Goeiemiddag!!! Hier het hele huis aan kant samen met hubby. Heerlijk alles weer netjes en fris. Laat de baby maar komen haha. Princi gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!! Ichtus ook spannend voor jou! Nina werd vandaag ingeleid toch? Oooh spannend al dat babynieuws.
november 2009 beebs lijst Bevallingslijst: 17 september __ Amy__ 1425 gr - 41 cm - 30+6 wk - Dochter van Mischienmama 14 oktober __ Aimy __ 3120 gr - 49 cm - 37+2 wk - Dochter van Geluk2009 21 oktober __ Thijs __ 3200 gr - 48 cm - 38+5 wk - Zoon van Chasmi 22 oktober __ Joey Jayson __3395 gr - 50 cm - 39 wk - Zoon van PuzzCatt 24 oktober __ Roann __ 3065 gr - 46 cm - 37+2 wk - Zoon van Miracles 26 oktober __ Caleb __ 3990 gr - __ cm - 39+1 wk - Zoon van Jongemamainspe 26 oktober __ Lindy __ 3730 gr - 50 cm - 38+2 wk - Dochter van Wenneke 26 oktober __ Britt __ 3190 gr - 47cm - 38+2 wk - Dochter van lisa1983 27 oktober __ Luuk Ruben __ 2840 gr - 47cm - 37+3 wk - Zoon van Gepke1979 30 oktober __ Louise-Faye Anne Hubertina __ 7,5 pond - 52cm - 38+6 wk - Dochter van Claire85 30 oktober __ Délano Albert Hendrik __ 3820 gr - 52cm - 38+1wk - Zoon van Jessica26i 30 oktober __... __...pond - ...cm - ...wk - Dochter van Romy1980 01 november __ Alisia Amber Charissa __ 2855 gr - 48cm - 38+4 wk - Dochter van Robijntje74 02 november __ Lotte __ 3260 gr - 50cm - 40 wk - Dochter van Diddlmouses 03 november __ Roan __ 3490 gr - ?? cm - 39+5 wk - Zoon van Trieske 03 november __ Danique Milou __ 3100gr - 51cm - 39+2 wk - Dochter van Lynn77 04 november __ Milo Geron Matiz __ 3080 gr - 49cm - 39+5 wk - Zoon van Lilage 04 november __ Lisanne Johanna Gijsje __ 2730 gr - 47cm - 38+5 wk - Dochter van Veertje14 04 november __ Minke __ ...gr - ...cm - ...wk - Dochter van Minkep 04 november __ Jayvino __ 3610 gr - 48cm - 39+4 wk - Zoon van Lianne 06 november __ Xander __ 2500 gr - 47cm - 38+1 wk - Zoon van Koffieleutje 07 november __ Sarah Chloe __ 6,5 pond - 48cm - 40+1 wk - Dochter van Bloempjuh 11 november __ Kees __ 3750 gr - 51cm - 40 wk - Zoon van Yihaaa 11 november __ Kaylee Eloise __ 4210 gr - ..cm - 41 wk - Dochter van Fl3xgirl 14 november __ Mara __ 8 pond - ...cm - 40+5 wk - Dochter van Princi De Buddylijst van de november-mama's: PuzzCatt - Fl3xGirl - Lautjuh85 - Claire85 - Jessica26i - minkep Bloempjuh - Claire85 - Princi - Ichtus - Suus - Princi - Ichtus - Miss Moneypenny - Trieske - Jongemamainspe - lilage - lianne lilage-Miss Moneypenny Veertje14-Minkep Nina1982 - koffieleutje Nina1982 - mamsie85 Er zijn al 14 meiden geboren ! Er zijn al 11 knullen geboren! ----------------------------------------------------------------- Lijst niet zelf wijzigen! werk het zelf elke keer bij na alles gelezen te hebben
PRINCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, AHHHHHHHHHHHHH GEWELDIG!!!! VAN HARTE MET JULLIE PRACHTIGE MOOIE DOCHTER MARA!!! Ben echt zo blij voor jou en je man Maar dat weet je inmiddels al wel (laat ik even in een onbewaakt moment mijn telefoon achter en ging ik weer naar bed om te slapen rond die tijd... dom dom dom dom)
Nou Ichtus, als het hier zo ver komt houd ik het niet tegen goed? (denk ook niet dat ik dat kan maar goed) hihi Even een vraagje, hebben jullie ook nog van die steken onder in je ***. Eerder had ik dat wel maar dat kwam echt van het indalen maar heb het nu ook weer en ze hebben me gezegd dat ie al heel ver was gedaald. Daarbij heb ik dan ook soms een harde buik. Komt iemand bekend voor?
Princi & Princi-man, gefeliciteerd met jullie dochter MARA!!! Geniet dr maar lekker van, eindelijk!!! Miss en ik waren rond de tijd dat je bevallen bent nog aan t beppen met elkaar, dat we nog niks van je gehoord hadden en dat we dachten dat je waarschijnlijk wel aan t bevallen zou zijn! Hadden we nog gelijk ook nog!!!
Ja en als Miracles nou niet zo slaapverwekkend was, was ik gewoon nog wakker geweest om sms meteen te kunnen lezen!!! Geintjuh hoor Miracles...
