.. tsjah hoort erbij zeggen ze, maar ik beoeven toch het liefste mijn favoriete hobby 's nachts!! SLAPEN!

17. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Lautjuh.. dat is vervelend...
    Al een aangetekende brief gestuurd naar die mensen? Dat je hun sommeert te betalen (het volle bedrag!), zo niet dat je een incassobureau inschakelt!.. kosten voor hun!

Meestal is een aangetekende brief al voldoende.. mensen willen liever niet te maken hebben met een incassobureau

Of heb je geen leuke "kennis" (lees; bakbeest van een kerel, die niet al te zuiver is..) die even langs kan gaan om geld te collecteren... hihi

18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Miss ik heb een aangetekende brief verstuurd. Ik heb ze 2 weken de tijd gegeven om te betalen. Hebben ze niet gedaan. Ik heb een bericht via hyves verstuurd naar hem dat ik het koopcontract laat ontbinden en dat ze de pony bij mij terug moeten brengen.
    Krijg ik dit terug.

Hoi Laura,

Je wordt genegeerd, omdat we net een baby hebben klaar!!!
    Ook ben ik jou dreigementen meer dan zat.!
    We hebben hier een stapel dierenartsrekeningen liggen, en ook nog een hele "leuke" rekening omdat jij een geel papier kwijt hebt gemaakt.

Ik zal je volgende week een overzicht sturen.
    Dat wij Romy terug brengen lijkt me van niet, zodat je haar verder kan verwaarlozen?

desnoods breng ik alle papieren inclusief kontract, naar onze advokaat.Nu ben ik het zat !!!

De officiele brief waarin staat dat het koopcontract ontbonden wordt ligt hier nog klaar.

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

Nou ja zeg lautjuh,die durven!
    Lijkt me idd verstandig om naar de rechtswinkel te gaan,en neem gewoon alles mee wat je hebt ook bovenstaand hyves bericht.
    Heb je wel een getekende overeenkomst,waarin staat dat ze in termijnen moeten betalen?
    Heel veel succes,dit zijn echt van die dingen waar je nu niet op zit te wachten.

20. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Lekker dan...

idd even naar de rechtswinkel.. wat een gedoe zeg!
    Ook een grove insinuatie dat jij die pony zou hebben verwaarloosd!! (ervan uitgaande dat dit compleet onzin is)

Volgensmij had ik de trailer gepakt en die pony eigenhandig ingeladen! En die gast een optater verkocht..
    Maarjah.. kunnen ook de hormonen zijn ;)

Hoop dat je hier uit kunt komen met die horzels.. lekker makkelijk ook om te zeggen we negeren je omdat we een baby hebben, klaar! WTF man.. Getuigd wel weer van een bepaald intellect!

Succes ermee! Kun je er nu wel bij gebruiken dat geëikel...

Deel Deze Pagina