geen idee lilage of je nog meesleest maar hoe is t bij jullie? Is je zoon een beetje opgeknapt enne is er al een beetje rust in de tent?? Miracles balen die onrust maar die kleine vent voelt zich echt niet lekker..hopen dat hij zich snel wat beter voelt enne dat jullie kunnen uitrusten (en anders idd om de beurt lekker ff slapen!)
Duzz de beebies komen der weer aan. Wij moeten zoiezo wachten tot dinsdag dan word er gesproken over strippen. Weet toevallig iemand als het ook meteen word gedaan het strippen??? of moet er later terug gekomen worden.???
volgens mij kunnen ze gelijk strippen..dat doet de vk toch ook?? hier krijg ik maandagochtend een ctg, dan kijken ze of baarmoeder verweekt is, zo ja dan prikken ze vliezen door en gaat bevalling starten zo niet dan plaatsen ze ballonnetje voor eerste cm ontsluiting!
Mamsie...hier doen ze dat dan meteen...strippen dus... Rommelt hier verder...zou het dan nu eindelijk eens? Nou geen regelmaat en wel vervelend en pijnlijk maar kan ik nog steeds makkelijk doorgaan waar ik mee bezig ben....afwachten maar weer. Ja ichtus, ik snap dat je dat gehoopt had. Zo ang wachten is maar niets. Maar laten we inderdaad hopen gewoon thuis te kunnen bevallen toch? Oh NIna...nouja misschien wel fijn dat je weet dat je baby-tje morgen komt? Zonnetje...ja dat dansje doe ik oom altijd...na administratie. Zo'n stom werk terwijl ik toch altijd kan genieten als het netjes in mappen zit zorgt het er niet voor dat ik het een beetje bijhoudt... ja Lilage, lukt het nu met de borstvoeding? En Trieske...hebben jullie alweer een keer tegelijk een dutje gedaan? Suus...mooi dat alles goed was. En jij weet ook al een geboortedatum...16 of 17....spannend!
HEY MEIDEN ff snelle update hier gaat goed Kaylee heeft alleen moeite warm te blijven. bv komt ook al opgang! hoop dat ze vannacht beter slaapt want ze was tot 3 uur wakker
Nou hopen dat t dan meteen gebeurt met t strippen. volgende week duzz zoiezo 3 x baby nieuws???? en misschien nog wel meer ik hoop t zo voor iedereen. we gaan er voor haha. Morgen ben k denk k niet op zwforum. Me schoonma komt elke dag langs tot irritant aan toe en vandaag 3x tel gehad van fam. met de vraag als er al wat aan de hand is. Maar als er wat aan de hand is horen jullie t wel.
Ik hoop dat al die inleidingen volgende week niet nodig zijn en dat iedereen die over tijd loopt dit weekend nog gaat bevallen!
volgende week zeker weer hoop babynieuws! leukleukleuk.. heb op dit moment zoveel zin om te bevallen -tja klinkt raar misschien- maar merk echt dat ik er nu klaar voor ben.. lekker die kleine in mijn armen houden.. princi hee bij jou gerommel dan toch vrijdag de 13e?? HAdden we wel afgesproken he?! Hier vandaag juist een superrustige buik dusse..denk t nie..
Joey slaapt sinds gister in zijn eigen ledikantje in zijn eigen slaapkamer! Met babyfoon aan sliepen we alle 3 heerlijk! 6 uur achter elkaar! Hij is zon heerlijk ventje! Fl3xie ik heb je kaartje gekregen! Aww lief die koppie op de voorkant! Ik heb zelf 1 kaartje besteld en in joey's boek geplakt Dan heeft hij toch iets 8) Is dat niet normaal dat je beeb eerst niet zijn warmte kan houden?
Hier word maandag ook opnieuw (als nu wel mogelijk is) gestript en als dat niet helpt later in de week nog een keer. Moet vanaf volgende week toch 2 keer in de week komen
@ puzz over warm houden dat is bij ieder kindje verschillend hoor die van ons vanaf dag 1 geen moeite om zich eigen warm te houden 2dgn kruik gebruikt maar was niet eens nodig fijn dat joey lekker in zijn ledikant slaapt ons manneke slaapt nog lekker in de wagen naast mij
Hey meiden, Hier nog even een berichtje van mij.. Lig nu in het VU morgenochtend om 6.00 gaan we beginnen.. Vind het erg spannend. Op de CTG was al enige weeen geregistreerd voel ze zelf ook maar doen niet echt pijn. Hopen dat we dus al wat voorwerk hebben gedaan en dat de bevalling niet te lang duurt. Vriend blijft vannacht bij mij op stretcher slapen is nu spulletjes halen. ben wel blij dat ik niet alleen ben.. Hoe gaat het met jullie?
