Miracles jawel ik denk dat die moeheid nu al normaal is omdat je lichaam natuurlijk heel erg veranderd en daar kan je moe door worden... Ik moet in de middag ook altijd even gaan liggen...
Haha nja ik plas wel vaak, maar ik vond de hoeveelheid zo veel! Oehoe de echo komt steeds dichterbij! 8) ben zooow benieuwd! Van t weekend gaan we het aan mn schoonouders vertellen Die zullen wel door het dolle heen zijn.. en de rest die komen wel bij de 12 weken! Groetjes Mo
http://november2009mama.hyves.nl/ Voor wi het leuk vind, een hyvespagina, alleen toegankelijk voor november 2009 mama's!
@Dees: Vind ik wel leuk maar komt ie dan ook op je profiel bij je hyves te staan? Ik wil nl nog niet dat iedereen het weet.
Ja al een hele tijd Was er een kleine 2 weken mee gestopt want tja dacht niet echt dat ik nog zwanger kon raken... Maar nu ik weet dat ik zwanger ben als een idioot weer begonnen!
Je kunt ook nog even wachten en later aanmelden, ikzelf ben lid van zoveel hyves, dat hij mooi verscholen staat en het echt nog niemand is opgevallen...
Hoi meiden, Ik kom me weer even melden met een niet zo'n leuk bericht Vanaf gisteravond alleen maar boven de wc gehangen en uiteindelijk ook niet gaan werken vandaag. Zetpillen, lolly's limonade, water niks helpt.. Morgenochtend heb ik een afspraak bij de HA en de kans zit er in dat ik opgenomen wordt i.v.m. uitdrogingsverschijnselen. Mocht ik me 'snel' beroerder gaan voelen moet ik meteen naar de spoedeisende hulp. Ik hoop dat ik het tot morgenochtend uit kan zingen want mijn mannetje is niet thuis vanavond. Ik baal echt als een stekker! Ik voel me ontzettend slap en ik kan alleen maar slap op de bank of in bed hangen of slapen. Dit wens ik echt niemand toe en hoop dat ik snel weer opknap. De maat is nu gewoon echt vol. Ik kan gewoon ff niet meer.. Liefs, Bloempjuh
ahhh Bloempjuh wat verschrikkelijk Bah! Veel sterkte! @ dees: leuk hoor alleen meld ik me ook nog niet aan omdat ik het nog niet bekend wil maken... Hier begint het misselijke ook op te zetten net ook enorme buikpijn gehad en ja hoor diarree! Ik had echt het gevoel ik moet dadelijk ook overgeven maar dat gebeurde gelukkig niet! Mensen die ook diarree hebben of hebben gehad? MIsschien komt het wel door de soep die ik vanmiddag op had omdat ik het opgewarmd heb ofzo?
@Puzz, ik heb me die van puur mama gehaald, stonden erzoveel... Heb ook maar gelijk nieuwe visoliecapsules meegenomen, die waren bijna op. Ik gebruikte van te voren los foliumzuur en multivitamine. Ik zag dat er in deze tabletten al foliumzuur in zat, hoef ik dat niet meer los in te nemen he, neem ik aan?
@Kleintje, ik ben ook met vlagen misselijk en mn buik rommelt al een paar dagen flink, ben ook s benieuwd wat dat allemaal nog gaat geven!
@ bloempjuh heel veel sterkte. Beetje bouillon eten ofzo lukt dat? ik zal ook eens zw.vvitamines gaan halen, nog niet gedaan. Verder ben ik zooooooooooooo moe vandaag. PFFFFFF
Denk t wel kleintje, maar ik eet helmaal geen vis, vandaar die capsules en die vitamientjes wil ik gewoon als extra aanvulling gebruiken!
ja in principe moet t voldoende zijn maar als aanvulling leek t me wel slim..t lichaam moet immers al zo hard werken
Heb ik ook al last van. Heb vandaag trouwens ook flinke buikpijn erbij. Had ik bij de vorige zwangerschap niet. Maar ja, komen we ook wel overheen (hoop ik hihi) Over vitamines: ik heb die van davitamon, mama & baby of zoiets. Een alles in een tablet. Erg makkelijk. Ga nu ff eten maken (bah alleen al als ik eraan denk rommelt het al weer)
wowie miracles, Mijn moeder is dus bedlegerig door dystrofie... heftig, knap dat je de bevalling en alles aandurft!
zo net afspraak bij tandarts(kroon zetten) veranderd in gesprekje bij tandarts..hij moet me eerst maar eens goed voolichten. Verloskundige zei dat t geen kwaad kon maar t voelt gewoon zo niet goed dat ik t lekker ff uitstel al die troep in mijn lijf. Tandarts heeft vorige x wel fotos gemaakt dus kan ik dat allemaal bespreken. Nou voelt goed deze beslissing!