Lara idd staat helemaal klaar........... water is wel alleen al flink afgekoeld zonder dat het gebruikt is
Balen dat jullie zolang moeten wachten... maar hopen dat jullie beebs ook snel van plan zijn om lekker in dat badje rond te dobberen! Hier ons manneke net in bed gelegd, nu kan mama ff lekker de bank op, uitpuffen!
Wat een mooie foto's allemaal!! Mag ik jullie iets vragen? Wij hebben zo'n pakket gehaald voor een gipsen afdruk vd buik,ik ben nu 34 weken zwanger en vroeg mij af of de buik nog erg groeit die laatste 6 weken of dat we morgen best die afdruk kunnen maken. Ik wil niet al te lang meer wachten ivm eventueel vroeggeboorte ivm verkorte bmm dus vandaar,ik dacht jullie zullen dit wel weten.
Hallo november-mamma's, Ik ben het zusje van Princi en ze heeft mij gevraagd om jullie even te vertellen hoe het met haar gaat. Vanochtend 10 over half 10 is Mara geboren. Ze zijn thuis begonnen. Gisterenavond begonnen de weeen en al snel zat ze op 9 cm ontsluiting. De vk dacht dat ze om 4 uur konden beginnen met persen maar dat ging niet omdat er na de 9 cm niets meer veranderde. Uiteindelijk zijn ze 's ochtends naar het ziekenhuis gegaan. Mara is dus in het ziekenhuis geboren. Ze hebben Mara nog moeten draaien omdat ze niet helemaal goed lag, ze hadden het over een sterrenkijker. Mara heeft in het vruchtwater gepoept en daardoor heeft ze wat moeilijkheden gekregen met ademhalen. Ze ligt momenteel in de couveuse. Princi moest daarom dus ook een nachtje in het ziekenhuis blijven. Morgen gaan ze bekijken hoe lang ze nog moeten blijven. De verpleegkundigen zeiden in ieder geval dat het met Mara best wel goed ging, dus dat is mooi. Met Princi gaat het ook goed alleen ze is natuurlijk heel moe! En ze is heel blij met haar mooie kindje natuurlijk!! De rest zal ze allemaal nog wel vertellen als ze terug is. Jullie allemaal veel sterkte, succes, plezier enz.
Wat fijn Amilah, een update van Princi! Oooh Princi... Ik ben blij dat alles nu goed blijkt te zijn, maar dat is jammer genoeg niet de bevalling die je je voor had gesteld... Geniet maar lekker van je meisje, rust lekker uit en hopelijk mogen jullie snel naar huis! Dikke knuff van Roann aan Mara
vandaag mocht ik voor het eerst poepluier van kaylee verschonen kreeg meteen de moeilijkste haha ze had eindelijk normale poep ipv van dat zwarte maar ze zat er wel helemaal onder!!
Hello ladies... Wat een mooooie foto's weer.. helemaal flieft op jullie prachtkindjes... Hier wat lichte activiteit, maar ja.. dat heb ik vaker gehad.. laat me niet weer voor de gek houden...zeg dus niets zit ik net bij vriendin.. komt haar zoontje naar beneden.. ziek.. zij tempen..39.3, hoest zich helemaal kapot.. heeft hoofdpijn zegt ie en als ie dan naar de wc gaat.. diarree.. oke.. hij heeft al waterpokken dus paniek in de tent.. Ik was dus snel weer thuis.. wil geen risico's lopen..Heb haar wel gezegd dat ze t moet laten checken.. en dat ze als het mex griep is bij zoonlief zelf maar even moet wachten met kraamvisite volgende week... Verder geen nieuws... @Princi.. Mara een sterrenkijkerjte.. AUW.. been there done that..twice..!!... Fijn dat alles nu goed gaat en ik hoop dat jullie snel naar huis mogen...knuff
@ princi hoop dat jullie snel naar huis mogen! @ ichtus heh wat sneu van dat kindje hoop dat het geen mg is!
puzz wat lief dat je me herkent aan me elmo avatar hahaha ik heb mooie bad foto's en koppies voorbij zien komen weer zooooo lief princi zo best heftig geweest nog hoop dat je snel opknapt ichtus schiet nou een op joh ben zo benieuwd (net als jij zelf denk) nou jou kleine spruit
wat fijn een update van princi..een sterrenkijker. Fijn dat je niet uiteindelijk nog een keizersnee hebt hoeven krijgen!! Hoop dat jullie beide snel weer naar huis mogen..rust lekker ff uit vannacht in het ziekenhuis!
zonnetje zou nu ook geen verjaardag meer willen vieren.. pff hier afgesproken morgen ff naar t strand te rijden als ik me goed voel. Even uitwaaien, bij strandtent wat drinken ff eruit. Vandaag echt luie dag thuis gehad.. Hier hele dag wat krampjes maar tja..doorzetten nee dus..
hey meiden, zag een paar hele mooie beebs voorbij komen! Wat een schatjes allemaal. Princi rust maar lekker uit meis. Fijn dat je zus even een update gaf. Ichtus bij jou nog niks? Hier de hele dag al ongigevoel. En dan trekt het weer naar de rug. En dan is het weer weg.