Jaaaaaaaaa GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER MARA! Een leuke naam, hoop dat alles goed is gegaan en jullie nou lekker aan het genieten zijn. Ichtus, dan vandaag misschien jouw dag? Laat de sint al die kindjes maar brengen vandaag! Nina, ik hoop dat vandaag ook jouw dag wordt en dat alles voorspoedig mag verlopen, en ook jij kan gaan genieten. @hier, nog even lekker terug naar bed gegaan vanmorgen, MET OORDOPPEN, en wordt gewoon om half 1 weer wakker, heerlijk!!! Mannetje had al gestofzuigd, en eten gemaakt, en ..... gelachen om mijn gesnurk, maar was het wel waard hahaha
Ed.. is nu met de kids naar de intocht hier...ik ben toch maar thuis gebleven.. even rust.. wat harde buiken af en toe op dit moment...
Princi Gefeliciteerd met jullie dochter MARA Ichtus nog steeds aan het wachten,hoop dat het nu na het verliezen van de slijmprop doorzet... Hier:Ben moe van de afgelopen dagen,zoontje is opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat hij niks binnen hield en 40.5 koorts had...van donderdag op vrijdagnacht tot 4 uur in het ziekenhuis gezeten hij moest blijven maar is nu weer thuis gelukkig...vanmorgen de uitslag gekregen van een kweek wat ze hebben afgenomen en het is dus de mexicaanse griep. Ben nu toch wel bang dat Alisia het ook krijgt en wij moeten wachten op een oproep om ons te laten enten huisarts vind het niet nodig om het eerder te laten doen....
Jeetje Robijntje, dat is eng! Dat jullie dan geen voorrang hebben. Hoe doe je het nu met de kraamvisite? @Ichtus, wat erg dat het zo lang duurt meid! Ik had dus echt al ander nieuws van jou verwacht, maar helaas. @alle dames die bevallen zijn: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje! Geniet van de ukkies. Ik wil ook zo graag. Helaas laat de kleine meid hier ook nog op zich wachten. Ik moet wel zeggen dat het allemaal anders wordt hier. Het is wat zwaarder, gevoeliger en nu begin ik het toch wel echt zat te worden. We zijn er klaar voor, dus kom maar!
Aan het worden Ben het al een tijdje zat alles is klaar dus ik zeg kom maar op kleine meid Hoe is het verder met je?
Robijntje sterkte! Erg eng enne tja ze mogen de huisgenoten nog niet prikken maarre uitzonderingen op die regel zouden er toch wel moeten kunnen zijn..eng hoor.. Hiero verder dan harde buiken kom ik nog niet..wel het verschil dat ze er nu vanmorgen al waren en andere dagen meestal pas savonds.. zoon vroeg net heel lief, heb je al een schoentje voor de baby kunnen we zijn schoen ook zetten vanavond..ach... 9 jaar en zodra sint in het land is gewoon het spelletje weer ff helemaal meespelen..
Haha! Ik begin het nu eigenlijk pas zat te worden. Het wordt allemaal wat zwaarder en gevoeliger, maar mag nog niet klagen hoor. Ze is flink ingedaald. Buik is bovenin al helemaal leeg! Heb nog altijd een klein buikje. Vk zei maandag dat ze haar 2900 gram verwacht. Ben benieuwd! Ik mag maandag weer naar de vk. Ik had zelf zo'n gevoel dat ze dit weekend zou komen. Nu is het weekend nog niet voorbij, maar ik denk toch dat ik geen goed voorgevoel had. Hoe is het verder met jou?
Ja kun je goed merken zo op het einde he dat het zwaar word. gewoon wat rustiger aan doen is het beste. 2900 gram dus ook maar een kleintje dan hier word ze ook zo rond de 3 kilo geschat bij 40 weken dan. Mijn buik is al wel wat gezakt maar heb echt een draaikont erin zitten dan weer links dan weer rechts en toch wat hoger of lager ondanks dat ze met haar hoofdje vastligt in de bekken. Mijn bloeddruk was maandag heel hoor en moest vrijdag voor extra controle gelukkig toen weer laag en nu moet ik dinsdag weer. Mijn gevoel zegt me dat ze woensdag de 18e gaat komen maar ja je weet het niet he. Hoop voor jou dat die kleine dit weekend komt zou toch leuk zijn als je dat had verwacht.
hey meiden hier te moe om alles bij te kunnen lezen maar keek ff of er al weer beebnieuws is en ja hoor!!! Princi Super gefeliciteerd met jullie dochter Mara!!! en wat een super mooie datum vandaag 8 jaar samen met me mannetje Met esmay gaat het goed vanmorge had ze al geen koorts meer ze heeft alleen kaylee verkouden gemaakt verder gaat het goed met Kaylee ze woog vanmorge 4010 gram bv is goed op gang en ze doet het erg goed verder komt ze om de 2 uur en dus ook snachts ook heeft ze dag en nacht omgedraait en slaapt dus niet snachts vandaar dat we totaal gesloopt zijn. heb sinds de weeen begonnen niet meer dan 3 uurtjes geslapen per dag en vannacht dus maar 1 uurtje denk je och slaap smiddags wel maar nee hoor esmay strond vervelend en kaylee werdt weer uur te vroeg wakker hoop vannacht beetje slaap te kunnen krijgen @ ichtus meid wil niet echt vlotten bij je he? hoop dat het gauw begint!