Ohh crap je hebt gelijk... Joey is maar 2 dagen ouder... Wat ik weet van kraamzorg is dat het ligt aan hoe de maag erop reageert en joey kan nu niet meer hebben dan 145 cc Duurde een kleine 4 dagen voor hij de 135 cc 100% opdronk Hij kwam ook op een gegeven moment om de 2 uur...
idd maf miracles 110 lijkt mij ? effe kz boekje spieken yup vanaf 9 nov mocht ze vanaf de 10 uur voeding 120 cc erg raar dat t zo verschillend is ik kreeg op t cb te horen te doen wat goed voelde en waar de kleine bij tevreden was
hee meiden,' ik hield altijd aan wat op bussen babyvoeding staat. Even gewicht in de gaten houden en zoveel kan je geven...
Hier is er geen sprake meer van weeen of erge krampen, beetje vreemd gevoel en last van rug maar meer helaas niet. Hier ook de verloskundige praktijk gezien vanmorgen, heb moeten janken om de kaartjes die de assistent vk maakte voor mensne met slecht nieuws. Suus voor ik het vergeet jij morgen veel su6 in he zhuis. en wie weet (kans is klein) maar zien we elkaar uiteindelijk in het Ikazia
@Lautjuh.. Mooie foto's zeg.. en altijd leuk om een gezicht te zien... @Suus.. ook alvast succes morgen meid... @Susan..hier geen bijzonderheden hoor.. net in bad wel weer stuk slijmprop verloren..schrok ervan.. dacht gister alles wel verloren te zijn...nu zat er ook wat bruin bloed bij.. in bad een flinke wee gehad.. daarna beneden ook wel weer 2, maar goed.. geen regelmaat en er zit nog veel tijd tussen.. hoe is t met de rest??
Ichtus is toch leuk he als je een beetje weet tegen wie je praat hihi. Ik ga voor je duimen dat het doorzet. Edit: sjeetje zie nu pas dat je 12 dagen over tijd bent . Nou laat maar komen die kleine...die houdt het wel spannend hoor!
@ lautjuh mooie fotos! PFFF hier een koortslip opkomend..zoon had t vorige week en druk bezig geweest met creme zodat hij er snel van af is. krijg ik t zelf 1 tot 2 dagen voor de bevalling..wat n ramp..
Lautjuh, wat een mooie foto´s vooral die eerste, daar straalt echt liefde vanaf. Wij hadden het ook willen doen, maar heb zoveel strepen lijk wel een zebra. Dus heb zelf maar wat foto´s gemaakt. Gisteren een papa-mama dikke buiken foto gemaakt, wel leuk voor later, ik zal die plaatsen als de kleine geboren is, wie weet hebben we meekijkers-lezers en dan weten ze al wat wij verwachten.
suusje, dat is wel heel vervelend. JE hebt van die koortslippleisters, misschien dat je die mee kan nemen naar het ziekenhuis? Die dekken de plek helemaal af. En voor dat ik het vergeet , heel veel succes morgen.....
@Suus.. lastig een koortslip zeg....idd ie pleisters werken snel en goed.. weet niet of je nog tijd hebt morgen ochtend voordat je naar het zh moet, maar tis idd een aanrader... @Lautjuh.. whaha.. ja loop idd al heul lang over....maar stiekem lijkt t nu toch wat door te zetten.. sinds 20u iig 2 x wee gehad.. terwijl het de rest van de dag steeds 30 min tot een uur tussen zat.. ze zijn echt wel heel pijnlijk en moet goed wegpuffen dus t voelt iig veelbelovend.. maar nogmaals.. dat heeft t vaker gedaan..