Hmmm meiden... waarom zeggen ze toch dat de laatste loodjes t zwaarst wegen... en dan dat 'geduldige' wachten... Claire, mooie foto van de trotse oma! Hier een heelijke nacht achter de rug! Hubbie heeft vanaf gisteravond 21 u alle voedingen gedaan! Ik lag al om 20 u in mn nestje en heb doorgeslapen tot vanmorgen 7 u, wat een luxe!!!
ha meiden, nog geen babynieuws..hier ook nog steeds dikke buik, vrees dat t morgen 8u echt melden wordt in ziekenhuis.. miracles heerlijk dat je zo lang hebt kunnen slapen! Zonnetje gefeliciteerd met je man, dat worden sowieso 2 verjaardagen vlak bij elkaar. Lydia hoop dat t bij jou ook snel gaat beginnen enne herkenbaar herkenbaar ben ook al ingehaald door twee meiden van de yoga.. tja wachten duurt lang..
Overtijd: Ichtus 3-11 uitgerekend Mosa 3-11 uitgerekend suusje 9-11 uitgerekend mamsie85 10-11 uitgerekend zonnetje 12-11 uitgerekend Lara1 13-11 uitgerekend TJB 14-11 uitgerekend Uitgerekende data: nina1982 15-11 uitgerekend Lydia2906 15-11 uitgerekend Miss 18-11 uitgerekend Knippy 25- 11 uitgerekend Lautjuh 28-11 uitgerekend __________________
nina gingen ze gister inleiden toch? Hoop dat ze snel haar kleine in haar armen heeft!! koffieleutje al thuis uit ziekenhuis??
hej lieverds! Ik zal es even bijkletsen hier..IK lees af en toe natuurlijk omdat ik wel nieuwsgierig ben naar de beebs he Tsja, hoe gaat het hier...allereerst ben ik erachter dat ik heel slecht tegen zo'n grote verandering kan..Herkenbaar van hannes wel..Ik ben heel erg gespannen en heb moeite met genieten..Ik moet de dingen over me heen laten komen, maar dat vind ik moeilijk... Ik probeer het elke dag weer hoor, mezelf moed inpraten en mezelf te vertellen dat het oke is dat ik me zo voel en dat het echt over gaat.. DE borstvoeding daar ben ik al mee gestopt, te veel stress en bovendien kunnen we de voedingen nu samen doen. Hannes is gelukkig weer beter, die is zo af en toe deze week es uit logeren geweest.Daar voelde ik me dan wel enigszins schuldig over, maar iedereen zegt dat dat niet hoeft, dat hij het leuk vind en dat het oke is voor ons..Maar goed vanaf vandaag gaan we zeker een week met zijn vieren knallen...Milo is erg goed gegroeid sinds ie de fles pakt..Hij drinkt zo'n 100 cc per keer en was afgelopen vrijdag 3100 gram, dus boven geboortegewicht...Ontstoken oogjes dat wel, maar ces't bon..."s nachts is het altijd afwachten, meestal een uurtje of 4, 5 tussen de voedingen, alleen heeft ie dan wat moeite om na die laatste voeding direct weer in slaap te vallen, even kijken of dat we een ander wakker moment kunnen inbouwen in de dag en dan vanavond maar weer in bad... Pfff, ik kan er echt wel om janken...dat ik het zo lastig vind.IK zou eigenlijk zo gelukkig moeten zijn, zijn er meer meiden die dit herkennen? Princi? Ik lees dat je lekker rommelt? ik hoop dat het snel doorzet.. Yihaaa, gefeli met jullie kees! Heerlijk zo'n naam Fl3x, yesss, geduld beloond! Gefeliciteerd met Kaylee en ook veel succes! Ichtus, 12 dagen ondertussen, de volgende keer dat ik hier lees ben ook jij bevallen, goed? Lara, suusje,mamsie en rest natuurlijk, heel veel succes met de laatste loodjes! En lief dat je aan me dacht
@Suusje.. hoop dat t toch vandaag nog zelf begint meid... @Lydia.. heel herkenbaar je gevoel..Wedstrijdje doen..hihihihi Hier wel weeen hoor, maar er zit bijna een uur tussen..schiet dus geen drol op.. zijn ook nog lang niet sterk genoeg.. ze doen zeer, maar zijn prima te doen..moet alleen ff stilstaanof recht gaan zitten, maar meer niet.. kan er dus niks mee.. vanmorgen vroeg ook weer wat slijm verlies en bruinverlies.. er is dus wel wat gaande, maar er zet niets door..ik zal me denk ik ook dinsdag wel mogen melden.
