nina sterkte meid, luxe hoor dat vriend bij je mag blijven, hier nog ff nagevraagd maarre als er geen weeen zijn moeten de mannen om 22.00 uur weg.. haha ichthus zelfs mijn tassie staat niet helemaal klaar (alleen hoognodige) maar ga morgen ook alles erin doen, ff een goed boek kopen, lekkere dingen voor in ziekenhuis..haha maak er een soort reisje van.. princi zet t door meid?? Hoophoop voor je enne zonnetje viel prik mee? Begreep van vriend dat zwangere vrouwens voor mochten.... meiden fijne avond enne morgenochtend iid geval 1 babytje erbij??
Nou dames, t word serieuzer hier...maar nog niet echt regelmaat....ik hoop maar dat het niet weer stil zal vallen.
Nina suc6 morgen. Hoop snel op babynieuws. suusje viel zeker mee, de rij was erg lang buiten en dan in een rondje de apotheek door naar achter in de ha gang. t ging best wel snel op zich, maar idd, ik mocht met dikke buik met voorrang. Een van de huisartsen pikte er zwangere en andere mensen tussenuit. hubbie nog geen prik. net nog even bij hema wat dingetjes gehaald, toch maar van die grote charmante onderbroeken ook ivm kraam verband, want dat past anders nooit in mijn slip!!!!!!!! en nog een hoes voor het voedingskussen een vestje en overslagshirtje en 2 voedingsbh's. Kon het niet laten, scheelde met de mijter wel 15 %%. NOu meiden net baje ananas op en zit naar de dominosteentjes te kijken
Nina, heel veel succes morgen! Princi, ben benieuwd. Hoop dat het doorzet. Kom vanavond nog wel even spieken of er al meer nieuws is. Succes in ieder geval!
Oh princi.. spannend meid.. ik duim voor je.. knufffff MAMSIE.. jaa gaan we gezellig doen.. komt goed..whahaha...
@ princi ooh meid wat spannend hoop dat er gauw regelmaat in komt!! ik duim heeeeel hard voor je @ ichtus hoop dat jij ook snel mag bevallen meid!! je wacht al zooooo lang! @ andere meiden die overtijd zijn hoop ook dat het gauw bij jullie begint en jullie je kindjes in de armen mogen houden!
Ik vind een hoes voor de aankleedkussen maar irritant Ik verschoon joey en hij plast meestal dan ook even extra dus alles weer zeiknat Ik heb wel 4 van die dingen maar ze liggen meer in de was dan dat ze gebruikt worden Ik doe een dubbele hydro eronder En wat zijn hydrofiele luiers toch een uitkomst! Me loves hydrofiele luiers! De eerste was voor de ochtend is altijd hydro's,monddoekjes washandjes in de kook was De 2de was is dan zijn kleertjes met 40 graden @princi Ohhh meid mijn duimen draaien overuren! @ichtusbeebke Kom maar! @En alle andere overtijd dames You can do it!
alle meiden waar het nu bij rommelt en die nu worden ingeleid,zet m op!!! Als ik t zo lees gaan er volgende week weer veel beebjes komen,leuk hoor,was de afgelopen dagen wel heel rustig,spiek steeds even mee
Gratis Babyspullen - Profiteer van deze actie en ontvang gratis baby producten voor mama of voor de baby! Kijk eens meiden 7,50 korting bij een bestelling van babywalz Ik heb een babybeer besteld hihi
Goede morgen.. Nog geen beebnieuws zie ik.. spannend... Ik weer wakker van t hoesten.. dan ga ik er maar uit..ik kan niet meer liggen want dan blijf ik hoesten...dat wordt wat..
HIer ook alweer vroeg wakker, komt vast omdat Sinterklaas vandaag aankomt. arm is beetje stijf van de prik van gister, verder niks aan de hand, geen krampjes niks, helaas
Goedemorgen!! zo ik dacht ga ook ff kijken voor beebnieuws..maar nee.. wie weet princi? Hoop t zo voor je!!! verder heerlijk geslapen maar toch weer op tijd wakker.maar uit bed geslopen kan de rest nog ff blijven liggen. Kom straks nog ff lezen..
nog 13 babys die geboren willen worden... Overtijd: Ichtus 3-11 uitgerekend Mosa 3-11 uitgerekend Princi 9-11 uitgerekend suusje 9-11 uitgerekend mamsie85 10-11 uitgerekend zonnetje 12-11 uitgerekend Lara1 13-11 uitgerekend Uitgerekende data: TJB 14-11 uitgerekend nina1982 15-11 uitgerekend Lydia2906 15-11 uitgerekend Miss 18-11 uitgerekend Knippy 25- 11 uitgerekend Lautjuh 28-11 uitgerekend
nou TJB het is jouw dag!!!!!!! (en natuurlijk ook een beetje de dag van Ichthus (blijft de baby nou??) en alle andere overtijdlopers en bijna uitgerekendedatumdames) @puzz. had dit bij zoon ook, legde toen ook altijd zo'n hydrofielluier bovenop aankleedkussen vond ik ook beter werken.. haha heeft hij ook de muur al helemaal ondergeplast? Enne hoe is t met je vriend, kan hij al beetje slapen?? @ miracles hoe is t met je ventje?? @claire pff al gelijk in de doktersmodus..sterkte meid maar goed dat je alles uit laat zoeken!!
Goedemorgen dames, Nog geen beebnieuws, jammer! We gaan er vandaag gewoon voor, is wel een mooie dag om geboren te worden, of niet dan? Ik lag nog zo lekker te slapen, echt voor het eerst in tijden !!gaat de haan van de buren om 6:45 tekeer. Wordt echt af en toe een beetje gek van dat beest. Maar ja, dan er maar uit, anders vreetik me eigen helemaal op.