Princi... ahhhh... lief berichtje! Nu maar hopen dat Roann daar een klein beetje naar wil luisteren! Enne ja... jou eigenwijs dametje haha, zal dr ook s wat influisteren vannacht, wie weet! Nina, spannend!!! Morgen gaat t beginnen! En fijn dat je niet alleen bent vannacht. Alvast succes! Hier is Roann iets rustiger dan gisteren gelukkig! merk zelf ook wel dat ik hierdoor iets rustiger ben, want je weet soms ff niet meer waar je t zoeken moet als hij blijft huilen... zooo zielig, als je hem niet kan troosten! Heb nu alvast een ui onder zn bedje gezet, wat zoutwater in zn neusje gedaan en dan vanavond met de laatste voeding een paracetamolletje en dan hoop ik dat we alle drie wat slapen vannacht! Fijne avond allemaal!
goede avond all... Hier nog alles rustig.. en zie op tegen weer een avond niks doen en bankhangen..ik wil lekker shoppen.. warme choco drinken in de stad onder al die gezellige lichtjes die zijn opgehangen...natuurlijk met een heerlijk warm appelgebak met veel slagroom. lekker beppen over niks en me even niet zwanger hoeven te voelen...daar heb ik zin in.. OKE..... NIET AAN DENKEN!!!!!!!... kopje thee thuis is ook euh.. warm. zucht!!!... @Lautjuh.. Jemig wat een verhaal zeg.. ik zou idd ook ff vragen hoe je er juridisch voor staat en t er zeker niet bij laten zitten...baby of niet.. dat ontslaat hun niet van de verplichting die ze zelf zijn aangegaan...en ook al zouden er gebreken zijn bij de pony zoals er geroepen wordt op hyves met dierenartsrekeningen e.d. dan kunnen ze idd via advocaat en/of rechter dit regelen, maar dan nog moeten zij zich gewoon houden aan de betalingsregeling. die staat hier nl los van. Mocht de rechter hun gelijk geven (geloof ik nooit...) dan kan hij bepalen of en hoeveel ze daar weer van terug krijgen.. Volgens mij sta je heel sterk....GO FOR IT!!! @PUZZ.. ik heb nog helemaal niet gereageerd op je foto van Joey op kussen in de box.. lief he...vind ik hier ook altijd zo snoezig staan.. en nog ideaal ook...zo heb je ook veel aan dat kussen als je geen bv geeft.... @Princi.. meid.. als je nog gewoon door kunt gaan waar je mee bezig bent.. hmmmmm.. zou bijna zeggen jammer.. want dan is het nog niet erg genoeg.. Hoe is t met t bloedverlies.. stabiel gebleven?? @Nina.. meid.. succes morgen.. tis jouw dag... @inleiden.. Suus maandag.. heerlijk idee lijkt me dat.. nou ja.. hier zal t dinsdag zijn en zelfs ik.. (mega ik-wil-persee-thuis-bevallen-type) kan er nu echt naar uit kijken.. dan maar zh.. ik ga morgen mijn zh tas maar s inpakken.. heb er nu alleen echt t hoognodige in zitten.. shirt, schoon ondergoed, beebkleertjes..meer niet.. HOEZO STRUISVOGEL!!... nou ja.. morgen maar s lekker doen... kan ik meteen in de stad nog de nodige spulletjes aanschaffen.. Er zullen iig komende week beebjes worden geboren...whahaha.. Laat maar komen....hoop wel dat ik iets minder ga hoesten, want das niet grappig tijdens harde buiken/weeen... AUW!!
Nina, alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes voor morgen, en fijn dat je vriend bij je blijft... En voor nu, zal het ook helpen als we helemaal gespannen daar Domino-Day gaan kijken??? Naar al die steentjes.... Op van de zenuwen... Hahahaha!!!!!!!!!!!!
Dank je meiden!! Jullie zijn erg lief.. Vind het allemaal erg spannend.. @ Ichtus: hoop dat jij ook snel aan de beurt bent!! en anders maar in het ZH toch? @ miracles: Ik duim voor je dat roann lekker slaapt en snel opknapt!! Zit net te bedenken dat we de erkenningsakte kwijt zijn. Hoop dat je daarvan kopie kan opvragen bij de gemeente!!!
Nina, heel veel succes morgen. Fijn dat je mannetje vanacht bij je is. Miracles, hoop dat je mannetje lekker kan slapen vanacht, en jullie dus ook! Hier net lekker patatjes gegeten, jummie hahaha Mannetje heeft net de kleine maar eens toegesproken, dat het tijd wordt, ben benieuwd of er nu al naar papa geluisterd wordt!