pooh jeetje wat een bevalling princi!...nu leker genieten en bijkomen ga hard duimen voor snel nog meer beebnieuws! hier ben ik even wat stilletjes ben zo druk met kolven en voeden om de productie zo snel mogelijk goed hoog te krijgen en t aanleggen vandaag t huis grondig gedaan.... herken t eindelijk weer als mijn huisje ipv een chaotische camping zag een hoop mooie beebfotos voorbij vliegen! wat een dotjes! eertste knuffel met oma
Hall dames, Wat kunnen jullie veel typen in korte tijd zeg. Ik was gisteren ook evne online, maar helaas mijn zoontje kwam voor de bosrtvoeding ds moest het effe staken hahaha. Ja effe rustig zitten achter d elapto is er even niet meer bij. Hier heeft Luuk een paar dagen in het ziekenhuis gelegen. Hij is donderdagochtend weer naar huis gekomen, maar moet hem goed in d egaten houden. Hij had de griep, maar ja mexicaanse geen flauw idde hij is niet getest. Ook is hij op geelheid getest want die kleur wou hij ook maar niet kwijt. Het gaat nu goed met hem. Hij komt netjes om de drie uur en 's nachts maaki hem na 5 uur wakker. Mede omdat zijn groei niet echt wil. Zo een aantal zitten dus al een flinke tijd op het wachtbankje. Oh wat spannend. Bij sommige zlefs actviteit maar wil het dus niet doorzetten. Nou baby's kom op! Je mamma en pappa willen je nu wel een svast houden. Fijn weekend nog en hoop snel wat nieuwe baby's te kunnen verwelkomen. Princi gefeliciteerd met je dochter Mara. prachtige naam. En de andere allemaal ook van harte gefeliciteerd! Ja loop een beetje cahter met alle felcitaties. Morgen vieren we de verjaardag van mijn dochter en wordt drie jaar. Gelukkig blijft de jaloezie deels weg, alleen naar pappa toe ee beetje. Gr Gaby
hai.. ben ik nog ff voor ik naar bed ga..... t blijft rommelen.. de harde buiken zijn gemeen, maar zeker niet frequent.. misschien dat t in bed wel meer wordt.. ga zo nog ff douchen en dan proberen wat te slapen... Kreeg smsje van vriendin.. ze moest toch even naar de hap met zoonief..hij heeft idd waterpokken en een virusinfectie.. goed uitzieken.. over mex. griep is niet gesproken.. ook niet getest, maar hier bij de hap zijn ze erg snel met tamiflu geven en dat heeft hij ook niet gehad.. dus ik neem aan dat ie t niet heeft..evengoed toch prettig dat ze t gecheckt heeft..voel ik me iig een stuk geruster...ook al ben ik er maar even geweest.. @Annie.. meid.. jij bent t nu ook zat lees ik.. kan ik me voorstellen.... ik draag t stokje graag aan je over hoor.. geen enkel probleem...whahaha.. misschien morgen wel... *Hoopt vurig..* @Claire.. mooie foto met je mams..(jouw moeder toch??).. is goud waard... @Gepke.. fijn dat Luuk weer thuis is en dat ie t goed doet.. Veel plezier morgen enalvast GEFELICITEERD met de verjaardag van dochterlief.. @Lautjuh.. nope hier nog niks.. maar das inmiddels wel duidelijk..whahah... @Suusje.. oeh klinkt toch wel spannend.. hoop dat t doorzet meid.. @Knippy.. ik herken je ook direct aan Elmo.. blijft een leuke avatar...en ik ben ook errug benieuwd....hihihihi.... nou ik ga naar boven...tot morgen.. of misschien vannacht.. je weet t nooit!!!...
Amilah.. Dankjewel zusje van Princi voor de update! Jij ook van harte met de geboorte van je nichtje! Princi, idd wat miracles ook zegt, dat is zo niet de bevalling die je je had voorgesteld, helaas is dit weer zoiets wat je niet in de hand hebt! Hopelijk kun je er wel met een goed gevoel naar terug kijken en gelukkig met een beeldschoon resultaat! Je dochter MARA!!! Ik hoop dat morgen (vandaag eigenlijk al..) blijkt dat jullie lekker naar huis kunnen, of in ieder geval HEEL snel! En dat meisje van jullie... gut gut gut.. eerst mama zo lang laten wachten en dan ook nog een sterrenkijkertje! Zou dat misschien te maken hebben met die volle maan van laatst Lekker genieten meid en ik hoop dat ik je gauw weer spreek, maar voornamelijk: GENIET ER VAN!! Dikke kus!
Goedemorgen meiden, Hier tot nu toe wederom geen bevalling in zicht. Zou wat wezen op de verjaardag van Hubbie. HIHIHHI. Ga lekker douche mijn ouders komen straks alsenige een lekker bakkie doen. We hebben hele lekkere chocolade taart jammie
Princi, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Mara. heel veel geluk en gezondheid toegewenst! Zonnetje, gefeliciteerd met je hubbie... Fijne verjaardag! Vandaag voor mij D-Day... Wil zo graag! Zwangerschaps-zwem-vriendinnetje was een week na mij uitgerekend en is gister bevallen van een zoon. Ben super blij voor haar, maar ook zooooo jaloers! Zit hier gewoon te janken, net of ik niet op een cadeautje kan wachten... Stom hè?! Voor de rest, dames veel succes vandaag, en in ieder geval een heeeeele fijne zondag!! Liefs!