Morgen komt vk nog wel een poging doen tot strippen....nou ja.. die ene dag maakt mij ook niks meer uit..
ichthus maar dan misschien wel thuis bevallen (offe wilde je naar ziekenhuis?) Oei lilage herken t wel..juffentrekje..controle ofzoiets? Maarre nee ik heb de kleine nog niet in mijn armen maar bij mijn zoon voelde ik me ook zo enne dat is ook de reden dat ik ff aanhik tegen die eerste weekies..je hebt gelukkig zelf de ervaring met je zoon dat dat gevoel overgaat enne je bent natuurlijk ook een bom hormonen..ja over je heen laten komen, accepteren dat t allemaal geen roze wolk is en dat je je af en toe gewoon k.. voelt.. zo moet t maarre je wilt dat natuulijk helemaal niet..iid geval sterkte meid enne schrijf het lekker van je af!! Fijn dat je zoon weer thuis is en weer beter is!
Pfff Ichtus, t schiet niet op he! Lilage, hier af en toe ook wel s een zwak moment hoor! Zeker toen Roann ziek was van de week en alleen maar aan t huilen was de hele dag... je weet je dan ff geen raad meer! Verder meld hij zich ook al steeds weer na een dikke 2 - 2,5 uur voor de voeding... en dat is dan steeds weer rekken. We zitten nu al op 120 cc en de speciale voeding voor hongerige baby's... Heb me voorgenomen morgen weer naar t CB te bellen, want heb nog steeds t idee dat hij niet genoeg heeft aan zn flesje!
Buddybericht van Nina1982 Op 15 november is om 00.18 uur is Jolien Marianne Bakker geboren. Ze weegt 3665gr en is heel mooi! Wij liggen nog even in het ziekenhuis en hopen snel naar huis te mogen! X anne, bart en jolien! Eine buddybericht Nina1982
suusje, juffentrekje? ja dat zou goed kunnen ja, jij ook dus? stom, maar wel fijn om te horen...rare is dat ik me bij hannes druk kon maken over het huishouden enzo, zou ik dat ooit kunnen doen enzo????Nu denk ik op dat vlak, ach ja, komt vast wel weer dan maar even minder schoon...het zit vooral allemaal in mijn hoofd... Miracles, ja die roze wolk is niet altijd roze he...En ik snap dat het rekken is zeg, jeetje, alle succes...Kan dat te maken hebben met het feit dat roann wat vroeg ter wereld is gekomen ofzo? Ik bedoel dat ie iets in te halen heeft ofzoiets? succes meis...
