November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

Nina,

Gefeliciteerd met jullie dochtertje!

2. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Nina gefeliciteerd met Jolien!!!

Ichtus, frustrerend meid... maar 1 ding weet je zeker langer als 2 dagen gaat het zeker niet meer duren!! Tenminste lijkt mij??
    Hopelijk begint het vandaag vanzelf!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nog steeds af en toe een wee...dit ken ik dan ook weer niet.. bij jur (door inleiden) en bij lisa en bij marijn zat er wel meteen toen t begon ook regelmaat in .. bij lisa direct flinke weeen om de 5 minuten.. bij Jur 1 uurtje om de 10 minuten en daarna om de 4 min...

Nu zit er dan weer een half uur tussen.. dan weer 45 minuten.. tsss.. tzijn geen harde buiken meer.. maar wel weeen..maar ook dit zal wel weer kunnen stoppen.. en met al 3 kids lopen kan ik me ook niet echt ontspannen hoor.. Ed doet wat ie kan en ik kan naar boven als ik wil, maar ik hoor ze toch.. t is hier een zooitje, maar t lukt mij echt niet meer om wat te doen.. is lastig uit handen geven moet ik zeggen..denk dat dit ook wel meespeelt, maar ja.. om de kids nu al naar mijn schoonouders te brengen vind ik te voorbarig.. kan heel goed zijn dat er niets gebeurd vandaag en dan vind ik het ook weer zo'n gedoe..

ik wacht t wel af.. en houd jullie op de hoogte..

4. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Miracles, weet wat je bedoelt met hongerige baby's.. Thijs lust zijn flesjes ook erg graag.. Hij heeft ongeveer 4 tot 4,5 uur tussen zijn voedingen maar hij krijgt nu ook flesjes van bijna 150.... Hij krijgt nu friso comfort.. En zelfs na zijn flesje zit hij af en toe nog te happen maar ophogen gaat echt niet meer. Dus wij gaan van de week ook nog even overleggen met het CB...

Thijs heeft momenteel zijn huilmomentje voor zijn laatste avondfles zo tussen 9 en 11... Op de momenten dat je zelf al erg moe bent... Verder is het een zoet mannetje behalve als hij honger heeft:)

Hoe is het met iedereen?!

Ichtus, meid nog aan het wachten.. Hopelijk zet het vandaag vanzelf door en kun je de kleine beeb in je armen sluiten..

*luid gebrul op achtergrond:)* oeps het kind moet gevoerd worden. Holle bolle Thijs heeft honger:)

5. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Nina, gefeliciteerd met Jolien! Wat een mooie naam!!

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Dames, ik ben op zoek naar een kersjurkje voor de kleine, echt zo een rode met witte . Maat 56, maar kan echt nergens iets vinden, iemand van jullie een idee?

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Wat een lekker kereltje is die thijs.
    Hahah holle bolle thijs heeft honger.

Ichtus ik hoop dat het doorzet!!

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Princi, gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Genieten van jullie dochter MARA!!!

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ichtus... jullie uk houdt het wel spannend zeg! *knuffs*

@ chasmi.... wat een mooi ventje!

whahahaa hier is eentje papalief elke keer aan t uitdagen en aan t uitproberen..... en als papa het niet meer weet en ze komt bij mij begint ze toch te grijnzen:D

10. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Nina gefeliciteerd met jullie dochter geniet ervan !!!!!!!!!!!!

Ichtus, zit duimen te draaien voor je hoop dat het nu toch vanzelf komt.

Suus de dag is nog niet voorbij wie weet en anders is het echt uiterlijk dinsdag dat je de kleine in je armen hebt.

Hier vanmorgen flinke krampen gehad en een super super groot stuk slijm.Zag er niet uit als de prop( met rood) maar goed er is dus echt iets gaande. verder ben ik erg afwezig.

11. TJB

TJB Niet meer actief

Nina en Bart, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER JOLIEN!!!

12. TJB

TJB Niet meer actief

Ichtus, ben benieuwd... en Zonnetje ook naar jou. Zal voor jullie duimen.

Hier de hele dag al lichte ongi krampjes maar nog niets wat er op gaat lijken. Ben wel benieuwd of ze me morgenvroeg kunnen strippen nu of niet. Kom later nog wel even spieken hoe het met jullie gaat. Ga nu even dutten

13. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Nina & Nina-man, gefeliciteerd met jullie dochter Jolien! Geniet ervan!

Chasmi, wat een lekker kereltje! Ook al zo'n lekkere honger dus!
    We hebben hem nu inderdaad zelf vanaf gisteren 120 cc gegeven ipv 110 cc wat het CB adviseerde, maar hij drinkt t flesje echt helemaal leeg en dan nog moet ik de speen uit zn mondje trekken... dus ga morgen echt ff bellen!

Verder is Roann ook een lekker ventje en huilt hij alleen als er iets is, of hele grote honger heeft (en dat heeft ie vaak, haha)

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    wat een flinke eters hebben jullie

hier had lousie-faye sinds maandag al op 120 cc moeten zitten maar zodra we over de 90 cc gaan is het spugen geblazen en niet zo zuinig ook
    dus we houden het op 90 cc en mocht ze tussendoor een keer alarm slaan geven we 30/60 cc tussendoor

15. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Nina, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Jolien!
    Heel veel geluk en gezondheid toegewenst!

Ik denk dat ik ook op het overtijdlijstje kom...
    Morgen naar VK en hopen dat ze me wil helpen.
    Zit er echt een beetje doorheen... En zo ben ik helemaal niet!
    We zullen zien...
    En kom op hè, voor de andere dames, het overtijd-lijstje mag wel wat ingekort worden!!!

16. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    zonnetje klinkt of er iets aan t beginnen is..spannend!!
    ga jij in ziekenhuis bevallen??

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nina GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE

@chasmi Lieve foto met mama Awwww

@miracles Hmm hij is echt een grote eter
    Joey zit nu op 145 cc en is bijna 4 kg
    Hij zit op 6 voedingen om de 3,5 a 4 uur
    Woensdag komt het JGZ en dan gaan we haar nog even drillen over voedingen 8)

18. mamsie85

mamsie85 Actief lid

14 dec 2008
    186
    0
    0
    verzorgende
    Alteveer
    ohw ok t staat eral dat nina vannacht bevallen is. had vanmorgen om 10 uur een sms van haar gehad maar was niet thuis en had geen computer in de buurt.

19. linde90

linde90 Niet meer actief

heb ff een baaldag vandaag, maar mag nog niet klagen met 2 dagen overtijd.
    Ben het wachten vandaag gewoon zat, ga ik op bed liggen is de verloskundigepraktijk bezig en wordt er een kindje geboren. Moest ff janken. maar ja morgen weer een dag........ En dan wachten we gewoon met frisse moed verder.

20. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hmm snap t niet helemaal...

Als ik t goed lees, mag Louise-faye al 120 cc hebben en Joey zit al op 145 cc?

Joey is 2 dagen ouder... en volgens mij heeft t niks met gewicht te maken met wat ze mogen hebben qua aantal cc, toch? Of wel...?

Dan snap ik niet dat ze hier zeggen dat hij maar 110 cc mag hebben???

Deel Deze Pagina