Awww Puzz balen meid hopelijk voel je je snel beter! Heb net even mijn verzekering opgebeld om wat informatie in te winnen over kraamzorg en bevalling in het ziekenhuis... Ik krijg het volledig vergoed een bevalling in het ziekenhuis dus dat is mooi meegenomen, dus is he voor mij eigenlijk bijna zeker dat ik dat ga doen Verder als ik geen voorkeur uitspreek over welke kraamzorg ik wil dan krijgen we een luierpakket kado... en ik krijg ook een kraampakket gratis omdat ik aanvullend verzekerd ben... Nou ben ik ook meteen weer op de hoogte Over een tijdje definitief aanmelden...
kraampakker krijg je hier standaard gratis en zh bv bij medische indic. of als je 42 wk voorbij bent is hier ook gratis.. wil je hetzelf ook al is het niet nodig kost t me 222 euro.. dat doen we dus maar niet.. thuis vind ik ook prettiger trouwens..maar dat is vooriedereen persoonlijk... het zh heb ik ook nooit vervelend gevonden trouwens hoor..
Nou bij ons zijn de huizen eruuuggg gehorig dan kan 5 huizen verderop horen dat ik aan het bevallen ben (al weet ik niet of ik geluid maak hoor ) Bovendien heb ik kind en kraam lessen gehad en daar heb ik veel bevallingen bij gezien waarbij het mis ging en vanaf toen had ik zoiets; als ik ga bevallen dan doe ik dat in het ziekenhuis... (ja heb echt een trauma overgehouden aan die films haha) En als het toch helemaal vergoed wordt dan is mijn keus sneller gemaakt, al kan die altijd nog veranderen....
Ik moet zoiezo bevallen in het zh,en moet een keizersnee... Komt door de crohn... Ik vind het niet erg vind het juist fijn Maar zou wel graag willen weten hoe het word berekend,of je de datum mag uitkiezen of dat je eerst weeen moet hebben
heeeel veel gelezen! @ fl3x.... jeetje hoop dat je snel beter voelt! @ sterre.... waar ben je? heb zon voorgevoel dat het niet goed is? @ onze puzzzzecat.... ik eet en drink ook veel voor mijn doen... schandalig *knufffffs* @ MEELEZER .... hiya zal zo je naam effe veranderen op de lijst ik ga zo de lijst effe bijwerken ben dooodmoei
Ik moet in het ziekenhuis bevallen omdat ik met mijn zoontje een keizersnee heb gehad,ik ben van mijn dochtertje ook in het ziekenhuis bevallen.als ik mocht kiezen zou ik thuis willen bevallen..maar helaas zit dat er niet in...
ik ben verplicht om in het ziekenhuis te bevallen ivm epileptie geen keus mogelijk ik hoop dat de aanvallen weg blijven aangezien een zwangerschap de kans erop vergroten en ik weiger de anti epileptica te slikken ivm met hoge risico's afwijkingen
Oh dat is wel vervelend Claire die epilepsie... hopelijk blijft het weg! Ik zelf heb een lichte vorm van epilepsie gehad (gelukkig niet met echte aanvallen enz maar meer aanvallen van even afwezig zijn) maar ik slik daar al jaren niks meer voor...
@Mommyagain, nu dus officieel welkom! Ben benieuwd of we je "echte" naam ook kennen! Ik moet trouwens ook met medische indicatie in het ziekenhuis bevallen... Ben "verplicht" om met een ruggenprik te bevallen, omdat ik dystrofie heb. Mag dus nooit veel pijn voelen... omdat dat de dystrofie aan kan wakkeren! Verder wil ik ook in het ziekenhuis bevallen, heb zelf op de verloskamers gewerkt en heb genoeg gezien waar elke seconde bij telt...
Haiii ladies, Heb net mijn leidinggevende verteld dat ik zwanger ben Had hij recht op, want tot nu toe mocht ik altijd zonder gemaar naar het ziekenhuis.. Was echt zenuwachtig toen ik het ging vertellen
Ik ga zometeen effetjes naar de stad om zwangerschapsvitamientjes te halen! Ben zoooo moe vandaag trouwens, eigenlijk al de hele week... ben niet vooruit te slepen! Is toch niet normaal dat ik daar nu al last van heb, hoop dat ik geen griepje onder de leden heb...
Welke ga je halen dan? Dat je moe bent,wen er maar aan haha Ik ben erachter dat ik een dutje moet doen in de middag anders komt het niet goed...