Nina1982 gefeliciteerd met jullie dochter Jolien knap maar snel op zodat jullie thuis kunnen verder genieten ichtus nog steeds niks pffff wat duurt wachten lang zeg alle andere overtijd dames ook sterkte natuurlijk hoop dat het voor iedereen nu eens op wil gaan schieten
november 2009 beebs lijst Bevallingslijst: 17 september __ Amy__ 1425 gr - 41 cm - 30+6 wk - Dochter van Mischienmama 14 oktober __ Aimy __ 3120 gr - 49 cm - 37+2 wk - Dochter van Geluk2009 21 oktober __ Thijs __ 3200 gr - 48 cm - 38+5 wk - Zoon van Chasmi 22 oktober __ Joey Jayson __3395 gr - 50 cm - 39 wk - Zoon van PuzzCatt 24 oktober __ Roann __ 3065 gr - 46 cm - 37+2 wk - Zoon van Miracles 26 oktober __ Caleb __ 3990 gr - __ cm - 39+1 wk - Zoon van Jongemamainspe 26 oktober __ Lindy __ 3730 gr - 50 cm - 38+2 wk - Dochter van Wenneke 26 oktober __ Britt __ 3190 gr - 47cm - 38+2 wk - Dochter van lisa1983 27 oktober __ Luuk Ruben __ 2840 gr - 47cm - 37+3 wk - Zoon van Gepke1979 30 oktober __ Louise-Faye Anne Hubertina __ 7,5 pond - 52cm - 38+6 wk - Dochter van Claire85 30 oktober __ Délano Albert Hendrik __ 3820 gr - 52cm - 38+1wk - Zoon van Jessica26i 30 oktober __... __...pond - ...cm - ...wk - Dochter van Romy1980 01 november __ Alisia Amber Charissa __ 2855 gr - 48cm - 38+4 wk - Dochter van Robijntje74 02 november __ Lotte __ 3260 gr - 50cm - 40 wk - Dochter van Diddlmouses 03 november __ Roan __ 3490 gr - ?? cm - 39+5 wk - Zoon van Trieske 03 november __ Danique Milou __ 3100gr - 51cm - 39+2 wk - Dochter van Lynn77 04 november __ Milo Geron Matiz __ 3080 gr - 49cm - 39+5 wk - Zoon van Lilage 04 november __ Lisanne Johanna Gijsje __ 2730 gr - 47cm - 38+5 wk - Dochter van Veertje14 04 november __ Minke __ ...gr - ...cm - ...wk - Dochter van Minkep 04 november __ Jayvino __ 3610 gr - 48cm - 39+4 wk - Zoon van Lianne 06 november __ Xander __ 2500 gr - 47cm - 38+1 wk - Zoon van Koffieleutje 07 november __ Sarah Chloe __ 6,5 pond - 48cm - 40+1 wk - Dochter van Bloempjuh 11 november __ Kees __ 3750 gr - 51cm - 40 wk - Zoon van Yihaaa 11 november __ Kaylee Eloise __ 4210 gr - ..cm - 41 wk - Dochter van Fl3xgirl 14 november __ Mara __ 8 pond - ...cm - 40+5 wk - Dochter van Princi 15 november __ Jolien Marianne __ 3665 gr - ...cm - 40 wk - Dochter van Nina1982 De Buddylijst van de november-mama's: PuzzCatt - Fl3xGirl - Lautjuh85 - Claire85 - Jessica26i - minkep Bloempjuh - Claire85 - Princi - Ichtus - Suus - Princi - Ichtus - Miss Moneypenny - Trieske - Jongemamainspe - lilage - lianne lilage-Miss Moneypenny Veertje14-Minkep Nina1982 - koffieleutje Nina1982 - mamsie85 Er zijn al 15 meiden geboren ! Er zijn al 11 knullen geboren! ----------------------------------------------------------------- Lijst niet zelf wijzigen! werk het zelf elke keer bij na alles gelezen te hebben
NINA: gefeliciteerd! Fijn dat t met inleiden toch nog redelijk snel is gegaan.. JA hoor lilage heel herkenbaar..helaas..erg beniewd dus hoe t hier gaat lopen strakkies..enne ja, t zit in je hoofd (pas trouwens nog een leuk boekje over gelezen) de truc is eigenlijk die gedachtes helemaal niet toe te laten...gelijk een postieve er tegenover te zetten maar ja dat valt niet altijd mee..
NINA.. gefeliciteerd met de geboorte van JOLIEN!!!.. geniet er lekker van meis en hoop dat jullie snel naar huis mogen...